Menu

Ιστολόγιο

Οι 10 Κορυφαίες Κατηγορίες με τις Υψηλότερες Πωλήσεις στο Allegro και Πώς να Επιτύχετε σε Αυτές

allegro categories

Το Allegro, που ιδρύθηκε το 1999, έχει εξελιχθεί στην κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Πολωνίας και σε σημαντικό παίκτη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Με περισσότερους από 21 εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν έξι εκατομμυρίων από διεθνείς αγορές, το Allegro προσφέρει μια τεράστια και ποικιλόμορφη πελατειακή βάση για τους πωλητές.

Γιατί το Allegro είναι μια Δημοφιλής Αγορά το 2025

Ταχεία Ανάπτυξη και Επέκταση

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, το Allegro ανέφερε αύξηση 4,8% στα εγχώρια κέρδη, φθάνοντας τα 859,4 εκατομμύρια ζλότι σε προσαρμοσμένο EBITDA. Η Ακαθάριστη Αξία Εμπορευμάτων (GMV) της εταιρείας αυξήθηκε κατά 8,9% σε ετήσια βάση στα 14,78 δισεκατομμύρια ζλότι, με το διεθνές GMV να αυξάνεται κατά 82%, ωθούμενο από επεκτάσεις στη Σλοβακία και την Ουγγαρία.

Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα στην Κεντρική Ευρώπη

Το Allegro κατέχει κυρίαρχη θέση στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Πολωνίας, με μερίδιο 38,8% στο τέλος του 2024. Αντίθετα, η Amazon κατείχε μερίδιο 3,9%, ακολουθούμενη από το AliExpress με 3,4% και το Temu με 1,5%.

Στρατηγικές Επενδύσεις

Για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και της εμπιστοσύνης, το Allegro έχει αφαιρέσει καταχωρίσεις με μεγάλους χρόνους αποστολής, κυρίως από την Ανατολική Ασία, και έχει επενδύσει στα logistics εισάγοντας δικά του θυρίδια δεμάτων και επεκτείνοντας τις συνεργασίες παράδοσης. Αυτές οι προσπάθειες έχουν αυξήσει το μερίδιο των διαχειριζόμενων παραδόσεων στο 29%, από 24% το προηγούμενο τρίμηνο.

Κορυφαίος Πωλητής Allegro

Οι 10 Κορυφαίες Κατηγορίες με τις Υψηλότερες Πωλήσεις στο Allegro

α. Ηλεκτρονικά (smartphones, αξεσουάρ, gaming)

Τάσεις Πωλήσεων: Τα ηλεκτρονικά παραμένουν κυρίαρχη κατηγορία στο Allegro, με σταθερή ζήτηση για τα τελευταία smartphones, αξεσουάρ και κονσόλες παιχνιδιών. Η άνοδος της τηλεργασίας και της κουλτούρας των παιχνιδιών έχει ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις σε αυτόν τον τομέα.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Smartphones (ιδιαίτερα συσκευές Android), ασύρματα ακουστικά, κονσόλες παιχνιδιών (όπως PlayStation και Xbox), και περιφερειακά υπολογιστών είναι κορυφαίοι πωλητές.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι πελάτες δίνουν προτεραιότητα στις προδιαγραφές των προϊόντων, τη φήμη της μάρκας και τις ανταγωνιστικές τιμές. Οι κριτικές και οι αξιολογήσεις επηρεάζουν σημαντικά τις αποφάσεις αγοράς.

Συμβουλές πώλησης:

  • Τονίστε τα βασικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές στους τίτλους και τις περιγραφές των προϊόντων.
  • Προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές και πακέτα προσφορών.
  • Διασφαλίστε εικόνες υψηλής ποιότητας και λεπτομερείς πληροφορίες προϊόντων.
  • Αξιοποιήστε τα εργαλεία διαφήμισης του Allegro για αύξηση της προβολής.

Σύνδεση με το Koongo: Χρησιμοποιήστε το Koongo για αυτοματοποίηση των ενημερώσεων του feed προϊόντων και συγχρονισμό του αποθέματος σε πολλαπλές πλατφόρμες, διασφαλίζοντας ακριβείς και ενημερωμένες καταχωρίσεις.

β. Σπίτι Κήπος (έπιπλα, εργαλεία, διακόσμηση)

Τάσεις Πωλήσεων: Η κατηγορία Σπίτι Κήπος έχει σημειώσει ανάπτυξη λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος για έργα βελτίωσης του σπιτιού και κηπουρικής. Οι εποχιακές τάσεις επηρεάζουν τις πωλήσεις, με κορυφώσεις κατά την άνοιξη και το καλοκαίρι.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Έπιπλα εξωτερικού χώρου, εργαλεία κηπουρικής, είδη διακόσμησης σπιτιού και εργαλεία DIY είναι σε υψηλή ζήτηση.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι πελάτες αναζητούν ποιότητα, ανθεκτικότητα και αισθητική έλξη. Οι λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων και οι κριτικές πελατών είναι κρίσιμης σημασίας.

Συμβουλές πώλησης:

  • Παρέχετε ολοκληρωμένες λεπτομέρειες προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των διαστάσεων και των υλικών.
  • Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ανάλυσης που παρουσιάζουν το προϊόν σε χρήση.
  • Προσφέρετε εποχιακές προωθήσεις και εκπτώσεις.
  • Τονίστε τα οικολογικά ή βιώσιμα προϊόντα.

Σύνδεση με το Koongo: Αξιοποιήστε το Koongo για τη διαχείριση εποχιακών αλλαγών αποθέματος και την αποτελεσματική ενημέρωση των τροφοδοσιών προϊόντων σε διάφορα κανάλια πωλήσεων.

γ. Μόδα (ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ)

Τάσεις Πωλήσεων: Η μόδα παραμένει μια δυναμική κατηγορία, με τάσεις που επηρεάζονται από τις εποχές, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις επικυρώσεις διασημοτήτων. Τόσο η γρήγορη μόδα όσο και οι βιώσιμες σειρές ρούχων είναι δημοφιλείς.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Τα καθημερινά ρούχα, τα αθλητικά είδη, τα υποδήματα και τα αξεσουάρ όπως οι τσάντες και τα κοσμήματα είναι κορυφαία σε πωλήσεις.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι καταναλωτές αναζητούν μοδάτα, οικονομικά και ποιοτικά είδη. Οι οδηγοί μεγεθών, οι πολιτικές επιστροφών και οι κριτικές πελατών διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις αγοράς.

Συμβουλές πώλησης:

  • Παρακολουθείτε τις τρέχουσες τάσεις της μόδας και ενημερώνετε ανάλογα τις καταχωρίσεις.
  • Παρέχετε λεπτομερείς πίνακες μεγεθών και σαφείς πολιτικές επιστροφών.
  • Χρησιμοποιείτε εικόνες lifestyle για την προβολή των προϊόντων.
  • Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες μέσω προωθητικών ενεργειών και προγραμμάτων πιστότητας.

Σύνδεση με Koongo: Αξιοποιήστε το Koongo για να συγχρονίσετε τις καταχωρίσεις προϊόντων σε πολλαπλές αγορές, διασφαλίζοντας συνέπεια και ευρύτερη εμβέλεια.

δ. Υγεία ομορφιά (καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής)

Τάσεις Πωλήσεων: Ο τομέας Υγείας Ομορφιάς έχει βιώσει σημαντική ανάπτυξη, ωθούμενος από την αυξημένη ευαισθητοποίηση για την υγεία και τις τάσεις αυτοφροντίδας. Οι διαδικτυακές πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς αντιπροσωπεύουν πλέον ένα σημαντικό τμήμα της αγοράς.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Τα προϊόντα περιποίησης δέρματος, τα συμπληρώματα διατροφής, τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών και τα καλλυντικά είναι σε υψηλή ζήτηση.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στην αποτελεσματικότητα των προϊόντων, τα φυσικά συστατικά και τη φήμη της μάρκας. Οι κριτικές των επηρεαστών και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των προτιμήσεων.

Συμβουλές πώλησης:

  • Τονίστε τα μοναδικά σημεία πώλησης, όπως τα βιολογικά συστατικά ή τις δερματολογικές δοκιμές.
  • Παρέχετε εικόνες πριν και μετά και μαρτυρίες πελατών.
  • Προσφέρετε δείγματα ή πακέτα για να ενθαρρύνετε τις δοκιμές.
  • Παραμείνετε σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς υγείας και τις πιστοποιήσεις.

Σύνδεση με Koongo: Χρησιμοποιήστε το Koongo για τη διαχείριση πληροφοριών προϊόντων και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης σε διάφορες αγορές, εξορθολογίζοντας τη διαδικασία καταχώρισης.

ε. Αυτοκίνητο (ανταλλακτικά, αξεσουάρ)

Τάσεις Πωλήσεων: Η κατηγορία Αυτοκινήτου συνεχίζει να ευδοκιμεί, με σταθερή ζήτηση για ανταλλακτικά και αξεσουάρ αυτοκινήτων. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει διευκολύνει τους καταναλωτές να βρίσκουν συγκεκριμένα προϊόντα αυτοκινήτου στο διαδίκτυο.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Τα ανταλλακτικά συντήρησης αυτοκινήτων, τα συστήματα φωτισμού, τα αξεσουάρ εσωτερικού χώρου και τα προϊόντα φροντίδας αυτοκινήτου είναι κορυφαία σε πωλήσεις.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι πελάτες αναζητούν συμβατότητα με τα μοντέλα των οχημάτων τους, ποιότητα προϊόντων και ανταγωνιστικές τιμές. Οι λεπτομερείς προδιαγραφές είναι κρίσιμες.

Συμβουλές πώλησης:

  • Παρέχετε ολοκληρωμένες πληροφορίες συμβατότητας.
  • Συμπεριλάβετε οδηγούς ή βίντεο εγκατάστασης.
  • Προσφέρετε εγγυήσεις για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη.
  • Παραμείνετε ενημερωμένοι με τις τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας και τα νέα μοντέλα.

Σύνδεση με Koongo: Αξιοποιήστε το Koongo για τη διαχείριση εκτεταμένων καταλόγων προϊόντων και τη διασφάλιση ακριβών καταχωρίσεων σε διάφορες πλατφόρμες.

στ. Βρέφη παιδιά (παιχνίδια, ρούχα, εξοπλισμός)

Τάσεις Πωλήσεων: Η κατηγορία Βρέφη Παιδιά έχει δει σταθερή ανάπτυξη, με τους γονείς να αναζητούν ποιοτικά προϊόντα για τα παιδιά τους. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια και τα οικολογικά προϊόντα κερδίζουν δημοτικότητα.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Τα βρεφικά ρούχα, τα καρότσια, τα εκπαιδευτικά παιχνίδια και τα έπιπλα βρεφικού δωματίου είναι σε υψηλή ζήτηση.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι γονείς δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια, την ποιότητα και τα αναπτυξιακά οφέλη. Η εμπιστοσύνη στη μάρκα και οι κριτικές προϊόντων επηρεάζουν έντονα τις αποφάσεις.

Συμβουλές πώλησης:

  • Τονίστε τις πιστοποιήσεις ασφαλείας και τις πληροφορίες καταλληλότητας ηλικίας.
  • Χρησιμοποιήστε ελκυστικές εικόνες και βίντεο που επιδεικνύουν τη χρήση του προϊόντος.
  • Προσφέρετε πακέτα προσφορών για βασικά είδη βρεφικής φροντίδας.
  • Παρέχετε λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων και οδηγίες φροντίδας.

Σύνδεση με το Koongo: Αξιοποιήστε το Koongo για την αποτελεσματική διαχείριση των καταχωρίσεων προϊόντων και τον συγχρονισμό του αποθέματος σε πολλαπλά κανάλια πωλήσεων.

ζ. Αθλητικά είδη υπαίθρου (εξοπλισμός, ενδυμασία)

Τάσεις Πωλήσεων: Το ενδιαφέρον για δραστηριότητες φυσικής κατάστασης και υπαίθρου έχει τονώσει την ανάπτυξη αυτής της κατηγορίας. Οι καταναλωτές επενδύουν σε εξοπλισμό γυμναστικής για το σπίτι και είδη υπαίθρου.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Εξοπλισμός γυμναστικής, αθλητικά ρούχα, εξοπλισμός κάμπινγκ και ποδήλατα είναι κορυφαίοι πωλητές.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι πελάτες αναζητούν ανθεκτικά, υψηλής ποιότητας προϊόντα που ενισχύουν τις εμπειρίες τους στη γυμναστική ή στην ύπαιθρο. Η φήμη της μάρκας και οι κριτικές προϊόντων είναι επιρροές.

Συμβουλές πώλησης:

  • Παρέχετε λεπτομερείς προδιαγραφές προϊόντων και οδηγίες χρήσης.
  • Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας που δείχνουν το προϊόν εν δράσει.
  • Προσφέρετε εποχιακές προωθήσεις και εκπτώσεις.
  • Τονίστε τυχόν οικολογικά ή βιώσιμα χαρακτηριστικά.

Σύνδεση με το Koongo: Αξιοποιήστε το Koongo για τη διαχείριση εποχιακών αλλαγών αποθέματος και την αποτελεσματική ενημέρωση των τροφοδοσιών προϊόντων σε διάφορα κανάλια πωλήσεων.

η. Τρόφιμα (καφές, βιολογικά, τοπικές σπεσιαλιτέ)

Τάσεις Πωλήσεων: Οι διαδικτυακές αγορές τροφίμων έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλείς, με τους καταναλωτές να αναζητούν ευκολία και πρόσβαση σε εξειδικευμένα προϊόντα. Τα βιολογικά και τα τοπικά προϊόντα έχουν μεγάλη ζήτηση.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Εξειδικευμένοι καφέδες, βιολογικά σνακ, υγιεινά τρόφιμα και τοπικές λιχουδιές είναι κορυφαίοι πωλητές.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι πελάτες δίνουν προτεραιότητα στη φρεσκάδα, την ποιότητα και την ηθική προέλευση. Τα μοντέλα συνδρομής και οι επιλογές αγοράς χονδρικής είναι ελκυστικά.

Συμβουλές πώλησης:

  • Τονίστε την προέλευση του προϊόντος, τις πιστοποιήσεις και τα οφέλη για την υγεία.
  • Προσφέρετε υπηρεσίες συνδρομής ή πακέτα προσφορών.
  • Εξασφαλίστε σαφή επισήμανση των συστατικών και των διατροφικών πληροφοριών.
  • Χρησιμοποιήστε ελκυστική συσκευασία και εικόνες υψηλής ποιότητας.

Σύνδεση με το Koongo: Χρησιμοποιήστε το Koongo για τη διαχείριση των καταχωρίσεων προϊόντων και τον συγχρονισμό του αποθέματος, διασφαλίζοντας ακριβείς και έγκαιρες ενημερώσεις σε όλες τις πλατφόρμες.

θ. Βιβλία Μέσα (εκπαιδευτικά, χομπίστικα)

Τάσεις Πωλήσεων: Η ζήτηση για βιβλία και εκπαιδευτικό υλικό παραμένει σταθερή, με αξιοσημείωτο ενδιαφέρον για περιεχόμενο αυτοβοήθειας, επαγγελματικής ανάπτυξης και χόμπι.

Δημοφιλή Προϊόντα/Υποκατηγορίες: Εκπαιδευτικά βιβλία, οδηγοί DIY, υλικό εκμάθησης γλωσσών και παιδική λογοτεχνία είναι δημοφιλή.

Συμπεριφορά Αγοραστών: Οι πελάτες αναζητούν σχετικό, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο. Οι κριτικές, η φήμη του συγγραφέα και τα δείγματα προεπισκόπησης επηρεάζουν τις αγορές.

Συμβουλές πώλησης:

  • Παρέχετε λεπτομερείς περιγραφές και δείγματα σελίδων.
  • Αναδείξτε τα ευπώλητα και τις νέες κυκλοφορίες.
  • Προσφέρετε πακέτα προσφορών ή συλλογές σειρών.
  • Ενθαρρύνετε τις κριτικές και αξιολογήσεις πελατών.

Σύνδεση με το Koongo: Αξιοποιήστε το Koongo για τη διαχείριση εκτεταμένων καταλόγων και τη διασφάλιση ακριβών καταχωρίσεων σε διάφορες αγορές.

Πώς να επιτύχετε σε αυτές τις κατηγορίες

Βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών: τοπικό και βασισμένο στις τάσεις περιεχόμενο

Η αποτελεσματική βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών είναι κρίσιμη για την ορατότητα στο Allegro. Οι πωλητές θα πρέπει να επικεντρωθούν στα εξής:

  • Κατανόηση της Πρόθεσης του Χρήστη: Προσδιορίστε τι αναζητούν οι πιθανοί αγοραστές και προσαρμόστε ανάλογα τους τίτλους και τις περιγραφές των προϊόντων.
  • Χρήση Λέξεων-Κλειδιών Μακράς Ουράς: Αυτές οι συγκεκριμένες φράσεις μπορούν να προσελκύσουν πιο στοχευμένη κίνηση και να μειώσουν τον ανταγωνισμό.
  • Ενσωμάτωση Τοπικών Γλωσσικών Αποχρώσεων: Χρησιμοποιήστε τις γλωσσικές αποχρώσεις της Πολωνικής για να αντηχήσετε στο τοπικό κοινό.
  • Παρακολούθηση Τάσεων: Μείνετε ενημερωμένοι με τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς για να προσαρμόσετε έγκαιρα τις λέξεις-κλειδιά και τις προσφορές προϊόντων.

Στρατηγικές τιμολόγησης: ανταγωνιστική τιμολόγηση και τακτικές εκπτώσεων

Η τιμολόγηση διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση πελατών στο Allegro. Εξετάστε τις ακόλουθες στρατηγικές:

  • Δυναμική Τιμολόγηση: Προσαρμόστε τις τιμές σε πραγματικό χρόνο με βάση τη ζήτηση της αγοράς και την τιμολόγηση των ανταγωνιστών.
  • Προωθητικές Εκπτώσεις: Προσφέρετε εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου για να δημιουργήσετε αίσθηση επείγοντος και να αυξήσετε τις πωλήσεις.
  • Ομαδοποίηση Προϊόντων: Συνδυάστε προϊόντα σε πακέτα με έκπτωση για να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας.
  • Προσφορές Δωρεάν Αποστολής: Ενσωματώστε το κόστος αποστολής στις τιμές των προϊόντων για να προσφέρετε “δωρεάν” αποστολή, που μπορεί να είναι πιο ελκυστική για τους πελάτες.

Ακρίβεια τροφοδοσίας προϊόντων: χρήση του Koongo για τη διατήρηση ενημερωμένων καταχωρήσεων

Η διατήρηση ακριβών και ενημερωμένων καταχωρήσεων προϊόντων είναι απαραίτητη. Το Koongo διευκολύνει αυτό με:

  • Αυτοματοποίηση Ενημερώσεων Τροφοδοσίας Προϊόντων: Διασφαλίστε ότι οι πληροφορίες προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των τιμών και των επιπέδων αποθέματος, είναι συνεχώς ακριβείς σε όλα τα κανάλια.
  • Δημιουργία Προσαρμοσμένης Τροφοδοσίας: Προσαρμόστε τις τροφοδοσίες προϊόντων για να ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες απαιτήσεις διαφορετικών αγορών.
  • Μείωση Σφαλμάτων: Ελαχιστοποιήστε τα χειροκίνητα σφάλματα αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες συγχρονισμού δεδομένων.

Συγχρονισμός παραγγελιών: Ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας εργαλεία αυτοματισμού

Η αποτελεσματική διαχείριση παραγγελιών είναι κρίσιμη για την ικανοποίηση των πελατών. Τα εργαλεία αυτοματισμού μπορούν να βοηθήσουν με:

  • Συγχρονισμός Παραγγελιών σε Πραγματικό Χρόνο: Ενημερώστε αυτόματα τις καταστάσεις παραγγελιών σε όλες τις πλατφόρμες για να αποφύγετε την υπερπώληση.
  • Διαχείριση Αποθέματος: Διατηρήστε ακριβή τα επίπεδα αποθέματος συγχρονίζοντας τα δεδομένα αποθέματος σε πραγματικό χρόνο.
  • Βελτιστοποίηση Διαδικασιών Εκπλήρωσης: Αυτοματοποιήστε την επεξεργασία παραγγελιών για να επιταχύνετε την αποστολή και να μειώσετε τους χρόνους χειρισμού.

Εξυπηρέτηση Πελατών Κριτικές: συμβουλές για επικοινωνία και συλλογή κριτικών

Οι θετικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και οι κριτικές μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις πωλήσεις. Οι στρατηγικές περιλαμβάνουν:

  • Άμεση Επικοινωνία: Απαντήστε γρήγορα στις ερωτήσεις των πελατών για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη.
  • Προληπτική Επίλυση Προβλημάτων: Αντιμετωπίστε άμεσα τα παράπονα και τα ζητήματα για να αποτρέψετε αρνητικές κριτικές.
  • Ενθάρρυνση Κριτικών: Ζητήστε ευγενικά από ικανοποιημένους πελάτες να αφήσουν κριτικές, ενισχύοντας την αξιοπιστία.
  • Παρακολούθηση Ανατροφοδότησης: Εξετάζετε τακτικά τα σχόλια των πελατών για να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης.

Αξιοποιήστε το Koongo για επιτυχία στο Allegro

Το Koongo προσφέρει μια σειρά εργαλείων σχεδιασμένων για τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών ηλεκτρονικού εμπορίου στο Allegro:

  • Ενημερώσεις Τροφοδοσίας Προϊόντων σε Πραγματικό Χρόνο: Συγχρονίστε αυτόματα τις πληροφορίες προϊόντων σε πολλαπλά κανάλια, εξασφαλίζοντας συνέπεια και ακρίβεια.
  • Αυτόματος Συγχρονισμός Παραγγελιών: Απλοποιήστε τη διαχείριση παραγγελιών συγχρονίζοντας τις παραγγελίες μεταξύ του Allegro και της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου σας σε πραγματικό χρόνο.
  • Υποστήριξη για 500+ Κανάλια Συμπεριλαμβανομένου του Allegro: Επεκτείνετε την εμβέλειά σας διαχειριζόμενοι καταχωρήσεις σε διάφορες αγορές και ιστοσελίδες σύγκρισης από μία ενιαία πλατφόρμα.
  • Προσαρμοσμένες Τροφοδοσίες και Παρακολούθηση Απόδοσης: Δημιουργήστε προσαρμοσμένες τροφοδοσίες προϊόντων για να ανταποκριθείτε στις συγκεκριμένες απαιτήσεις της αγοράς και παρακολουθήστε μετρήσεις απόδοσης για να ενημερώσετε τις προσαρμογές στρατηγικής.

Ενσωματώνοντας το Koongo στις ηλεκτρονικές εμπορικές σας δραστηριότητες, δύνασθε να ενισχύσετε την αποδοτικότητα, να μειώσετε τον χειρωνακτικό φόρτο εργασίας και να αυξήσετε τις δυνατότητες πωλήσεων στο Allegro.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες