Menu

Blog

Πώς το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι

Το 2020 θα μείνει στην ιστορία ως μια δύσκολη χρονιά για όλους τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο λόγω της πανδημίας. Αν και το Covid επηρέασε τόσο την προσωπική ζωή όσο και τις επιχειρήσεις, έφερε σημαντικές εξελίξεις όσον αφορά τον τρόπο διεξαγωγής των συναλλαγών και το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μπορούμε να σκεφτούμε το 2020 ως μια χρονιά ορόσημο για τις επιχειρήσεις;

Λοιπόν, τα καταστήματα λιανικής πώλησης αναγκάστηκαν να κλείσουν τις εγκαταστάσεις τους σε πολλές χώρες λόγω του κλειδώματος που εφαρμόστηκε για την προστασία του πληθυσμού. Οι έμποροι κατάλαβαν ότι το διαδικτυακό περιβάλλον θα μπορούσε να είναι ο τρόπος που θα τους επέτρεπε να επιβιώσουν. Δημιουργήθηκαν πολλά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου και τα ήδη υπάρχοντα αναπτύχθηκαν περαιτέρω για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου αναγκάστηκε λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων, αλλά αργά ή γρήγορα θα συνέβαινε, το Covid απλώς επιτάχυνε τη διαδικασία.

Γιατί το 2020 είναι έτος ορόσημο για το μέλλον

Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά το τελευταίο έτος

Καθώς ο κόσμος δεν μπορούσε να αγοράσει από τους κεντρικούς δρόμους, οι ηλεκτρονικές αγορές αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Τα έσοδα από το ηλεκτρονικό εμπόριο έφτασαν τα 4,25 τρισεκατομμύρια το 2020, σχεδόν 1 τρισεκατομμύριο περισσότερα σε ετήσια βάση. Αυτή η διαφορά οφείλεται στο γεγονός ότι οι αγοραστές δεν ήταν μόνο οι συνήθεις νέοι αλλά όλη η κοινότητα. Όλοι συμμετείχαν σε αυτή τη νέα συνήθεια να κάνουν αγορές μέσω διαδικτύου, διότι ακόμη και ο αριθμός των ειδών παντοπωλείου που αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου αυξήθηκε για προφανείς λόγους.

Social Media και επιρροές

Επιπλέον, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, αν βάλετε το εμπορικό σήμα σας σε μια κοινωνική πλατφόρμα, τότε οι αγοραστές μπορούν εύκολα να βρουν το οργανικό και διαφημισμένο περιεχόμενό σας.
Οι Influencers βοήθησαν τις νέες επιχειρήσεις που αναζητούσαν κάλυψη αναγνωρισιμότητας, ώστε το κοινό να τις ανακαλύψει στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Και προφανώς επηρέασαν το κοινό όσον αφορά την επιλογή των προϊόντων.
Ειδικότερα, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest βοήθησαν τους αγοραστές να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονταν κατά τη διάρκεια της δύσκολης στιγμής.

Μηχανική εκμάθηση και αυτοματοποίηση

Η μηχανική μάθηση και άλλα συστήματα αυτοματοποίησης βοήθησαν τους νέους πωλητές να βρουν αγοραστές πιο αποτελεσματικά στο ψηφιακό περιβάλλον. Όσο περισσότερες πληροφορίες μπορεί να πάρει η μηχανική μάθηση και τόσο καλύτερες θα είναι οι επιδόσεις με λιγότερη δουλειά για τους εμπόρους. Ο λόγος ύπαρξης μιας αυτοματοποίησης είναι να γίνεται λιγότερη δουλειά για τους ανθρώπους

Η δύναμη της κινητής τηλεφωνίας

Οι κινητές συσκευές έχουν διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο. Περίπου 3 τρισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν κινητό τηλέφωνο παγκοσμίως και, σήμερα, το μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας προέρχεται από κινητή συσκευή. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό ο ιστότοπος να ανταποκρίνεται στα κινητά τηλέφωνα για να βελτιωθεί η εμπειρία του χρήστη και να μπορούν οι πελάτες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Η δημιουργία ενός επιτυχημένου ιστότοπου τόσο για desktop όσο και για κινητά δεν είναι εύκολη, αλλά είναι σημαντικό να καταβάλλετε κάποια προσπάθεια, καθώς θα βοηθήσει στη βελτίωση του ποσοστού μετατροπής και των πωλήσεων.

Οι εφαρμογές για κινητά έχουν συμβάλει στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, επειδή είναι συνήθως φιλικές προς το χρήστη και πιο διαισθητικές στο ταξίδι των πωλήσεων. Είναι ήδη βελτιστοποιημένες για Android και iOS και οι έμποροι χρειάζεται μόνο να προσθέσουν τα προϊόντα ή τη μάρκα τους, ώστε οι αγοραστές να μπορούν να τα βρουν.

Κόστος διαφημίσεων

Οι έμποροι που ήταν νέοι στο ψηφιακό περιβάλλον άρχισαν να προωθούν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο, επειδή χρειαζόταν να τους βρίσκουν οι αγοραστές αν ήθελαν να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Έτσι, οι νέοι διαδικτυακοί πωλητές άρχισαν να υποβάλλουν προσφορές στο διαδίκτυο για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Ως εκ τούτου, ο ανταγωνισμός αυξήθηκε, σε πολλούς κλάδους, προκαλώντας υψηλότερο κόστος για τις διαφημίσεις που είχαν αιχμή.

Εμπειρία πελατών και χρόνος

Η εμπειρία του πελάτη ήταν ένα από τα βασικά σημεία τόσο για τους αγοραστές όσο και για τους πωλητές που ήταν νέοι στον ψηφιακό κόσμο. Οι έμποροι έπρεπε να παρέχουν μια φιλική, αλλά και αξιόπιστη, διαδικτυακή εμπειρία. Ενώ οι αγοραστές έπρεπε να βρουν το δρόμο τους σε ένα διαφορετικό περιβάλλον όσον αφορά τον τρόπο αγοράς των προϊόντων.

Οι έμποροι έπρεπε εν μέρει να επανεξετάσουν τις διαδικασίες εκπλήρωσης. Συνήθως, οι μάρκες έστελναν τα προϊόντα στα καταστήματά τους και, από εκεί, οι πελάτες παραλάμβαναν τα προϊόντα απευθείας. Ξαφνικά, άρχισαν να λαμβάνουν παραγγελίες και από το διαδίκτυο και έπρεπε να τις παραδίδουν στους πελάτες. Εκτός από ορισμένες αγορές όπως η Amazon, οι οποίες είχαν ήδη ένα καθιερωμένο σύστημα εκπλήρωσης, πολλές μάρκες έπρεπε να δημιουργηθούν από το μηδέν για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους και τα ακόμη περισσότερο αυξανόμενα αιτήματα των πελατών.

Οι ιστότοποι έπρεπε να είναι καλά βελτιστοποιημένοι ώστε οι χρήστες να απολαμβάνουν τη νέα εμπειρία. Ένα καλά βελτιστοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα συμβάλλει στην αύξηση του ποσοστού μετατροπής και των πωλήσεων.

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου: Λιανικό Εμπόριο: Ηλεκτρονικό Λιανικό Εμπόριο

Ο καλύτερος τρόπος για να παρέχετε μια εξαιρετική διαδικτυακή εμπειρία είναι να αφήσετε τους αγοραστές να έχουν τον έλεγχο με καινοτόμες ψηφιακές λύσεις.

Γρήγορη και εύκολη αγορά

Η εμπειρία πληρωμής είναι ένας από τους βασικούς και κρίσιμους παράγοντες στο διαδίκτυο για έναν διαδικτυακό αγοραστή.
Πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή, επειδή θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Ως εκ τούτου, πρέπει να αποφύγετε τα περιττά βήματα που μπορεί να κάνουν τους πελάτες σας να αλλάξουν γνώμη πριν από την πληρωμή.
Μπορείτε επίσης να έχετε ευέλικτες λύσεις όπως Buy Now and Pay Later για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους.
Η παροχή της δυνατότητας αποθήκευσης των στοιχείων πληρωμής και των πληροφοριών αποστολής θα κάνει τους πελάτες που επιστρέφουν πολύ χαρούμενους.
Επίσης, η προσθήκη φθηνών προϊόντων διασταυρούμενων πωλήσεων στο ταμείο με την επιλογή 1 κλικ θα αναπαράγει την παραδοσιακή τους εμπειρία και μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Προωθητικές ενέργειες και επιλογές αποστολής

Οι αυτοματοποιημένες εκπτώσεις είναι πολύ σημαντικές καθώς βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη. Επίσης, αποφεύγονται πιθανά παράπονα για κωδικούς που μπορεί να μην λειτουργούν ή λάθη των αγοραστών.

Είναι σημαντικό να παρέχετε διάφορες επιλογές αποστολής, όπως click and collect, δωρεάν παράδοση, προγράμματα VIP για πιστούς πελάτες. Με αυτόν τον τρόπο, οι άνθρωποι θα τείνουν να αγοράζουν online πιο συχνά, καθώς μπορούν να αποφύγουν τη μεταφορά των αγορών τους.

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου: Logistics

Υψηλότερος αριθμός επιστρεφόμενων προϊόντων

Λόγω του covid, πολλοί λιανοπωλητές αναγκάστηκαν να αλλάξουν την πολιτική επιστροφών τους και να την κάνουν πιο ευέλικτη για τους πελάτες τους. Ειδικά με τα ενδύματα ένδυσης, οι πελάτες αγόραζαν πολλαπλές εκδόσεις ενός προϊόντος και, στη συνέχεια, επέστρεφαν τις περιττές.

Αύξηση των εξόδων αποστολής

Καθώς ο κόσμος δεν μπορούσε να αγοράσει απευθείας από τα καταστήματα, ο αριθμός των ηλεκτρονικών παραγγελιών αυξήθηκε. Ως εκ τούτου, οι ταχυμεταφορείς έπρεπε να εργάζονται περισσότερο και να αγοράζουν νέα εργαλεία προκειμένου να ικανοποιούν τη ζήτηση των πελατών τους. Αυτή η αύξηση του αριθμού των παραγγελιών οδήγησε σε υψηλότερα έξοδα αποστολής.

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου: Πλεονέκτημα ανταγωνιστικής εκπλήρωσης

Τα καταστήματα άρχισαν να προσφέρουν την υπηρεσία “κλικ και παραλαβή” και, επίσης, την παραλαβή από το πεζοδρόμιο που εκτιμούσαν οι πελάτες. Οι αχρησιμοποίητοι χώροι λιανικής έγιναν χώροι εκπλήρωσης που μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως click and collect. Έτσι, οι χώροι αυτοί μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και ως κόμβοι αποστολής για καταστήματα ή ηλεκτρονικές αγορές.
Η ύπαρξη πολλαπλών περιοχών εκπλήρωσης ήταν μια καλή λύση για τις μάρκες. Μπορούσαν να προσφέρουν τοπικές παραδόσεις που είναι προφανώς ταχύτερες από την παραδοσιακή αποστολή. Με αυτόν τον τρόπο ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και την ευτυχία των καταναλωτών.

Η επώνυμη συσκευασία βελτίωσε την εμπειρία του πελάτη. Οι άνθρωποι συνήθιζαν να πηγαίνουν σε καταστήματα και επομένως μπορούσαν να δουν από κοντά τα προϊόντα που αγόραζαν. Ήταν μια ολοκαίνουργια εμπειρία να ανοίγουν τα κουτιά των προϊόντων που έβλεπαν μόνο στο διαδίκτυο, μόλις τα παρέδιδαν στο σπίτι. Έχει γίνει μια στρατηγική τακτική για την επίτευξη πελατών που επιστρέφουν. Επίσης, οι έξυπνοι έμποροι επωφελούνται από αυτή την εμπειρία που παρέχουν προσθέτοντας μάλιστα, στο κουτί, προσφορές για μελλοντικές αγορές.

Αυτοματοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων

Η χρήση προηγμένης διαχείρισης αποθεμάτων είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ύπαρξη ενός έγκυρου δικτύου εκπλήρωσης. Πρέπει να είστε βέβαιοι ότι τα επίπεδα των αποθεμάτων σας είναι ακριβώς σωστά σε όλο το δίκτυό σας, ειδικά όταν πουλάτε από διαφορετικές αγορές και τοποθεσίες. Οι αυτοματοποιημένοι κανόνες θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρόνο, να περιορίσετε τα λάθη, να έχετε ομαλές εκπληρώσεις και να μειώσετε το κόστος.

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου: Ανάπτυξη μάρκας

Οι αγορές είναι καταπληκτικά μέρη τόσο για τους πωλητές όσο και για τους αγοραστές. Οι πωλητές είχαν πάντα την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, καθώς οι καταναλωτές πάλευαν με τα χρήματα, έψαχναν για λύσεις σε νέες μάρκες. Με αυτόν τον τρόπο, οι νεογέννητες εταιρείες είχαν την ευκαιρία να έχουν απροσδόκητα έσοδα, επειδή μπορούσαν να νικήσουν τον ανταγωνισμό των μεγάλων εμπορικών σημάτων.
Πολλοί αγοραστές αναζητούν αγορές όπως το eBay και το Amazon. Δεν αναζητούν τη μάρκα. Το 70% των αναζητήσεων στο Amazon δεν έχουν το όνομα της μάρκας. Προτιμούν να εξοικονομήσουν χρήματα, να πάρουν πιο προσαρμοσμένες λύσεις.

Επίσης, οι άνθρωποι επισκέφθηκαν μικρές διαδικτυακές εταιρείες που έχουν οράματα που ταιριάζουν με τις πεποιθήσεις τους. Οι αγοραστικές τους συνήθειες περιλαμβάνουν προϊόντα που ευθυγραμμίζονται με τις βασικές τους αξίες, όπως η βιωσιμότητα και η ανακύκλωση. Αναζητούν μια ανθρώπινη σχέση που δεν θα έβρισκαν στις αγορές.

Ως εκ τούτου, αποτελεί βασική στρατηγική η εστίαση σε λύσεις όπως εφαρμογές για κινητά, προγράμματα επιβράβευσης, ζωντανή συνομιλία, SMS και μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να είστε όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κοινό σας παρέχοντας εξατομικευμένες υπηρεσίες και εμπειρίες.

Επίσης, η αυτοματοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων θα βοηθήσει στην ενημέρωση της ποσότητας των αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο και στην πρόβλεψη των προβλέψεων για τη ζήτηση των καταναλωτών.

Διατήρηση πελατών για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η διατήρηση των πελατών ήταν δύσκολη κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πολλοί καταναλωτές έχασαν τις δουλειές τους παγκοσμίως και δεν είχαν πολλά χρήματα να ξοδέψουν. Πολλές νέες επιχειρήσεις εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο και αύξησαν τον ανταγωνισμό έναντι των υφιστάμενων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Έτσι, οι υπάρχοντες καταναλωτές άρχισαν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε νέα μέρη.

Νέα κανάλια

Οι μάρκες αναζητούν πάντα νέες λύσεις για να πωλούν τα προϊόντα τους και να είναι ανταγωνιστικές και παρούσες στην αγορά.
Οι φωνητικές αγορές και οι αγορές μέσω βίντεο θα είναι τα νέα κανάλια στα οποία οι έμποροι θα θέλουν να βρίσκονται.

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου: Φωνητικές Αγορές

Τι είναι τα φωνητικά ψώνια; Είναι αυτό που λέει το όνομά του. Χρησιμοποιείτε τη φωνή σας για να κάνετε αγορές μέσω μιας συμβατής έξυπνης συσκευής (που μπορεί να είναι τηλέφωνο, tablet ή ακόμη και ένα έξυπνο ηχείο που είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο). Τα φωνητικά ψώνια είναι ένα γρήγορο σύστημα έρευνας, επειδή το φωνητικό κανάλι είναι σχεδόν 4 φορές πιο γρήγορο από την πληκτρολόγηση.
Επίσης, αποτελεί βασικό μέρος του συστήματος ελέγχου του σπιτιού και η σχέση με την τεχνολογία γίνεται πιο ανθρώπινη.
Ήδη πάνω από το 30% των χρηστών του διαδικτύου στην αγορά των ΗΠΑ έχουν εμπειρία με έναν φωνητικό βοηθό. Τους αρέσει να αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα ή ακόμη και να αγοράζουν προϊόντα.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις, 8 δισεκατομμύρια συσκευές θα διαθέτουν φωνητικούς βοηθούς μέχρι το 2023.
Οι τοπικές επιχειρήσεις (όπως τα παντοπωλεία, τα ιατρικά καταστήματα, τα εστιατόρια, τα ιαματικά λουτρά, οι κλινικές) είναι οι πρώτοι δικαιούχοι των ερευνών για τις φωνητικές αγορές.

Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου: Αγορές μέσω βίντεο

Το video shopping κάνει επίσης μεγάλα βήματα στην πισίνα του εμπορίου. Ξεκίνησε με το Tiktok, αλλά το Instagram, το Facebook, το Twitch και το Amazon Live βλέπουν μεγάλες ευκαιρίες σε αυτό το κανάλι. Οι λειτουργικότητες των βιντεοαγορών προσθέτουν τις πιθανότητες οι αγοραστές να μπορούν εύκολα να ολοκληρώσουν μια αγορά. Οι βιντεοαγορές προσφέρουν μια άμεση εμπειρία από την περιήγηση μέχρι την αγορά.
Τα βίντεο είναι εύκολο να δημιουργηθούν και παρέχουν πολλές πληροφορίες που μπορούν να αναγνωριστούν γρήγορα και να απομνημονευθούν εύκολα. Επίσης, έχουν πολύ υψηλό ποσοστό Click Through Rate (CTR), οπότε αυξάνουν τις πιθανότητες αγοράς.

Τι πρέπει να κάνετε για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου

Ο ψηφιακός κόσμος αλλάζει γρήγορα, οπότε είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις πιθανές εξελίξεις που μπορούν να συμβούν για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις επιδόσεις και να έχετε ευκολότερες διαδικασίες για την επιχείρησή μας.

Είναι απαραίτητο να κλιμακώσετε την επιχείρηση σε μια στρατηγική πολλαπλών καναλιών, προκειμένου να αυξήσετε τις πιθανότητες να βρίσκεστε εκεί όπου βρίσκονται οι πελάτες σας και να πουλάτε τα προϊόντα σας.
Το Koongo μπορεί να σας βοηθήσει να συντονίσετε τα επίπεδα αποθεμάτων των προϊόντων σας στα διάφορα κανάλια που μπορεί να χρησιμοποιείτε.

Δοκιμάστε το Koongo για να πουλάτε σε πολλαπλά κανάλια

Το Koongo είναι πολύ απλό στη χρήση και μπορεί να σας βοηθήσει αν θέλετε να πουλάτε σε διαφορετικά κανάλια. Και έχετε πολλές επιλογές επειδή συνεργαζόμαστε με πάνω από 500 κανάλια. Το Koongo προσφέρει συνδέσεις καναλιών με αγορές όπως AmazonGoogle AdsBol.comKelkooMarktplaatsidealoBeslisteBayΕυχήCdiscountGoogle ShoppingWebgainsManomanoRakutenSpartoo και πολλά άλλα.

Το Koongo εισάγει τις παραγγελίες σας από την αγορά στο κατάστημά σας και συγχρονίζει αυτόματα τα επίπεδα αποθεμάτων των αποθεμάτων σας.

Ο αυτόματος συγχρονισμός παραγγελιών είναι διαθέσιμος για πολλές από τις υποστηριζόμενες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου του Koongo, όπως Bigcommerce, Lightspeed, Shopify, CCV Shop, Magento, Magento 2 ή Woocommerce, ενώ σύντομα θα προστεθούν και άλλες.

Το Koongo είναι πολύ προσιτό, καθώς η αρχική του τιμή είναι μόλις 19€ το μήνα. Μπορείτε να ενημερώσετε τη συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Επίσης, το Koongo υποστηρίζει την αυτόματη διαχείριση παραγγελιών για τις ηλεκτρονικές αγορές Amazon, Bol.com, Bestlist, eBay, idealo, Wish και Miinto.

Επιπλέον, μπορείτε να αυξήσετε και να μειώσετε το κόστος των προϊόντων σας χρησιμοποιώντας απλές φόρμουλες από την εφαρμογή Koongo.
Το Koongo συγκεντρώνει τα δεδομένα των προϊόντων σας και τα διανέμει αυτόματα σε όλες τις συνδεδεμένες ηλεκτρονικές αγορές και τους ιστότοπους σύγκρισης τιμών. Ως εκ τούτου, τα δεδομένα των προϊόντων σας είναι πάντα ενημερωμένα σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ που θα συνδέσετε μέσω του Koongo.

Επιπλέον, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, επειδή είναι διαθέσιμη μια περίοδος δωρεάν δοκιμής 30 ημερών και θα έχετε το χρόνο να δημιουργήσετε το προφίλ σας και να δοκιμάσετε το Koongo πριν από την περίοδο πληρωμής.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@koongo.com. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με τις ενσωματώσεις σας.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες