Menu

Blog

Πώς να πουλήσετε στην πλατφόρμα Pinterest;

Το Pinterest, που ξεκίνησε το 2010, είναι ένας δωρεάν ιστότοπος και ίσως η πιο επικεντρωμένη στα προϊόντα πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως, πρέπει να πουλάτε στο Pinterest! Βασίζεται στην κοινή χρήση και αποθήκευση εικόνων. Το Pinterest σας βοηθά να αποθηκεύετε και να ανακαλύπτετε πληροφορίες στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας εικόνες (αλλά και κινούμενα GIF και βίντεο) με τη μορφή πινάκων καρφιτσών. Πιο συγκεκριμένα, είναι μια πηγή ιδεών και έμπνευσης σχετικά, αλλά όχι μόνο, με συνταγές, το σπίτι, το σχεδιασμό και το στυλ.

Το Pinterest έχει πάνω από 450 εκατομμύρια χρήστες (περισσότερους από το Snapchat και κοντά στο Tik Tok), το 60% από αυτούς είναι γυναίκες και η μεγαλύτερη ομάδα είναι 30-49 ετών. Παρόλο που η πλατφόρμα έχει δει πρόσφατα μια έξαρση στη χρήση της από άτομα ηλικίας κάτω των 25 ετών. Πρέπει να έχετε υπόψη σας αυτά τα δεδομένα αν θέλετε να πουλήσετε στο Pinterest ή/και αν πρέπει να στοχεύσετε σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Πρόκειται για ένα υποτιμημένο δίκτυο, αλλά υπάρχουν τεράστιες διαφημιστικές ευκαιρίες λόγω του σκοπού χρήσης της πλατφόρμας από το κοινό και του ηλικιακού του εύρους.

Τι είναι τα Pins στο Pinterest;

Πώς λειτουργεί το Pinterest; Και τι είναι τα Pins στο Pinterest; Οι καρφίτσες είναι απλώς σελιδοδείκτες που μπορούν να χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να αποθηκεύουν τις ιδέες και τις εμπνεύσεις που βρήκαν στο Pinterest.
Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν καρφίτσες, να κάνουν κλικ σε μια καρφίτσα για να μάθουν περισσότερα και να αποθηκεύσουν τις καρφίτσες που τους αρέσουν.
Αν έχετε μια επιχείρηση, μπορείτε να δημιουργήσετε καρφίτσες για να αναδείξετε τα προϊόντα και τις ιδέες σας. Και μπορείτε επίσης να τα συνδέσετε στρατηγικά με τον ιστότοπό σας για να επιτύχετε πωλήσεις.

Ποια είναι τα οφέλη από την πώληση στο Pinterest;

  • Το 89% των χρηστών του χρησιμοποιεί το Pinterest για να εμπνευστεί για αγορές και πάνω από το 25% του χρόνου που αφιερώνουν στο Pinterest είναι για αγορές.
  • Το 98% των χρηστών έχουν δοκιμάσει κάτι που έχουν δει στο Pinterest και το 50% των χρηστών είναι εκτός των ΗΠΑ.
  • Ως πηγή έμπνευσης, το Pinterest είναι γνωστό ότι είναι ένας χώρος θετικότητας. Αν δημιουργήσετε όμορφα και πειστικά Pins, τότε οι δυνατότητες μετατροπής είναι τεράστιες.
  • Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις μετατροπές στον ιστότοπό σας, το Pinterest αποτελεί μια καλή ευκαιρία για διαφήμιση, καθώς οι χρήστες του έχουν 3 φορές περισσότερες πιθανότητες να κάνουν κλικ στον ιστότοπο μιας μάρκας στο Pinterest από ό,τι σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
  • Οι διαφημίσεις στο Pinterest είναι 2,3 φορές φθηνότερες ανά μετατροπή από ό,τι οι διαφημίσεις σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Ο αριθμός των χρηστών που πραγματοποιούν αγορές στο Pinterest αυξήθηκε κατά 50% το πρώτο εξάμηνο του 2020, επομένως οι επιχειρήσεις μπορούν να βρουν ένα μεγάλο κοινό που βρίσκεται στο Pinterest για να αγοράσει προϊόντα.

Πράγματα που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία εγγραφής

  • Καθορίστε το κοινό-στόχο σας για να είστε σίγουροι ότι το Pinterest είναι για την επιχείρησή σας
  • Ελέγξτε τον ανταγωνισμό για να ξέρετε πώς να γεμίσετε τους πίνακες
  • Να είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να έχετε έτοιμο UGC προς χρήση
  • Σκεφτείτε το Mobile! Το Pinterest χρησιμοποιείται πολύ περισσότερο στα κινητά τηλέφωνα
  • Σχεδιάστε τη στρατηγική περιεχομένου σας

Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν πουλάτε στο Pinterest

Καθώς οι περισσότεροι χρήστες του Pinterest είναι γυναίκες, πρέπει να πουλάτε προϊόντα που τείνουν να αγοράζουν οι γυναίκες (και όχι οι άνδρες).
Οι άνθρωποι αγοράζουν με ευχαρίστηση στο Pinterest, επομένως, μην ξεχνάτε τις ακόλουθες στρατηγικές πώλησης:

  • Καθώς το Pinterest είναι πολύ οπτικό, πρέπει να χρησιμοποιείτε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας.
  • SEO, καθώς το Pinterest είναι ένα οπτικό δίκτυο που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν για να έχουν έμπνευση, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε προσεκτικά το περιεχόμενό σας για να το αξιοποιήσετε στο έπακρο.
  • Rich Pins, Χρησιμοποιήστε τα Rich Pins καθώς είναι ένας τύπος οργανικού Pin που συγχρονίζει και εμπλουτίζει αυτόματα τις πληροφορίες από τον ιστότοπό σας στα Pins σας.
  • Προώθηση καρφιτσών, Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προωθημένες καρφίτσες για να προωθήσετε τις πωλήσεις απευθείας από την καρφίτσα στον ιστότοπό σας.
  • Κατάλογος, Μπορείτε να οργανώσετε τις καρφίτσες σας ανά κατάλογο χρησιμοποιώντας μια πηγή δεδομένων και είναι ένας φανταστικός τρόπος για να προωθήσετε τα προϊόντα σας.
  • Ετικέτες, Μπορείτε να επισημάνετε πολλαπλά προϊόντα σε ένα μόνο Pin με το Shop the Look Pins για να κάνετε διασταυρούμενες πωλήσεις και να αυξήσετε τις μετατροπές.
  • UGC, Εάν ένας influencer χρησιμοποιεί τα προϊόντα σας επαναχρησιμοποιήστε το περιεχόμενό του, επειδή λειτουργεί καλύτερα και το κοινό σας πιθανότατα θα αγοράσει τα προϊόντα σας.
  • Οι διαγωνισμοί, είναι ένας συναρπαστικός τρόπος για να δημιουργήσετε τόνους repins, likes και shares προκειμένου να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας και τις ευκαιρίες μετατροπής.
  • Η διασταυρούμενη προώθηση βοηθά στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και του ποσοστού μετατροπής του ιστότοπού σας.
  • Κουπόνια, Οι άνθρωποι αγαπούν λέξεις όπως δωρεάν, εκπτώσεις, προσφορές. Προσφέρετε προώθηση σε αυτούς.

Τι μπορώ να πουλήσω στο Pinterest;

Καθώς οι περισσότεροι χρήστες του Pinterest είναι γυναίκες και είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να αντλήσετε έμπνευση σχετικά με συνταγές, το σπίτι, το σχεδιασμό και το στυλ, τα προϊόντα σας θα πρέπει να έχουν σχέση με τους παραπάνω τομείς και με τα ενδιαφέροντα αυτού του κοινού.

Πώς μπορώ να πουλήσω στο Pinterest;

Καθώς οι χρήστες του Pinterest έχουν αγοραστική πρόθεση όταν επισκέπτονται την εμπνευσμένη πλατφόρμα του, μπορείτε εύκολα να αυξήσετε τις πιθανότητες μετατροπής χρησιμοποιώντας την ειδική πλατφόρμα που δημιούργησε το Pinterest.

Το Pinterest Shopping Ads ξεκίνησε το 2018 και είναι η δική του πλατφόρμα για τη δημιουργία ενός καταλόγου για Shopping Ads. Το Pinterest είναι μια διαφορετική πλατφόρμα από τα υπόλοιπα, οπότε δεν χρησιμοποιεί λέξεις-κλειδιά, ενδιαφέροντα κ.λπ. όπως τα περισσότερα από τα άλλα δίκτυα. Αντίθετα, το Pinterest προτιμά τη χρήση των δικών σας δεδομένων για τα προϊόντα σας για να βρει τους καλύτερους πιθανούς αγοραστές για το εμπορικό σήμα και τα προϊόντα σας.

Έτσι, αν θέλετε να πουλήσετε στο Pinterest με τις διαφημίσεις, πρέπει να ακολουθήσετε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Δημιουργήστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Pinterest
  2. Επαληθεύστε τον ιστότοπό σας στο Pinterest
  3. Προσθήκη πηγής δεδομένων
  4. Δημιουργήστε τις καρφίτσες

Με αυτόν τον τρόπο, οι λιανοπωλητές μπορούν να έχουν ένα νέο κανάλι για να προωθήσουν τα προϊόντα τους με πολύ απλό τρόπο. Το Pinterest ελέγχει συνεχώς τους καταλόγους διατηρώντας τους ενημερωμένους και μπορεί να επεξεργαστεί έως και 20 εκατομμύρια προϊόντα.

Κόστος των διαφημίσεων στο Pinterest

Είναι οι διαφημίσεις βολικές στο Pinterest; Εξαρτάται.
Πρέπει να κάνετε δοκιμές για να καταλάβετε πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις Pinterest. Και οι δυνατότητες στόχευσης είναι διαφορετικές από τις διαφημίσεις στο Facebook.
Ωστόσο, το κόστος των διαφημίσεων εξακολουθεί να είναι χαμηλό σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες (όπως το Facebook) και μερικές φορές το Pinterest προσφέρει μια αρχική δωρεάν πίστωση 100$.

Επομένως, μετά από μια αρχική περίοδο δοκιμών, μπορείτε να αποκτήσετε πολύ εξειδικευμένη επισκεψιμότητα με υψηλό ποσοστό μετατροπής. Πρέπει να θυμάστε ότι η πηγή δεδομένων προέρχεται απευθείας από τον ιστότοπό σας, οπότε η στόχευση θα είναι πολύ συγκεκριμένη.

Επιπλέον, το κοινό δεν αισθάνεται ότι οι διαφημίσεις του Pinterest είναι ενοχλητικές (επειδή δείχνουν διακριτικά ότι είναι διαφημίσεις). Και οι περισσότεροι χρήστες είναι γυναίκες με μεγάλη τάση για αγορά.

Γιατί είναι σημαντική η στόχευση διαφημίσεων στο Pinterest;

Πρώτον, το Pinterest είναι ένα είδος μοναδικής πλατφόρμας.
Τα κοινωνικά δίκτυα συνήθως δεν εμπνέονται τόσο πολύ από τα προϊόντα όσο το Pinterest. Οι άνθρωποι μπορεί να νομίζουν ότι είναι απλώς ένα μέρος για να συλλέγουν καρφίτσες και ιδέες, αλλά οδηγεί επίσης σε αγορές λόγω της γνησιότητάς του.

Επιπλέον, το κοινό είναι γυναικείο, επομένως καθιστά το Pinterest ιδιαίτερο για μια συγκεκριμένη θέση.

Επίσης, το Pinterest σας βοηθάει να βρείτε το κατάλληλο κοινό χρησιμοποιώντας τη δική σας πηγή δεδομένων αντί να χρησιμοποιείτε τα ενδιαφέροντα, επομένως, έχετε περισσότερες πιθανότητες να μετατρέψετε.

Γιατί η πώληση στο Pinterest με το Koongo είναι επωφελής;

Εδώ είναι η στιγμή που το Koongo μπορεί να σας βοηθήσει με την πώληση προϊόντων στην αγορά του Pinterest.
Το Koongo χρησιμοποιεί μια απλή τροφοδοσία προϊόντων CSV για να συνδεθεί με τις αγορές σας στο Pinterest.
Με αυτόν τον τρόπο, το Koongo είναι σε θέση να ανεβάζει εμπορικά προϊόντα από το κατάστημά σας στον κατάλογο του Pinterest και να ενημερώνει τις πληροφορίες αποθέματος σε τακτική βάση. Επομένως, με αυτόν τον τρόπο δεν κινδυνεύετε να μην έχετε αποθέματα και οι πληροφορίες ενημερώνονται πάντα με ασυναγώνιστη συχνότητα ενημέρωσης.

Όπως ίσως γνωρίζετε, το Koongo προσφέρει πλήρη υποστήριξη για περισσότερες από 500 αγορές και κανάλια πωλήσεων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένου του Pinterest. Δεν θα μετανιώσετε που δώσατε μια ευκαιρία στο Koongo. Υποστηρίζει πλήρως οποιαδήποτε υπάρχουσα πλατφόρμα από Shopify, Magento, Prestashop, CCV Shop έως οποιαδήποτε προσαρμοσμένη πλατφόρμα 3ου μέρους. Απλά πρέπει να εγγραφείτε για να ελέγξετε πώς το Koongo είναι σε θέση να ενισχύσει τις πωλήσεις σας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, διατίθεται περίοδος δωρεάν δοκιμής 30 ημερών.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε το εγχειρίδιο ενσωμάτωσης του Pinterest ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@koongo.com. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωση του Pinterest.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες