Menu

Ιστολόγιο

Διαχείριση feeds για εποχιακές καμπάνιες: σχεδιασμός εκ των προτέρων

Οι εποχιακές καμπάνιες όπως η Black Friday, η Cyber Monday, τα Χριστούγεννα και η επιστροφή στο σχολείο αντιπροσωπεύουν μερικές από τις πιο έντονες περιόδους υψηλής επισκεψιμότητας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, περιόδους που μπορούν να κάνουν ή να καταστρέψουν τους ετήσιους στόχους απόδοσής σας. Κατά τη διάρκεια αυτών των σύντομων εκρήξεων, οι online αγοραστές έχουν υψηλά κίνητρα, τα budgets αυξάνονται και οι αναζητήσεις εκτινάσσονται. Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, ακόμη και μικρά τεχνικά προβλήματα ή χαμένες προθεσμίες μπορούν να οδηγήσουν σε χαμένες προβολές, σπατάλη διαφημιστικών δαπανών και απώλεια εσόδων.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Σφάλματα τροφοδοσίας Zalando: πώς να διορθώσετε και να εξασφαλίσετε πλήρη έγκριση προϊόντων

Η πώληση στο Zalando αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τις μάρκες μόδας και lifestyle να αποκτήσουν προβολή σε μία από τις κορυφαίες διαδικτυακές αγορές της Ευρώπης. Με πάνω από 50 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες σε περισσότερες από 25 χώρες, το Zalando προσφέρει ισχυρή εμβέλεια και έκθεση της μάρκας. Ωστόσο, αυτή η ευκαιρία συνοδεύεται από αυστηρά τεχνικά και περιεχομενικά πρότυπα που πρέπει να πληρούν οι έμποροι για να διασφαλίσουν ότι οι καταχωρίσεις προϊόντων εγκρίνονται, δημοσιεύονται και εμφανίζονται στους πελάτες.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Προετοιμασία για τις ενημερώσεις του Google CSS και τη συμμόρφωση των τροφοδοσιών αγορών το 2026

Καθώς η Google ετοιμάζεται να εφαρμόσει σημαντικές ενημερώσεις στις Υπηρεσίες Σύγκρισης Αγορών (CSS) και στις απαιτήσεις τροφοδοσίας του Google Shopping το 2026, οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζουν ένα νέο επίπεδο πολυπλοκότητας. Αυστηρότερα πρότυπα δεδομένων, υποχρεωτικές ενσωματώσεις πολιτικών και ενισχυμένοι έλεγχοι συμμόρφωσης θα επαναπροσδιορίσουν σύντομα τον τρόπο δομής και έγκρισης των καταχωρίσεων προϊόντων. Η αποτυχία προσαρμογής θα μπορούσε να σημαίνει απορριφθείσες καταχωρίσεις, υψηλότερο κόστος διαφήμισης ή απώλεια ορατότητας στις αγορές της ΕΕ. Σε αυτόν τον οδηγό, θα αναλύσουμε τις βασικές αλλαγές, τους κινδύνους της αδράνειας και πώς το Koongo σας βοηθά να παραμείνετε συμμορφωμένοι, ανταγωνιστικοί και πλήρως βελτιστοποιημένοι, πολύ πριν από την προθεσμία.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Να πουλάτε στο Amazon ή στη δική σας ιστοσελίδα; Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα Καλύτερη στρατηγική

Τι καλύπτει αυτό το άρθρο

  1. Πωλήσεις στο Amazon – πώς λειτουργεί, τα οφέλη της ενσωματωμένης επισκεψιμότητας και της εφοδιαστικής FBA, και τα πραγματικά κόστη που πρέπει να γνωρίζετε.
  2. Πωλήσεις στη δική σας ιστοσελίδα – επιλογές πλατφόρμας, τα οφέλη της ιδιοκτησίας και των δεδομένων πελατών, και οι προκλήσεις της αυτοδιαχείρισης της επιχείρησής σας.
  3. Στρατηγική σύγκριση – συμπεριλαμβανομένων υβριδικών προσεγγίσεων και πώς εργαλεία όπως το Koongo μπορούν να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία και στα δύο.

Στο τέλος, θα κατανοήσετε ποιο κανάλι ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας και πώς το Koongo μπορεί να απλοποιήσει τη λειτουργία τους μαζί.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Γιατί να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Bing για το ηλεκτρονικό εμπόριο: το υποτιμημένο κανάλι PPC

Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε:

  • Ποιος χρησιμοποιεί το Bing — δημογραφικά στοιχεία, συμπεριφορές και αγοραστική δύναμη.
  • Γιατί είναι ένα έξυπνο κανάλι για το ηλεκτρονικό εμπόριο — CPC, ποσοστά μετατροπής, ανταγωνισμός.
  • Πώς να ξεκινήσετε και να βελτιστοποιήσετε καμπάνιες Bing με σύγχρονες τεχνικές PPC.
  • Πώς το Koongo ενισχύει τη στρατηγική σας στις διαφημίσεις Bing, από τη διαχείριση τροφοδοσίας έως την παρακολούθηση απόδοσης.

Μέχρι το τέλος, θα κατανοήσετε γιατί οι διαφημίσεις Bing, σε συνδυασμό με το Koongo, προσφέρουν μια μοναδική και έξυπνη διαδρομή προς τη βιώσιμη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ας εμβαθύνουμε.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες