Menu

Ιστολόγιο

Πώς να πουλήσετε στην αγορά του Spartoo

how to sell on spartoo

Στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, το Spartoo έχει δημιουργήσει μια ισχυρή θέση ως μία από τις πιο σημαντικές και εξειδικευμένες αγορές της Ευρώπης. Ιδρύθηκε το 2006 ως κορυφαίος διαδικτυακός λιανοπωλητής υποδημάτων και έχει εξελιχθεί σε μια πλήρως λειτουργική πλατφόρμα αγοράς, καλωσορίζοντας πωλητές από όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτήν.

Γιατί οι πωλητές πρέπει να δώσουν προσοχή

Με περισσότερους από 10 εκατομμύρια μοναδικούς μηνιαίους επισκέπτες και 8 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες, το Spartoo κερδίζει την προσοχή όχι μόνο στη Γαλλία αλλά σε περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές χώρες. Αυτό το καθιστά μια κορυφαία διεθνή πλατφόρμα για μάρκες μόδας, υποδημάτων, ομορφιάς και lifestyle που αναζητούν πρόσβαση σε μια πιστή και έτοιμη για μετατροπή πελατειακή βάση.

  • 1,5 εκατομμύρια+ προϊόντα καταχωρημένα
  • 10.000+ μάρκες πωλούνται στην πλατφόρμα
  • 400 υπάλληλοι, συμπεριλαμβανομένων 40 αφιερωμένων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
  • 3 εκατομμύρια δέματα αποστέλλονται ετησίως
  • Παρουσία σε χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ιταλία, το Βέλγιο, η Αυστρία και άλλες

Το Spartoo διαφοροποιείται επίσης λειτουργώντας τη δική του εφοδιαστική αλυσίδα (TOOPOST), εσωτερικό μάρκετινγκ, εξυπηρέτηση πελατών και συστήματα επεξεργασίας πληρωμών. Αυτό το καθιστά όχι μόνο ένα κανάλι υψηλής κίνησης, αλλά και ένα που προσφέρει σημαντική λειτουργική υποστήριξη και προστασία αγοραστών, γεγονός που ενισχύει τα ποσοστά μετατροπής για τους πωλητές.

αγορά spartoo

Τι είναι η αγορά του Spartoo;

Από λιανοπωλητής σε δύναμη της αγοράς

Το Spartoo ξεκίνησε ως ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου επικεντρωμένη στα παπούτσια, αλλά μεταβλήθηκε σε πλήρες μοντέλο αγοράς το 2014. Με την πάροδο των ετών, έχει αποκτήσει αρκετές μεγάλες ιδιοκτησίες ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Rubbersole, Sacby.com, Shoes.fr και άλλων, ενώ συνεχίζει να επεκτείνεται γεωγραφικά και κάθετα.

Σήμερα, η αγορά του Spartoo λειτουργεί ως μια ισχυρή πλατφόρμα διανομής και branding για περισσότερους από 500 εμπόρους τρίτων, συμπεριλαμβανομένων τόσο καθιερωμένων ετικετών όσο και ταχέως αναπτυσσόμενων μαρκών.

Τι κάνει το Spartoo μοναδικό;

  • Τοποθέτηση με προτεραιότητα στη μόδα: Το Spartoo δεν είναι μια γενική πλατφόρμα—είναι αφιερωμένο στη μόδα, τα αξεσουάρ, την ομορφιά και τη διακόσμηση σπιτιού
  • Εσωτερική υποδομή:
    • Εξυπηρέτηση πελατών στις τοπικές γλώσσες σε όλες τις υποστηριζόμενες χώρες
    • Επεξεργασία πληρωμών και προστασία από απάτες
    • Παράδοση και εφοδιαστική μέσω της TOOPOST, μιας εταιρείας εφοδιαστικής που ανήκει στο Spartoo
  • Τεράστια εμβέλεια: Με διανομή σε περισσότερες από 20 χώρες της ΕΕ και προηγμένες δυνατότητες μάρκετινγκ, το Spartoo προσφέρει απαράμιλλες ευκαιρίες διασυνοριακής ανάπτυξης
  • Υποστήριξη μάρκετινγκ: SEO, SEM, email marketing, affiliate marketing και επαναστόχευση προβολής διαχειρίζονται εσωτερικά για να οδηγήσουν κίνηση στα προϊόντα σας

Αυτό καθιστά το Spartoo μια αγορά πλήρους εξυπηρέτησης, όχι απλώς μια πλατφόρμα καταχώρησης—κάτι που είναι κρίσιμο σε μια βιομηχανία μόδας όπου η παρουσίαση, η εξυπηρέτηση και η εμπιστοσύνη είναι σημαντικοί παράγοντες των πωλήσεων.

πουλήστε στο spartoo

Γιατί να πουλήσετε στο Spartoo; Βασικά πλεονεκτήματα

Το Spartoo προσφέρει μια πλούσια γκάμα πλεονεκτημάτων που το καθιστούν μία από τις πιο ελκυστικές αγορές για πωλητές επικεντρωμένους στη μόδα στην Ευρώπη.

Πρόσβαση σε ένα καθιερωμένο κοινό με υψηλή πρόθεση αγοράς

Το κοινό του Spartoo αποτελείται από εξαιρετικά αφοσιωμένους καταναλωτές μόδας, έτοιμους για αγορά. Δεν είναι μια πλατφόρμα για περιστασιακούς περιηγητές—είναι ένας προορισμός για ανθρώπους που ξέρουν τι θέλουν και είναι έτοιμοι να αγοράσουν.

Διεθνής εμβέλεια

Το Spartoo δίνει στους εμπόρους ένα ταμπλό για να φτάσουν σε περισσότερες από 20 χώρες στην ΕΕ. Η πλατφόρμα διαχειρίζεται την πολύγλωσση υποστήριξη πελατών, το τοπικό μάρκετινγκ και την εφοδιαστική επιστροφών, επιτρέποντάς σας να επεκταθείτε διασυνοριακά χωρίς τα συνήθη εμπόδια.

Υποδομή ειδική για τη μόδα

  • Πρώτη αγορά στην Ευρώπη εξειδικευμένη στη μόδα και τα παπούτσια
  • Ισχυρή ορατότητα στο Google Shopping μέσω των καμπανιών μάρκετινγκ του Spartoo
  • Σελίδες προϊόντων βελτιστοποιημένες για SEO για ανακάλυψη προϊόντων μακράς ουράς
  • Προβολή προϊόντων με προτεραιότητα στη μάρκα, εστιάζοντας σε ποιοτικές εικόνες και επιμελημένες κατηγορίες προϊόντων

Υποστήριξη εφοδιαστικής: TOOPOST

Η TOOPOST, η ιδιόκτητη λύση εφοδιαστικής του Spartoo, επιτρέπει στους πωλητές να μειώσουν το κόστος αποστολής προσφέροντας παράδοση 2-3 ημερών με παρακολούθηση. Αυτό αυξάνει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και ενισχύει τις μετατροπές—ειδικά σε premium κατηγορίες όπως η μόδα.

Τα οφέλη της TOOPOST περιλαμβάνουν:

  • Διεθνές δίκτυο παράδοσης
  • Πρόσβαση σε 30+ συνεργάτες αποστολών
  • Εκπτωτικές τιμές αποστολής για τους πωλητές της αγοράς
  • Υποστήριξη επεξεργασίας επιστροφών, συμπεριλαμβανομένων προπληρωμένων ετικετών

Εξυπηρέτηση πελατών και εμπιστοσύνη

Το Spartoo διαχειρίζεται την εξυπηρέτηση πελατών σε κάθε υποστηριζόμενη χώρα και παρέχει προστασία από απάτες, που σημαίνει ότι:

  • Εσείς επικεντρώνεστε στο απόθεμα και την εκπλήρωση
  • Το Spartoo διαχειρίζεται τις επιστροφές, τις επιστροφές χρημάτων και την είσπραξη πληρωμών
  • Ο κίνδυνος και το διοικητικό κόστος ελαχιστοποιούνται

Πλήρες μάρκετινγκ

Η εσωτερική ομάδα μάρκετινγκ του Spartoo με 40 άτομα εργάζεται συνεχώς για την προώθηση των καταχωρημένων προϊόντων μέσω:

  • Καμπάνιες SEO και SEM
  • Ενσωμάτωση Google Shopping
  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Συνεργασίες affiliate
  • Επαναστόχευση και διαφημίσεις προβολής

Ως πωλητής, επωφελείστε από αυξημένη έκθεση χωρίς πρόσθετη επένδυση σε μάρκετινγκ.

κανάλι spartoo

Τι μπορείτε να πουλήσετε στο Spartoo;

Το Spartoo επικεντρώνεται σε επώνυμα προϊόντα υψηλής ποιότητας που ευθυγραμμίζονται με την κύρια αγορά του—μόδα και lifestyle. Εδώ είναι τι επιτρέπεται και τι πρέπει να έχετε κατά νου.

Αποδεκτές κατηγορίες προϊόντων

  • Υποδήματα – αθλητικά παπούτσια, μπότες, σανδάλια, παιδικά παπούτσια, επώνυμες μάρκες
  • Ρούχα – από βασικά είδη μέχρι premium και boutique συλλογές
  • Τσάντες και Αξεσουάρ – σακίδια πλάτης, τσάντες χειρός, ζώνες, πορτοφόλια, γυαλιά ηλίου
  • Ομορφιά – περιποίηση δέρματος, μακιγιάζ, αρώματα
  • Διακόσμηση Σπιτιού – υφάσματα, φωτισμός, μικρά έπιπλα

Απαιτήσεις Πωλητή

Το Spartoo είναι επιλεκτικό ως προς τα προϊόντα και τις μάρκες που δέχεται, εστιάζοντας στη διατήρηση ενός καταλόγου υψηλής ποιότητας. Για να γίνουν δεκτοί, οι έμποροι πρέπει να τηρούν τα ακόλουθα πρότυπα:

Μόνο Επώνυμα και Αυθεντικά Προϊόντα
Δεν επιτρέπονται απομιμήσεις ή μη επώνυμα προϊόντα. Η πλατφόρμα δίνει προτεραιότητα σε προϊόντα που συμπληρώνουν τον υπάρχοντα premium κατάλογό της.

Ανταγωνιστική Τιμολόγηση
Οι τιμές σας πρέπει να είναι ανταγωνιστικές εντός του τομέα και προσαρμοσμένες στις αγορές της ΕΕ. Η πλατφόρμα δίνει έμφαση στην ισοτιμία τιμής/αξίας για προϊόντα που εμφανίζονται σε πολλαπλές αγορές.

Οπτικό Υλικό Υψηλής Ποιότητας
Όλες οι φωτογραφίες προϊόντων πρέπει να έχουν λευκό ή ανοιχτό γκρι φόντο. Συνιστώνται πολλαπλές γωνίες λήψης για την αύξηση των κλικ και των μετατροπών.

Τακτικές Ενημερώσεις Καταλόγου
Το απόθεμα πρέπει να συγχρονίζεται τακτικά (συνιστάται καθημερινά) για να αντικατοπτρίζει το ακριβές στοκ. Απαιτούνται κωδικοί EAN για κάθε καταχώριση για τη βελτίωση της ορατότητας και της εσωτερικής κατηγοριοποίησης.

Έγκαιρη Αποστολή και Επιστροφές
Οι παραγγελίες πρέπει να αποστέλλονται εντός 48 ωρών. Πρέπει να παρέχονται αριθμοί παρακολούθησης. Η διαχείριση των επιστροφών πρέπει να ανταποκρίνεται στις τοπικές προσδοκίες των πελατών—το Spartoo διευκολύνει τις επιστροφές χρησιμοποιώντας τα δικά του συστήματα.

Δέσμευση Εξυπηρέτησης Πελατών
Οι έμποροι πρέπει να απαντούν σε ερωτήματα του Spartoo ή ανησυχίες των αγοραστών εντός 24 ωρών. Παρόλο που το Spartoo διαχειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος της εξυπηρέτησης πελατών, οι άμεσες απαντήσεις εξασφαλίζουν καλύτερες αξιολογήσεις και ορατότητα.

Πώς λειτουργεί η αγορά του Spartoo

Η κατανόηση της ροής των λειτουργιών στο Spartoo βοηθά τους πωλητές να σχεδιάσουν σωστά και να αποφύγουν εκπλήξεις. Παρακάτω παρουσιάζεται μια πρακτική, πλήρης ανάλυση του τρόπου με τον οποίο λειτουργούν συνήθως η καταχώριση προϊόντων, οι παραγγελίες, οι επιστροφές και οι πληρωμές στο Spartoo.

Μεταφόρτωση & καταχώριση προϊόντων

Οι πωλητές τροφοδοτούν τον κατάλογό τους στο Spartoo χρησιμοποιώντας μία από τις διάφορες υποστηριζόμενες μεθόδους:

  • Τροφοδοσία CSV / XML: Τυποποιημένες μορφές αρχείων για μαζική μεταφόρτωση και ενημερώσεις. Πολλοί πωλητές διατηρούν μια τροφοδοσία που ανανεώνεται περιοδικά (καθημερινά ή ωριαία).
  • API / Διαδικτυακές Υπηρεσίες: Για εμπόρους με τεχνική ικανότητα ή υποστήριξη middleware, το Spartoo υποστηρίζει διεπαφές διαδικτυακών υπηρεσιών για την προγραμματική προώθηση νέων προϊόντων, ενημερώσεων και αλλαγών αποθέματος.
  • Πλατφόρμες Middleware / Ενσωμάτωσης (όπως το Koongo): Εργαλεία όπως το Koongo λειτουργούν ως ενδιάμεσοι: μετατρέπουν τα δεδομένα προϊόντων του καταστήματός σας σε συμβατή μορφή τροφοδοσίας για το Spartoo, διαχειρίζονται τον συγχρονισμό και υποβάλλουν ενημερώσεις αυτόματα.

Μόλις η τροφοδοσία σας γίνει αποδεκτή και επεξεργαστεί, το Spartoo καταχωρεί τα προϊόντα σας στον κατάλογό του. Η ορατότητα των προϊόντων υπόκειται σε εσωτερικούς αλγόριθμους του Spartoo (πωλήσεις, προβολές, διαθεσιμότητα αποθέματος, ανταγωνιστικότητα τιμών) και τοποθέτηση κατηγορίας.

Επεξεργασία & εκτέλεση παραγγελιών

Ακολουθεί ο τρόπος με τον οποίο συνήθως λειτουργεί η ροή παραγγελιών στο Spartoo:

  1. Ο πελάτης υποβάλλει παραγγελία στο Spartoo — Ο αγοραστής πληρώνει μέσω της πλατφόρμας του Spartoo χρησιμοποιώντας τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής (πιστωτική κάρτα, PayPal ή άλλες διαθέσιμες μεθόδους).
  2. Ο πωλητής λαμβάνει ειδοποίηση παραγγελίας — Το σύστημα διαχείρισης του εμπόρου (ή το συνδεδεμένο σύστημά σας μέσω middleware) ειδοποιείται για τη νέα παραγγελία.
  3. Ο πωλητής αποστέλλει την παραγγελία — Οι πωλητές αναμένεται να αποστείλουν εντός αυστηρού χρονικού πλαισίου (γενικά εντός 48 ωρών). Πρέπει να παρέχονται λεπτομέρειες παρακολούθησης.
  4. Η υποστήριξη πελατών και η εξυπηρέτηση μετά την πώληση διαχειρίζονται από κοινού από το Spartoo / τον πωλητή — Το Spartoo συχνά χειρίζεται τα αρχικά ερωτήματα των πελατών (ειδικά για επιστροφές, παράπονα), αλλά μπορεί να προωθήσει ορισμένα ζητήματα στον πωλητή.
  5. Διακανονισμός πληρωμών — Το Spartoo εισπράττει την πληρωμή του αγοραστή και σας πληρώνει (τον πωλητή) σε μηνιαία βάση, αφού αφαιρέσει τις ισχύουσες προμήθειες, τέλη και τυχόν υποχρεώσεις επιστροφών ή προσαρμογών.

Αυτή η διαδικασία διασφαλίζει ότι οι πωλητές δεν διαχειρίζονται άμεσα όλους τους κινδύνους πληρωμών των πελατών ή τη διαχείριση απάτης—αυτά διαχειρίζονται εν μέρει από την υποδομή του Spartoo.

Διαχείριση επιστροφών & προστασία προμήθειας

Οι επιστροφές αποτελούν βασικό μέρος του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας, και το Spartoo παρέχει μηχανισμούς σχεδιασμένους για την προστασία τόσο των δικαιωμάτων των αγοραστών όσο και των συμφερόντων των πωλητών:

  • Έναρξη επιστροφής μέσω Spartoo: Οι αγοραστές ζητούν επιστροφές μέσω της πύλης του Spartoo, ενεργοποιώντας τη διαδικασία επιστροφής και την παρακολούθηση.
  • Καμία απώλεια προμήθειας για επιστροφές (σε πολλές περιπτώσεις): Όταν επικυρώνεται μια επιστροφή, η αρχική προμήθεια μπορεί να αντιστραφεί (δηλαδή, οι πωλητές δεν χάνουν την προμήθεια αμετάκλητα).
  • Διαχείριση επιστροφών μέσω Spartoo / TOOPOST: Πολλές επιστροφές διαχειρίζονται μέσω του δικτύου εφοδιαστικής του Spartoo (TooPost) ή μέσω προπληρωμένων ετικετών επιστροφής/τοπικών σημείων παράδοσης, ανακουφίζοντας το βάρος των πωλητών να διαχειρίζονται διασυνοριακές αντίστροφες εφοδιαστικές.
  • Οι πωλητές πρέπει να επικυρώνουν τις επιστροφές, να επιθεωρούν τα είδη και να τα αποδέχονται ή να τα απορρίπτουν σύμφωνα με τις πολιτικές του Spartoo. Η άμεση επεξεργασία είναι απαραίτητη για τη διατήρηση καλής θέσης στην αγορά.

Ενσωμάτωση: πώς να καταχωρίσετε τα προϊόντα σας στο Spartoo

Για να δημοσιεύσετε τον κατάλογό σας στο Spartoo με αξιόπιστο και κλιμακούμενο τρόπο, μια στρατηγική ενσωμάτωσης είναι απαραίτητη. Παρακάτω παρουσιάζονται οι συνήθεις μέθοδοι και σημαντικές παράμετροι.

Μέθοδοι ενσωμάτωσης

  • Χειροκίνητη μεταφόρτωση μέσω του back office του Spartoo
    Κατάλληλη για μικρούς καταλόγους ή αρχικές φάσεις δοκιμών, αλλά όχι ιδανική σε μεγάλη κλίμακα.
  • Τροφοδοσία CSV / XML
    Το πρότυπο για πολλούς πωλητές σε αγορές. Προετοιμάζετε μια τροφοδοσία με τα απαιτούμενα πεδία (τίτλος, περιγραφή, εικόνες, τιμή, απόθεμα, κωδικοί EAN, ρυθμίσεις ανά χώρα) και την μεταφορτώνετε περιοδικά.
  • API / Διαδικτυακή Υπηρεσία
    Για πωλητές μεγάλου όγκου ή όσους διατηρούν ήδη ένα σύστημα ERP/PIM. Ενημερώσεις σε πραγματικό ή σχεδόν πραγματικό χρόνο για το απόθεμα, τις τιμές και τα δεδομένα προϊόντων· οι πληροφορίες παραγγελιών επίσης προωθούνται μέσω API.
  • Εργαλεία ενδιάμεσου λογισμικού (π.χ. Koongo)
    Αυτά λειτουργούν ως επίπεδα μετάφρασης και συγχρονισμού μεταξύ του καταστήματός σας (Shopify, Magento, WooCommerce, κλπ.) και του Spartoo. Το ενδιάμεσο λογισμικό διαχειρίζεται τη μορφοποίηση της τροφοδοσίας, την επικύρωση, τη διαχείριση σφαλμάτων και τις προγραμματισμένες ενημερώσεις.

Υποστήριξη καταλόγου, αντιστοίχιση & εμπλουτισμός

  • Κωδικοί EAN / GTIN
    Το Spartoo προτιμά να έχει έγκυρους κωδικούς EAN ή GTIN για πιο ακριβή ευρετηρίαση και ορατότητα. Ενώ μερικές φορές είναι προαιρετικοί, η παροχή τους βελτιώνει την ανακαλυψιμότητα. (Το Koongo και άλλα middleware συχνά σας βοηθούν να εισαγάγετε ή να επαληθεύσετε αυτούς τους κωδικούς.)
  • Αντιστοίχιση χαρακτηριστικών & τοπικοποίηση
    Τα χαρακτηριστικά προϊόντων (μέγεθος, χρώμα, υλικό) πρέπει να αντιστοιχιστούν στην ταξινομία του Spartoo. Για καταχωρήσεις πολλαπλών χωρών, οι περιγραφές και οι τίτλοι χρειάζονται παραλλαγές τοπικής γλώσσας.
  • Υποβοηθούμενες περιγραφές/μετάφραση
    Ορισμένοι πωλητές μπορεί να λάβουν βοήθεια από το Spartoo ή συνεργάτες στη μετάφραση περιγραφών ή τον εμπλουτισμό μεταδεδομένων. Αλλά ο έλεγχος ποιότητας παραμένει δική σας ευθύνη.

Συγχρονισμός αποθέματος με POS / φυσικά καταστήματα

Εάν έχετε φυσικό κατάστημα ή σύστημα σημείου πώλησης (POS), μπορείτε να ενσωματώσετε το απόθεμά σας έτσι ώστε το απόθεμα να είναι συνεπές σε όλα τα offline και online κανάλια. Αυτό αποφεύγει την υπερπώληση. Middleware όπως το Koongo ή προσαρμοσμένες ενσωματώσεις ERP μπορούν να γεφυρώσουν αυτό το κενό, επιτρέποντας ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο από το POS σας στο Spartoo.

Απαιτήσεις για να ξεκινήσετε να πουλάτε στο spartoo

Πριν από την έναρξη, οι πωλητές πρέπει να διασφαλίσουν ότι συμμορφώνονται με τις προσδοκίες του marketplace του Spartoo. Ακολουθεί αυτό που συνήθως χρειάζεστε:

Πρότυπα οπτικής & ποιότητας περιεχομένου

  • Οι εικόνες προϊόντων πρέπει να χρησιμοποιούν λευκό ή ανοιχτό γκρι φόντο χωρίς στοιχεία που αποσπούν την προσοχή.
  • Πολλαπλές γωνίες και συνεπής φωτισμός ενθαρρύνονται για να οδηγήσουν σε μετατροπές.
  • Οι περιγραφές θα πρέπει να περιγράφουν σαφώς τη μάρκα, τα υλικά, τις διαστάσεις, το χρώμα, τις οδηγίες φροντίδας.

Τεχνική & αναγνώριση προϊόντος

  • Κωδικοί EAN / GTIN / UPC: Κάθε προϊόν θα πρέπει να έχει έναν έγκυρο αναγνωριστικό για να υποστηρίζει την ευρετηρίαση, την αντιστοίχιση και τη συνέπεια μεταξύ αγορών.
  • Ανταγωνιστικότητα τιμών: Οι καταχωρήσεις πρέπει να έχουν ανταγωνιστικές τιμές, λαμβάνοντας υπόψη τα έξοδα αποστολής, τις προμήθειες και τα ποσοστά επιστροφών.
  • Συχνές ενημερώσεις καταλόγου: Το απόθεμα και η τιμή πρέπει να ενημερώνονται τακτικά (ιδανικά καθημερινά ή πιο συχνά) για να αντικατοπτρίζουν την πραγματική διαθεσιμότητα.

Υπηρεσία & logistics

  • Γρήγορη αποστολή: Οι παραγγελίες γενικά πρέπει να αποσταλούν εντός 48 ωρών (εργάσιμες ημέρες) μετά την επιβεβαίωση αγοράς.
  • Αριθμός παρακολούθησης: Πρέπει να παρέχετε ιχνηλατήσιμες λεπτομέρειες αποστολής έτσι ώστε το Spartoo και οι πελάτες να μπορούν να παρακολουθούν την αποστολή.
  • Υποστήριξη πελατών: Απαντήστε σε ερωτήματα του Spartoo ή πελατών εντός 24 ωρών για να διατηρήσετε καλή θέση στο marketplace.
  • Δελτίο παράδοσης/τεκμηρίωση: Κάθε δέμα θα πρέπει να περιλαμβάνει δελτίο παραγγελίας ή σημείωμα παράδοσης για σαφήνεια και επεξεργασία επιστροφών.
  • Επικύρωση επιστροφών: Πρέπει να ελέγχετε και να επικυρώνετε τις επιστροφές γρήγορα για να διατηρήσετε την ικανοποίηση αγοραστών και να συμμορφωθείτε με τις πολιτικές.

Οικονομική δέσμευση & τέλη

  • Συνδρομή ή μηνιαίο τέλος: Σε πολλές περιπτώσεις, το Spartoo χρεώνει μια σταθερή μηνιαία συνδρομή ανά χώρα ή για πρόσβαση. (Πηγές της βιομηχανίας προτείνουν ~35-99 € ανάλογα με τη χώρα, την κατηγορία και το επίπεδο λογαριασμού.)
  • Προμήθεια: Οι προμήθειες του Spartoo συνήθως κυμαίνονται μεταξύ 15% και 20%, ανάλογα με το αν είστε πωλητής πολλαπλών μαρκών, μονομαρκών ή σε κατηγορίες ομορφιάς/καλλυντικών. (Πηγές δείχνουν το 20% ως κοινό ποσοστό.)
  • Χωρίς κόστος εγκατάστασης ή δεσμευτική μακροπρόθεσμη σύμβαση: Το Spartoo γενικά δεν απαιτεί αρχικά τέλη εισόδου ή δεσμευτικές συμφωνίες, καθιστώντας την είσοδο σχετικά χαμηλού κινδύνου.

Logistics & TOOPOST – η λύση μεταφοράς του spartoo

Ένα από τα διαφοροποιητικά στοιχεία του Spartoo είναι η εσωτερική προσφορά logistics του, το TooPost, σχεδιασμένο να βελτιστοποιήσει τα logistics για τους εμπόρους του marketplace και να ενισχύσει την απόδοση παράδοσης.

Τι είναι το TooPost;

  • Το TooPost είναι ο βραχίονας διαχείρισης μεταφορών του Spartoo, κατασκευασμένος για να μειώσει το κόστος και την πολυπλοκότητα μεταφοράς για τους εμπόρους.
  • Λειτουργεί ως επίτροπος μεταφοράς, αξιοποιώντας το δίκτυο συνεργασιών logistics και τοπικών ταχυδρομείων του Spartoo.
  • Σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα, 150+ έμποροι χρησιμοποιούν ήδη το TooPost για να χειριστούν τα logistics τους, με το Spartoo να παραδίδει πάνω από 4 εκατομμύρια δέματα ετησίως μέσω TooPost.
  • Το TooPost καλύπτει περίπου 15 ευρωπαϊκούς προορισμούς, καθιστώντας τα διασυνοριακά logistics πιο ομαλά για τους πωλητές.

Οφέλη του TooPost για πωλητές marketplace

  • Καλύτερες τιμές αποστολής: Επειδή το Spartoo διαπραγματεύεται χονδρικές ή δικτυωμένες εκπτώσεις αποστολής, οι έμποροι που χρησιμοποιούν το TooPost επωφελούνται από προτιμησιακές τιμές.
  • Μικρότερο διοικητικό φορτίο: Ο χειρισμός επιστροφών, η δημιουργία ετικετών, η διαχείριση παρακολούθησης και η επικοινωνία συχνά κεντροποιούνται μέσω της μηχανής logistics του Spartoo.
  • Αξιοπιστία και ταχύτητα: Το Spartoo ισχυρίζεται ότι πάνω από το 98% των δεμάτων που χειρίζεται μέσω TooPost παραδίδονται εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου.
  • Έλεγχος ποιότητας & παρακολούθηση: Η εποπτεία αποστολής και παράδοσης είναι ενσωματωμένη στα συστήματα του Spartoo, επιτρέποντας συνεπή παρακολούθηση και λογοδοσία.
  • Διεθνής εμβέλεια: Το δίκτυο του TooPost επιτρέπει στους προμηθευτές να αποστέλλουν σε όλη την ΕΕ χρησιμοποιώντας την υποδομή του Spartoo, μειώνοντας τη διασυνοριακή τριβή.

Περιορισμοί & σκέψεις

  • Το TooPost είναι προαιρετικό—αλλά ιδιαίτερα συνιστώμενο—ειδικά για πωλητές που αναζητούν αξιοπιστία και ευκολία.
  • Σε ορισμένες χώρες, τοπικοί ή περιφερειακοί συνεργάτες courier μπορεί να συμπληρώνουν την κάλυψη του TooPost.
  • Οι έμποροι πρέπει ακόμα να διασφαλίσουν ότι οι εσωτερικές τους διαδικασίες (συσκευασία, αποστολή, επισήμανση) ενσωματώνονται με τις προσδοκίες και τα χρονοδιαγράμματα του TooPost.
  • Η εκπλήρωση επιστροφών μέσω TooPost μπορεί να ακολουθεί συγκεκριμένες οδηγίες του Spartoo, όπως παράθυρα επιστροφής, επιθεωρήσεις κατάστασης και καταγραφή αξιώσεων.

Βέλτιστες πρακτικές για πώληση στο spartoo

Η επιτυχία στο Spartoo υπερβαίνει την απλή καταχώρηση των προϊόντων σας—πρόκειται για συνεχή βελτιστοποίηση, ανταπόκριση και ευθυγράμμιση με τις βέλτιστες πρακτικές του marketplace. Παρακάτω παρουσιάζονται αποδεδειγμένες στρατηγικές για να ενισχύσετε την απόδοσή σας.

Ξεκινήστε με τα κορυφαία SKU στις κατηγορίες μόδας

  • Ξεκινήστε επιλέγοντας τα πιο κερδοφόρα, γρήγορα προϊόντα με καλές αξιολογήσεις σε κατηγορίες στις οποίες το Spartoo ήδη διαπρέπει (παπούτσια, ενδύματα, αξεσουάρ).
  • Χρησιμοποιήστε αυτά τα SKU ως δοκιμαστικές περιπτώσεις για να επικυρώσετε την τιμολόγηση, τις εικόνες, τους χρόνους αποστολής και τη διαχείριση επιστροφών. Μόλις τα αποτελέσματα είναι θετικά, επεκτείνετε τον κατάλογό σας.
  • Αποφύγετε να ξεκινήσετε με τα προϊόντα χαμηλότερου περιθωρίου κέρδους ή δυσκολότερης αποστολής πρώτα· οι αρνητικές εμπειρίες στην αρχή (επιστροφές, παράπονα) μπορούν να βλάψουν τη θέση σας στο marketplace.

Χρησιμοποιήστε το koongo για αυτοματοποίηση και επικύρωση των product feeds

  • Αυτοματοποιήστε τη δημιουργία feed: Το Koongo μπορεί να μετατρέψει τον κατάλογο του καταστήματός σας σε συμβατή μορφή feed για το Spartoo (CSV/XML), εξαλείφοντας τη χειροκίνητη εργασία και τα ανθρώπινα λάθη.
  • Επικυρώστε πριν την υποβολή: Χρησιμοποιήστε κανόνες επικύρωσης για να εντοπίσετε ελλείποντα χαρακτηριστικά (π.χ. χρώμα, υλικό), μη έγκυρους κωδικούς EAN, προβλήματα εικόνων ή αναντιστοιχίες κατηγοριών πριν δημοσιευτούν.
  • Προγραμματίστε ενημερώσεις feed: Διασφαλίστε ότι οι αλλαγές τιμών και αποθέματος μεταφέρονται συχνά (π.χ. ωριαία ή πολλές φορές την ημέρα) για να αποφύγετε αναντιστοιχίες ή απορρίψεις.
  • Παρακολουθήστε τα αρχεία σφαλμάτων: Χρησιμοποιήστε τα σχόλια από την αναφορά feed του Koongo για να αντιμετωπίσετε επαναλαμβανόμενα προβλήματα—π.χ. ελλείπουσες εικόνες, μη έγκυρες κατηγορίες, αναντιστοιχίες τιμών.

Διασφαλίστε πλήρη κάλυψη EAN / GTIN και βελτιστοποιημένες εικόνες

  • Οι κωδικοί EAN / GTIN / UPC βοηθούν το Spartoo να ευρετηριάσει και να αντιστοιχίσει τα προϊόντα σας αξιόπιστα. Οι ελλείποντες ή μη έγκυροι κωδικοί συχνά οδηγούν σε μειωμένη ορατότητα.
  • Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, λευκό ή ανοιχτό γκρι φόντο και πολλαπλές γωνίες. Στους κλάδους μόδας, τα κοντινά πλάνα λεπτομερειών (υφή υφάσματος, ραφές, φερμουάρ) αυξάνουν την εμπιστοσύνη των αγοραστών.
  • Η συνεπής ονομασία των αρχείων εικόνων και η ευθυγράμμιση με τα χαρακτηριστικά παραλλαγών (χρώμα, μέγεθος) βοηθά τα marketplaces να διατηρούν σωστές καταχωρήσεις.

Δώστε προτεραιότητα στη γρήγορη και ανταποκρινόμενη υποστήριξη (κανόνας 24 ωρών)

  • Το Spartoo αναμένει από τους εμπόρους να απαντούν σε ερωτήματα, επιστροφές ή παράπονα εντός 24 ωρών. Οι καθυστερήσεις υποβαθμίζουν τη φήμη στο marketplace.
  • Χρησιμοποιήστε αυτοματοποίηση ή πρωτόκολλα προσωπικού για να επισημάνετε νέα tickets υποστήριξης και να διασφαλίσετε ότι αντιμετωπίζονται γρήγορα.
  • Όταν απαντάτε, διατηρήστε σαφήνεια, ευγένεια και στοιχεία (φωτογραφίες, αποδεικτικά logistics) για να μειώσετε τις κλιμακώσεις.

Παρακολουθήστε τις επιστροφές και διορθώστε τα κενά καταχωρήσεων

  • Παρακολουθήστε τους λόγους επιστροφών (αναντιστοιχία μεγέθους, πρόβλημα ποιότητας, ελαττωματικό, λάθος προϊόν, ζημιά) ανά κανάλι / SKU.
  • Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσετε τις καταχωρήσεις σας: διορθώστε τους οδηγούς μεγεθών, προσθέστε αποποιήσεις ευθύνης, πιο ακριβείς περιγραφές, καλύτερη συσκευασία ή προσαρμόστε τον ποιοτικό έλεγχο.
  • Εάν ένα συγκεκριμένο SKU επιστρέφεται επανειλημμένα, σκεφτείτε να το αφαιρέσετε από το Spartoo μέχρι να επιλυθούν τα προβλήματα για να προστατεύσετε τις μετρήσεις πωλητή σας και να αποφύγετε την αφαίρεση από τη λίστα.

Χρησιμοποιήστε δυναμική τιμολόγηση για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί

  • Το Spartoo είναι ένα ανταγωνιστικό marketplace μόδας—οι τιμές διακυμαίνονται. Χρησιμοποιήστε κανόνες για να προσαρμόσετε την τιμή σας βάσει των τιμών ανταγωνιστών, των ελάχιστων περιθωρίων κέρδους ή των προωθητικών παραθύρων.
  • Σκεφτείτε την τιμολόγηση έκπτωσης “από-έως” ή τις εποχιακές μειώσεις για ευελιξία. Αλλά προστατεύστε το περιθώριό σας: μην πιέζετε ποτέ σε ζημιά μόνο για να κερδίσετε ορατότητα.
  • Παρακολουθήστε την ελαστικότητα τιμών και δείτε πώς οι μικρές μειώσεις τιμών ή οι προωθήσεις επηρεάζουν τον όγκο έναντι του κέρδους.

Παρακολουθήστε την απόδοση ανά χώρα και βελτιστοποιήστε το απόθεμα

  • Επειδή το Spartoo καλύπτει 20+ χώρες της ΕΕ, η απόδοση (ποσοστό μετατροπής, ποσοστό επιστροφών, κόστος αποστολής) θα διαφέρει ανά αγορά.
  • Χρησιμοποιήστε μετρήσεις ανά χώρα για να προσαρμόσετε ποια SKU να προωθήσετε σε ποια αγορά, πού να αποθηκεύσετε απόθεμα (τοπικά έναντι κεντρικά) ή πού να περιορίσετε την έκθεση στο marketplace.
  • Μετακινήστε το απόθεμα στρατηγικά: εάν ένα SKU τα πάει πολύ καλύτερα στην Ιταλία παρά στη Γερμανία, διαθέστε περισσότερο απόθεμα στις ζώνες εκπλήρωσης ή αποθήκες που υποστηρίζουν τις καταχωρήσεις Ιταλίας.
  • Χρησιμοποιήστε προσαρμοσμένες ετικέτες ή εσωτερικές ετικέτες για να κατηγοριοποιήσετε τα SKU ανά περιοχή ή χώρα για διαφορική προώθηση ή τιμολόγηση.

Πώς το koongo βοηθά με την ενσωμάτωση και κλιμάκωση του spartoo

Το Koongo δημιουργήθηκε για να απλοποιήσει τη διαχείριση πολλαπλών καναλιών marketplace—και η ενσωματωμένη υποστήριξη Spartoo είναι ένα ισχυρό παράδειγμα αυτού του πλεονεκτήματος. Ιδού πώς βοηθά το Koongo:

Αυτοματοποιήστε τη δημιουργία product feed (CSV / XML)

  • Το Koongo μετατρέπει τον κατάλογο του καταστήματός σας στην απαιτούμενη μορφή feed του Spartoo αυτόματα, σεβόμενο όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά, την ταξινομία και τους κανόνες εικόνων.
  • Καθώς ενημερώνετε τον κατάλογό σας (νέα προϊόντα, διαγραφές, αλλαγές αποθέματος), το Koongo αναδημιουργεί και δημιουργεί εκδόσεις του feed ώστε οι καταχωρήσεις Spartoo να παραμένουν ενημερωμένες.

Προκατασκευασμένα πρότυπα spartoo στο koongo

  • Το Koongo παρέχει πρότυπα αντιστοίχισης ειδικά για το Spartoo που γνωρίζουν ποια πεδία απαιτεί το marketplace (π.χ. μεγέθη, υλικό, μάρκα, EAN).
  • Αυτά τα πρότυπα μειώνουν τον χρόνο εγκατάστασης και μειώνουν τα σφάλματα από λανθασμένη αντιστοίχιση ή ελλείποντα χαρακτηριστικά.

Προγραμματίστε εξαγωγές: Τιμή, απόθεμα και προωθήσεις

  • Μπορείτε να διαμορφώσετε προγραμματισμένες εξαγωγές (ημερήσια, ωριαία ή προσαρμοσμένα διαστήματα) ώστε το feed Spartoo να αντικατοπτρίζει πάντα τα πιο πρόσφατα δεδομένα.
  • Οι προωθήσεις (εκπτώσεις, εποχιακές καμπάνιες) μπορούν να κωδικοποιηθούν στο feed μέσω κανόνων χαρακτηριστικών, διασφαλίζοντας ότι το Spartoo βλέπει τη σωστή τιμή προσφοράς κατά τη διάρκεια των παραθύρων.
  • Ο συγχρονισμός τιμών και αποθέματος είναι κρίσιμος στη μόδα όπου το απόθεμα κινείται γρήγορα—η αυτοματοποίηση αυτού ελαχιστοποιεί τις αναντιστοιχίες.

Κεντρικός πίνακας ελέγχου για συγχρονισμό, σφάλματα και απόδοση

  • Ο πίνακας ελέγχου του Koongo δείχνει την κατάσταση συγχρονισμού, την υγεία του feed (ποσοστά σφαλμάτων, προειδοποιήσεις) και μετρήσεις απόδοσης σε όλα τα κανάλια (συμπεριλαμβανομένου του Spartoo).
  • Μπορείτε να δείτε με μια ματιά ποια SKU αποτυγχάνουν, ποιες σελίδες απορρίφθηκαν και να τα διορθώσετε γρήγορα αντί να ανακαλύπτετε προβλήματα αφού βλάψουν την ορατότητα.
  • Η συνδυασμένη ανάλυση καναλιών σας βοηθά να συγκρίνετε την απόδοση του Spartoo με άλλα marketplaces σε ένα μέρος.

Επεκτάσιμη επέκταση σε όλη την ΕΕ μέσω του koongo

  • Εάν θέλετε να επεκτείνετε την εμβέλειά σας στο Spartoo σε πολλές χώρες της ΕΕ, το Koongo υποστηρίζει πολλαπλά feeds χωρών και εντοπισμό (γλώσσα, νόμισμα, αποστολή) από την ίδια βασική εγκατάσταση.
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κοινές αντιστοιχίσεις χαρακτηριστικών και κανόνες, στη συνέχεια να προσθέσετε παρακάμψεις ειδικές για την περιοχή όπου χρειάζεται.
  • Επειδή το Koongo χειρίζεται τη βαριά δουλειά, η κλιμάκωση του καταλόγου Spartoo περιφερειακά είναι πολύ λιγότερο χειροκίνητη, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στο merchandising, το μάρκετινγκ και τη στρατηγική προϊόντων.

Το Spartoo είναι ένας εξαιρετικός δίαυλος για πωλητές που επικεντρώνονται στη μόδα και στοχεύουν να επεκταθούν σε όλη την Ευρώπη με λιγότερη τριβή. Η εξειδίκευσή του στις κατηγορίες ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ και ομορφιάς του προσδίδει ισχυρή προσαρμογή στο κοινό. Σε συνδυασμό με τις δυνατότητες εφοδιαστικής (TOOPOST), την υποδομή μάρκετινγκ και τη διαχείριση επιστροφών, το Spartoo προσφέρει ένα κανάλι υψηλού δυναμικού για καλά προετοιμασμένες μάρκες.

Ωστόσο, η επιτυχία εξαρτάται από την εκτέλεση: περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, ευέλικτες λειτουργίες, επιθετική βελτιστοποίηση και έξυπνη ενσωμάτωση. Εκεί είναι που διαπρέπει το Koongo—καθιστώντας τη ρύθμιση των τροφοδοσιών, τη διαχείριση σφαλμάτων, την τοπικοποίηση και την κλιμάκωση πολύ πιο διαχειρίσιμες.

Αν κάνετε τα πράγματα σωστά—ξεκινήστε λιτά, επικυρώστε, επεκταθείτε—μπορείτε να χτίσετε μια βιώσιμη παρουσία υψηλής απόδοσης στο Spartoo που συμπληρώνει τα άλλα κανάλια σας.

Είστε έτοιμοι να μεταφέρετε τον κατάλογο μόδας σας στο Spartoo και σε ευρύτερη ευρωπαϊκή εμβέλεια; Ορίστε πώς να ξεκινήσετε:

  • Χρησιμοποιήστε το Koongo για να συνδέσετε το κατάστημά σας και να συγχρονίσετε αυτόματα τον κατάλογό σας στο Spartoo με ελάχιστη χειροκίνητη προσπάθεια.
  • Κλείστε μια δωρεάν συμβουλευτική συνεδρία ένταξης για να χαρτογραφήσετε την πρώτη σας καταχώριση και να διασφαλίσετε τη συμμόρφωση.
  • Ξεκινήστε με μια μικρή παρτίδα κορυφαίων SKU, παρακολουθήστε πώς αποδίδουν και στη συνέχεια κλιμακώστε σταδιακά.
  • Τοπικοποιήστε, βελτιστοποιήστε και επεκταθείτε σε περιφερειακό επίπεδο χρησιμοποιώντας την υποστήριξη πολλαπλών χωρών του Koongo.
  • Αφήστε τη μάρκα μόδας σας να λάμψει στην Ευρώπη—ξεκινήστε στο Spartoo τώρα.
Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες