Καθώς η Google ετοιμάζεται να εφαρμόσει σημαντικές ενημερώσεις στις Υπηρεσίες Σύγκρισης Αγορών (CSS) και στις απαιτήσεις τροφοδοσίας του Google Shopping το 2026, οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζουν ένα νέο επίπεδο πολυπλοκότητας. Αυστηρότερα πρότυπα δεδομένων, υποχρεωτικές ενσωματώσεις πολιτικών και ενισχυμένοι έλεγχοι συμμόρφωσης θα επαναπροσδιορίσουν σύντομα τον τρόπο δομής και έγκρισης των καταχωρίσεων προϊόντων. Η αποτυχία προσαρμογής θα μπορούσε να σημαίνει απορριφθείσες καταχωρίσεις, υψηλότερο κόστος διαφήμισης ή απώλεια ορατότητας στις αγορές της ΕΕ. Σε αυτόν τον οδηγό, θα αναλύσουμε τις βασικές αλλαγές, τους κινδύνους της αδράνειας και πώς το Koongo σας βοηθά να παραμείνετε συμμορφωμένοι, ανταγωνιστικοί και πλήρως βελτιστοποιημένοι, πολύ πριν από την προθεσμία.
Τι είναι το Google CSS;
Οι Υπηρεσίες Σύγκρισης Αγορών (CSS) είναι πλατφόρμες που επιτρέπουν στους διαδικτυακούς λιανοπωλητές να προωθούν τα προϊόντα τους στο Google Shopping μέσω εγκεκριμένων παρόχων τρίτων. Αρχικά εισήχθη για να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της ΕΕ, το CSS επιτρέπει στους εμπόρους να εμφανίζουν τις διαφημίσεις τους στην καρτέλα Google Shopping μέσω εναλλακτικών παρόχων, όχι μόνο μέσω του ίδιου του Google Shopping. Οι λιανοπωλητές μπορούν να συνεργαστούν με ένα CSS για να επωφεληθούν από χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC) και διευρυμένες ευκαιρίες τοποθέτησης διαφημίσεων.
Όταν ένας έμπορος συμμετέχει στο πρόγραμμα CSS, οι διαφημίσεις των προϊόντων του επισημαίνονται με “«Από [όνομα CSS]»” αντί για “«Από την Google»”, υποδεικνύοντας ότι ένας συνεργάτης εκτός Google χειρίζεται την τοποθέτηση. Αυτό το σύστημα έχει γίνει τυπική πρακτική για Ευρωπαίους πωλητές και πρακτορεία που επιδιώκουν να βελτιώσουν το ROAS σε πολλαπλές αγορές.

Ενημερώσεις Google CSS που έρχονται το 2026
Από τα μέσα του 2025, η Google έχει σηματοδοτήσει μια σειρά σημαντικών ενημερώσεων πολιτικής και δομής στο πρόγραμμα Google CSS που θα τεθούν σε ισχύ καθ’ όλη τη διάρκεια του 2026. Αυτές οι ενημερώσεις στοχεύουν στη βελτίωση της διαφάνειας των δεδομένων προϊόντων, την ενοποίηση της κανονιστικής συμμόρφωσης σε όλες τις αγορές της ΕΕ και την ενίσχυση της εμπειρίας χρήστη διασφαλίζοντας την ακρίβεια και τη συνέπεια στις καταχωρίσεις προϊόντων.
Εδώ είναι οι πιο κρίσιμες επερχόμενες αλλαγές:
α. Αυστηρότερες απαιτήσεις χαρακτηριστικών δεδομένων
Η Google θα επιβάλει πιο λεπτομερή και τυποποιημένα χαρακτηριστικά προϊόντων. Πεδία όπως gender
, age_group
, material
και size_type
θα γίνουν υποχρεωτικά για κατηγορίες όπως μόδα, αξεσουάρ, προϊόντα υγείας και έπιπλα. Επίσης, θα απαιτούνται πιο λεπτομερείς δομές product_type
για να διασφαλιστεί η σωστή στόχευση διαφημίσεων και η αντιστοίχιση χρηστών.
β. Επαληθευμένη ακρίβεια τιμών φόρων
Για την αντιμετώπιση των αυξανόμενων προβλημάτων με τις αποκλίσεις τιμών μεταξύ των καταχωρίσεων διαφημίσεων και των σελίδων προορισμού, η Google θα απαιτεί επαληθευμένη αντιστοίχιση τιμών και συμπερίληψη φόρων στις υποβολές τροφοδοσίας. Αυτό περιλαμβάνει σαφείς αναλύσεις εκπτώσεων, τιμολόγηση πολλαπλών συσκευασιών και διασυνοριακές δομές ΦΠΑ.
γ. Υποχρεωτική ενσωμάτωση πολιτικής αποστολής επιστροφής
Οι έμποροι θα υποχρεούνται να ενσωματώσουν λεπτομερείς πληροφορίες για την πολιτική αποστολής και επιστροφής απευθείας στις τροφοδοσίες τους, όχι μόνο στον ιστότοπο. Αυτό περιλαμβάνει εκτιμήσεις χρόνου παράδοσης, περιόδους επιστροφής, χρεώσεις επαναποθήκευσης και επιλογές ανά περιοχή.
δ. Τυποποίηση ποιότητας εικόνας περιεχομένου
Η Google θα λάβει αυστηρά μέτρα κατά των εικόνων χαμηλής ποιότητας, των υδατογραφημάτων, των προωθητικών επικαλύψεων ή των ασυνεπών διαστάσεων. Αναμένεται μια ώθηση προς τη δυναμική επικύρωση εικόνων και σαφέστερες κατευθυντήριες γραμμές για εικόνες lifestyle έναντι εικόνων εστιασμένων στο προϊόν.
ε. Δομή τροφοδοσίας πολλαπλών χωρών με τυποποίηση αναγνωριστικών προϊόντων
Οι λιανοπωλητές που διαφημίζονται σε πολλές χώρες της ΕΕ μέσω CSS θα πρέπει να υιοθετήσουν ομοιόμορφους Παγκόσμιους Αριθμούς Εμπορικών Ειδών (GTINs) ή προσαρμοσμένα αναγνωριστικά. Οι παραλλαγές προϊόντων πρέπει να διαφοροποιούνται σαφώς με βάση χαρακτηριστικά όπως χρώμα, μέγεθος, γλώσσα και νόμισμα. Αυτό στοχεύει στην απλοποίηση των εγκρίσεων και τη μείωση των σφαλμάτων διπλών καταχωρίσεων σε διάφορες περιοχές.
Γιατί έχουν σημασία αυτές οι αλλαγές
Αυτές οι επερχόμενες αλλαγές δεν είναι απλώς γραφειοκρατική ταλαιπωρία—επηρεάζουν άμεσα την ορατότητά σας, την απόδοση των διαφημίσεων και τελικά, το κέρδος σας. Ιδού γιατί πρέπει να σας ενδιαφέρει:
- Τα ποσοστά απόρριψης διαφημίσεων θα αυξηθούν: Εάν η τροφοδοσία σας δεν πληροί τις νέες απαιτήσεις χαρακτηριστικών ή δομής, οι διαφημίσεις σας μπορεί να απορριφθούν εντελώς.
- Υψηλότερα CPC λόγω χαμηλότερων βαθμολογιών ποιότητας: Οι ελλιπείς ή ασυνεπείς πληροφορίες θα μειώσουν την ποιότητα των διαφημίσεων, αναγκάζοντας την Google να χρεώνει περισσότερο ανά κλικ για να αντισταθμίσει τη δυσαρέσκεια των χρηστών.
- Μειωμένη εμβέλεια αγοράς: Οι μη συμμορφούμενες καταχωρίσεις ενδέχεται να μην εμφανίζονται σε ορισμένες χώρες της ΕΕ ή τύπους συσκευών, γεγονός που μπορεί να κατακερματίσει τη στρατηγική σας για πολλαπλά κανάλια.
- Απώλεια επιλεξιμότητας για προωθήσεις: Οι αποδιοργανωμένες ή ελλιπείς τροφοδοσίες προϊόντων μπορεί να αποκλείσουν το κατάστημά σας από προωθητικές καμπάνιες όπως εποχιακές εκδηλώσεις ή επεκτάσεις εκπτώσεων.
- Σπατάλη διαφημιστικού προϋπολογισμού: Η κακή συμμόρφωση σημαίνει λιγότερες εμφανίσεις, άσχετα κλικ ή χαμένες ευκαιρίες κατά τη διάρκεια φάσεων αγορών υψηλής πρόθεσης.

Ο κίνδυνος της μη συμμόρφωσης
Η συμμόρφωση με τις απαιτήσεις τροφοδοσίας του Google Shopping και του CSS ήταν πάντα απαραίτητη, αλλά με την ενημέρωση του 2026, το περιθώριο σφάλματος μειώνεται σημαντικά. Πολλοί έμποροι υποτιμούν τους κινδύνους, υποθέτοντας ότι μπορούν να “διορθώσουν αργότερα” ή να “μάθουν στην πορεία.” Αυτή η νοοτροπία οδηγεί σε δαπανηρά λάθη και χαμένα έσοδα.
Συνέπειες της μη συμμόρφωσης
α. Απόρριψη προϊόντων
Εάν η τροφοδοσία προϊόντων σας αποτύχει να πληροί μία ή περισσότερες από τις απαιτήσεις μορφοποίησης, περιεχομένου ή πολιτικής της Google, τα προϊόντα θα απορριφθούν και θα αφαιρεθούν εντελώς από το Google Shopping. Χωρίς ορατότητα, δεν μπορείτε να προσελκύσετε επισκέψεις, και χωρίς επισκέψεις, δεν μπορείτε να μετατρέψετε.
β. Αυξημένο κόστος ανά κλικ
Η Google χρησιμοποιεί έναν μηχανισμό βαθμολογίας ποιότητας που λαμβάνει υπόψη την ακρίβεια και την πληρότητα της τροφοδοσίας προϊόντων σας. Οι καταχωρίσεις χαμηλής ποιότητας τιμωρούνται με υψηλότερα CPC, που σημαίνει ότι θα πληρώνετε περισσότερα για λιγότερα κλικ. Με την αύξηση των πιέσεων στον προϋπολογισμό, αυτό μπορεί να περιορίσει σοβαρά το ROAS σας.
γ. Μειωμένες εμφανίσεις και χαμένη τοποθέτηση διαφημίσεων
Ακόμη και αν τα προϊόντα σας δεν απορριφθούν εντελώς, η έλλειψη βελτιστοποιημένων χαρακτηριστικών (όπως η απουσία μεγέθους ή φύλου στη μόδα) θα βλάψει τη συνάφεια, περιορίζοντας πού και πότε εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Αυτό μειώνει την ορατότητά σας σε συσκευές, τοποθεσίες και τμήματα κοινού.
δ. Κίνδυνοι αναστολής λογαριασμού
Η χρόνια ή σκόπιμη μη συμμόρφωση, ειδικά με αναντιστοιχίες τιμών, μπορεί να προκαλέσει προειδοποιήσεις ή ακόμη και αναστολές λογαριασμού Merchant Center. Αυτές είναι δύσκολο και χρονοβόρο να αντιστραφούν και μπορούν να σταματήσουν ολόκληρη την καμπάνια σας.
Συνηθισμένα λάθη που προκαλούν μη συμμόρφωση
- Αναντιστοιχία τιμής μεταξύ τροφοδοσίας και σελίδας προϊόντος
Εάν η τροφοδοσία σας λέει 19,99 € αλλά η σελίδα προορισμού σας λέει 24,99 € λόγω δυναμικής τιμολόγησης, προβλημάτων έκπτωσης ή προβλημάτων προσωρινής μνήμης, περιμένετε απορρίψεις προϊόντων. - Έλλειψη κόστους αποστολής
Η παράλειψη των χρεώσεων ή των χρονοδιαγραμμάτων αποστολής, ειδικά σε διασυνοριακές καταχωρίσεις, μπορεί να καταστήσει τις διαφημίσεις σας μη επιλέξιμες σε ορισμένες αγορές. - Παρωχημένη διαθεσιμότητα προϊόντος
Η αποτυχία ενημέρωσης των πεδίων διαθεσιμότητας (π.χ., in_stock, out_of_stock) μπορεί να οδηγήσει σε κακή εμπειρία χρήστη και αφαίρεση καταχωρίσεων. - Μη δομημένοι ή παραπλανητικοί τίτλοι
Οι υπερφορτωμένοι τίτλοι προϊόντων με διαφημιστική γλώσσα ή υπερβολική χρήση λέξεων-κλειδιών επισημαίνονται πλέον πιο επιθετικά από τα συστήματα ελέγχου AI της Google. - Εικόνες χαμηλής ποιότητας ή με υδατογράφημα
Εικόνες με υδατογραφήματα, λογότυπα ή χαμηλή ανάλυση μπορεί να επισημανθούν, μειώνοντας την ποιότητα της διαφήμισης και αποκλείοντας το προϊόν από πλούσιες μορφές εικόνας.

Νέες απαιτήσεις που πρέπει να αναμένετε
Για να προετοιμαστούμε για την ενημέρωση του 2026, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις συγκεκριμένες απαιτήσεις τροφοδοσίας που θα επιβάλει η Google—και πώς οι έμποροι πρέπει να προσαρμοστούν.
1. Πιο λεπτομερείς απαιτήσεις χαρακτηριστικών
Η Google ωθεί για ένα βαθύτερο επίπεδο κατηγοριοποίησης και πλαισίου. Αυτά τα πεδία δεν είναι πλέον προαιρετικά:
- Μέγεθος, Τύπος Μεγέθους, Σύστημα Μεγέθους – Απαιτείται για ένδυση και υποδήματα· πρέπει να είναι τυποποιημένο ανά περιοχή.
- Φύλο Ηλικιακή Ομάδα – Υποχρεωτικό για μόδα, παιχνίδια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας.
- Υλικό Μοτίβο – Απαιτείται για πολλούς τύπους προϊόντων (π.χ., κλινοσκεπάσματα, ρούχα, αξεσουάρ).
- Τύπος Προϊόντος – Χρησιμοποιήστε λεπτομερή δομή τύπου breadcrumb (π.χ., Ένδυση > Γυναίκες > Φορέματα > Μάξι Φορέματα) αντί για ασαφείς ετικέτες.
Το Koongo διευκολύνει αυτό επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε λογική αντιστοίχισης βάσει κανόνων και να αναθέσετε μαζικά χαρακτηριστικά με βάση τις ετικέτες ή τις κατηγορίες προϊόντων.
2. Πολιτικές αποστολής επιστροφών ενσωματωμένες στις τροφοδοσίες
Η Google θα απαιτεί από τους εμπόρους να συμπεριλάβουν δεδομένα αποστολής και επιστροφών ανά περιοχή μέσα στην ίδια την τροφοδοσία, όχι μόνο συνδεδεμένα από τον ιστότοπό σας. Τα βασικά πεδία περιλαμβάνουν:
- Κόστος Αποστολής και Περιοχή – Πρέπει να καθορίζεται το κόστος ανά χώρα ή εύρος ταχυδρομικών κωδικών.
- Εκτίμηση Χρόνου Παράδοσης – Απαιτείται για επιλεξιμότητα “Αγοράς στο Google” και για καλύτερη τοποθέτηση διαφημίσεων.
- Περίοδος Επιστροφής Χρέωση Επαναποθήκευσης – Πρέπει να δηλώνονται σαφή χρονικά περιθώρια επιστροφής (π.χ., 30 ημέρες), τυχόν χρεώσεις επιστροφής ή χρεώσεις επαναποθήκευσης.
Αυτή η αλλαγή στοχεύει στη διασφάλιση της συνέπειας στις προσδοκίες των πελατών σε όλες τις καταχωρίσεις προϊόντων.
3. Βελτιωμένες εικόνες οπτική ποιότητα
Οι έμποροι πρέπει να παρέχουν:
- Καθαρές Εικόνες Προϊόντων – Χωρίς λογότυπα, υδατογραφήματα, περιθώρια ή διαφημιστικές επικαλύψεις.
- Συνεπείς Διαστάσεις Φόντα – Ειδικά για καταχωρίσεις παραλλαγών όπως δείγματα χρωμάτων.
- Φωτογραφίες Lifestyle ως Δευτερεύουσες Εικόνες – Προτιμώνται σε κατηγορίες όπως η διακόσμηση σπιτιού και η μόδα.
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία εμπλουτισμού τροφοδοσίας του Koongo για αυτόματο φιλτράρισμα και επικύρωση των URL εικόνων πριν την υποβολή.
4. Δομημένα μεταδεδομένα τιμολόγησης προώθησης
Θα εισαχθούν νέα δομημένα πεδία τιμολόγησης για την υποστήριξη προσφορών πολλαπλών επιπέδων:
sale_price_effective_date
unit_pricing_measure
καιunit_pricing_base_measure
- Μεταδεδομένα προώθησης για εκπτώσεις flash, πακέτα και εκπτώσεις περιορισμένου χρόνου
5. Τυποποίηση αναγνωριστικών για πολλές χώρες
Για τη χρήση CSS σε όλη την ΕΕ, οι καταχωρίσεις προϊόντων πρέπει να περιλαμβάνουν συνεπείς και δομημένους αναγνωριστικούς κωδικούς προϊόντων σε όλες τις χώρες. Αυτό περιλαμβάνει:
- GTIN ή Συνδυασμός Μάρκας + MPN – Απαιτείται για τις περισσότερες κατηγορίες.
- Περιγραφές Ειδικές για Γλώσσα Νόμισμα – Ίδιο αναγνωριστικό προϊόντος, προσαρμοσμένο για την περιοχή.
- Διαθεσιμότητα, τιμολόγηση και λογική αποστολής ανά χώρα – Διαχείριση μέσω πολλαπλών στοχευμένων τροφοδοσιών στο Koongo.

Πώς το koongo σας βοηθά να παραμείνετε μπροστά
Στο ταχέως εξελισσόμενο τοπίο του Google Shopping και της συμμόρφωσης με το CSS (Υπηρεσίες Σύγκρισης Αγορών), η ύπαρξη μιας ισχυρής και προσαρμοστικής λύσης διαχείρισης τροφοδοσίας δεν είναι προαιρετική “—είναι” απαραίτητη. Το Koongo έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους εμπόρους να πλοηγούνται σε αυτές τις αλλαγές με ευκολία, ταχύτητα και ακρίβεια. Δείτε πώς το Koongo σας διατηρεί συμμορφωμένους και ανταγωνιστικούς το 2026 και μετά:
Αυτόματες ενημερώσεις κανόνων τροφοδοσίας ευθυγραμμισμένες με τις αλλαγές της Google
Οι προδιαγραφές τροφοδοσίας της Google είναι δυναμικές—νέοι κανόνες, πεδία και πολιτικές προστίθενται συχνά, συχνά με περιορισμένη ειδοποίηση. Το Koongo παρακολουθεί τις ενημερώσεις του Google Merchant Center σε πραγματικό χρόνο και αντανακλά αυτές τις αλλαγές στην πλατφόρμα του.
- Ο αυτόματος συγχρονισμός με τις απαιτήσεις τροφοδοσίας της Google διασφαλίζει ότι η δομή της τροφοδοσίας σας ταιριάζει πάντα με τις τελευταίες προδιαγραφές.
- Η δυναμική επικύρωση πεδίων επισημαίνει τα ελλιπή ή λανθασμένα δεδομένα μόλις τα νέα πεδία γίνουν υποχρεωτικά.
- Τα σύνολα κανόνων ανά χώρα επιτρέπουν διαμορφώσεις ειδικές για κάθε αγορά, βοηθώντας σας να παραμένετε συμμορφωμένοι σε όλες τις στοχευμένες χώρες της ΕΕ.
Το Koongo αναλαμβάνει το χειροκίνητο φόρτο εργασίας από τους ώμους σας παραμένοντας μπροστά από κάθε ενημέρωση.
Συχνή επικύρωση τροφοδοσίας και ειδοποιήσεις προβλημάτων
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα στη διαχείριση τροφοδοσιών είναι η συνειδητοποίηση πολύ αργά ότι τα προϊόντα σας απορρίφθηκαν λόγω αποφευκτών ζητημάτων. Το Koongo λύνει αυτό το πρόβλημα με:
- Συχνή επικύρωση που ελέγχει την τροφοδοσία προϊόντων σας σύμφωνα με τις πολιτικές και τους κανόνες μορφοποίησης της Google.
- Αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις σφαλμάτων και προειδοποιήσεων για ελλείποντα χαρακτηριστικά, μη επιτρεπόμενους τύπους εικόνων, αναντιστοιχίες τιμών και άλλα.
- Διαγνωστικά εργαλεία που κατηγοριοποιούν τα προβλήματα και προσφέρουν εφαρμόσιμες λύσεις για τη γρήγορη επίλυσή τους.
Αυτό το σύστημα μειώνει σημαντικά το χρόνο διακοπής των διαφημίσεων και προστατεύει τα έσοδά σας από τεχνικά εμπόδια.
Ευέλικτα πρότυπα τροφοδοσίας για διαφορετικές πλατφόρμες CSS
Το Koongo υποστηρίζει ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών CSS που δραστηριοποιούνται σε όλη την Ευρώπη. Είτε εργάζεστε με το Google Shopping CSS, το Producthero ή προσαρμοσμένους τρίτους παρόχους, το Koongo διασφαλίζει ότι οι τροφοδοσίες σας ευθυγραμμίζονται με τις απαιτήσεις κάθε πλατφόρμας.
- Προκατασκευασμένα πρότυπα επιτρέπουν την ταχεία ανάπτυξη σε πολλαπλά κανάλια.
- Ο προσαρμοσμένος δημιουργός τροφοδοσίας σάς επιτρέπει να διαμορφώνετε και να διατηρείτε εξειδικευμένες ή λιγότερο συνηθισμένες ενσωματώσεις CSS.
- Ο έλεγχος εκδόσεων σάς επιτρέπει να εκτελείτε προωθητικές ή εποχιακές εκδόσεις τροφοδοσίας χωρίς να διαταράσσετε την κύρια τροφοδοσία σας.
Αυτή η ευελιξία καθιστά το Koongo ιδανικό για πρακτορεία και εμπόρους που δραστηριοποιούνται σε σύνθετα οικοσυστήματα διαφημίσεων.
Υποστήριξη πολλαπλών καταστημάτων και πολλαπλών χωρών για τοπική συμμόρφωση
Η πώληση σε διαφορετικές χώρες εισάγει πολυπλοκότητα στην τιμολόγηση, τη φορολογία, τη διαθεσιμότητα και τη γλώσσα. Το Koongo απλοποιεί τα πάντα.
- Η διαχείριση πολλαπλών νομισμάτων και ΦΠΑ εξασφαλίζει ακριβή τιμολόγηση για κάθε περιοχή.
- Η αντιστοίχιση χαρακτηριστικών ανά γλώσσα σας βοηθά να τοπικοποιήσετε τα δεδομένα προϊόντων για κάθε αγορά.
- Οι μεμονωμένες διαμορφώσεις καταστημάτων σάς επιτρέπουν να διαχειρίζεστε τροφοδοσίες για πολλαπλές πλατφόρμες Shopify, Magento, WooCommerce ή προσαρμοσμένες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου από ένα ενιαίο ταμπλό.
Αυτό το επίπεδο ελέγχου σάς επιτρέπει να ανταποκρίνεστε στους κανονισμούς κάθε χώρας χωρίς να διπλασιάζετε τον φόρτο εργασίας σας.

Σχέδιο δράσης: τι πρέπει να κάνετε τώρα
Με τις αλλαγές του 2026 να πλησιάζουν, τώρα είναι η ώρα να δράσετε. Εδώ είναι ένα πρακτικό, βήμα προς βήμα σχέδιο για να προετοιμαστείτε χρησιμοποιώντας το Koongo.
Βήμα 1: ελέγξτε την τρέχουσα τροφοδοσία σας
Κατανοήστε σε ποιο σημείο βρίσκεστε ελέγχοντας τα δεδομένα των προϊόντων σας.
- Χρησιμοποιήστε το ενσωματωμένο εργαλείο ελέγχου τροφοδοσίας του Koongo για να αξιολογήσετε την πληρότητα, την ακρίβεια και τη μορφοποίηση.
- Κατεβάστε τη Λίστα Ελέγχου Ετοιμότητας Google Shopping για να εντοπίσετε συνηθισμένες αδυναμίες.
- Επικεντρώστε τις προσπάθειές σας σε κατηγορίες προϊόντων υψηλού κινδύνου όπως η μόδα, η υγεία και τα είδη σπιτιού.
Αυτός ο αρχικός έλεγχος θα αποκαλύψει πού χρειάζονται ενημερώσεις πριν η συμμόρφωση γίνει υποχρεωτική.
Βήμα 2: ρυθμίστε τους κανόνες επικύρωσης τροφοδοσίας του Koongo
Διαμορφώστε αυτοματισμούς βάσει κανόνων που απλοποιούν τις ενημερώσεις δεδομένων των προϊόντων σας.
- Συμπληρώστε αυτόματα ελλείποντα πεδία όπως φύλο, υλικό ή μοτίβο χρησιμοποιώντας ετικέτες προϊόντων.
- Εφαρμόστε προεπιλεγμένες ρυθμίσεις αποστολής και επιστροφής όπου λείπουν μεμονωμένα δεδομένα.
- Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία επίλυσης προβλημάτων του Koongo για να διορθώσετε προβλήματα σε ολόκληρο τον κατάλογό σας μέσα σε λίγα λεπτά.
Η ρύθμιση κανόνων μία φορά μπορεί να εξοικονομήσει εκατοντάδες ώρες και να εξαλείψει χειροκίνητα σφάλματα.
Βήμα 3: βελτιστοποιήστε την αντιστοίχιση χαρακτηριστικών για μελλοντικές απαιτήσεις
Προετοιμάστε τη δομή της τροφοδοσίας προϊόντων σας για τα χαρακτηριστικά που θα επιβάλει η Google το 2026.
- Αντικαταστήστε τα γενικά ονόματα κατηγοριών με τύπους προϊόντων σε μορφή breadcrumb.
- Διαχωρίστε τα σύνθετα δεδομένα σε δομημένα πεδία (για παράδειγμα, χρώμα, υλικό, μέγεθος).
- Εκμεταλλευτείτε τις προτεινόμενες από την AI αντιστοιχίσεις του Koongo για βελτιωμένη ακρίβεια αναζήτησης και συνάφεια διαφημίσεων.
Αυτό όχι μόνο εξασφαλίζει τη συμμόρφωση αλλά βελτιώνει και τη στόχευση της καμπάνιας.
Βήμα 4: προγραμματίστε επαναλαμβανόμενους ελέγχους συμμόρφωσης
Διατηρήστε τη συμμόρφωση με την πάροδο του χρόνου ρυθμίζοντας συνεχή παρακολούθηση.
- Προγραμματίστε αυτοματοποιημένα διαστήματα ανανέωσης τροφοδοσίας με βάση τις αλλαγές στο απόθεμα και τον κατάλογο.
- Ρυθμίστε συστήματα ειδοποίησης για νέες προειδοποιήσεις τροφοδοσίας ή ζητήματα επικύρωσης.
- Λάβετε εβδομαδιαίες ή μηνιαίες αναφορές υγείας τροφοδοσίας για συνεχή βελτιστοποίηση.
Αυτό καθιστά τη συμμόρφωση μια συνεχή στρατηγική και όχι μια τελευταία στιγμή βιασύνη.

Τελικές συμβουλές: παραμένοντας ενημερωμένοι πέρα από το 2026
Οι κανονισμοί και οι προσδοκίες θα συνεχίσουν να εξελίσσονται. Οι έμποροι πρέπει να παραμείνουν ευέλικτοι και ενημερωμένοι για να διατηρήσουν την απόδοση.
Ρυθμίστε ειδοποιήσεις για ενημερώσεις του Google Merchant Center
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο και τις ενημερώσεις πολιτικής του Google Merchant Center για να έχετε έγκαιρη εικόνα των αλλαγών. Το Koongo παρέχει επίσης ένα ταμπλό με περιλήψεις αλλαγών πολιτικής και ενημερώσεις πεδίων.
Εγγραφείτε στον ιχνηλάτη συμμόρφωσης τροφοδοσίας του Koongo
Το Koongo δημοσιεύει ένα μηνιαίο σύνοψη που καλύπτει:
- Νέες απαιτήσεις πεδίων τροφοδοσίας
- Ενημερώσεις συμμόρφωσης ανά χώρα
- Αναδυόμενες βέλτιστες πρακτικές για βελτιστοποίηση τροφοδοσίας
- Πρακτικές γνώσεις για το πώς αυτές οι αλλαγές επηρεάζουν το CTR, το ROAS και τα ποσοστά απόρριψης
Αυτός ο πόρος σας βοηθά να λαμβάνετε ενημερωμένες αποφάσεις καθώς εξελίσσεται η αγορά.
Χρησιμοποιήστε το koongo για τη Διαχείριση δοκιμαστικών τροφοδοσιών και παραλλαγών
Η A/B δοκιμή της ρύθμισης της τροφοδοσίας σας διασφαλίζει ότι οι νέες στρατηγικές λειτουργούν πριν την πλήρη εφαρμογή.
- Δημιουργήστε τροφοδοσίες δοκιμών για δοκιμαστικές καμπάνιες εντός του Google Merchant Center.
- Πειραματιστείτε με τίτλους προϊόντων, εικόνες και διαμορφώσεις χαρακτηριστικών για να βελτιώσετε την ορατότητα των διαφημίσεων.
- Προεπισκόπηση των εξόδων τροφοδοσίας ανά χώρα για την αποφυγή προβλημάτων τοπικοποίησης.
Αυτό σας επιτρέπει να κινείστε γρήγορα ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους.
Το Koongo είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό εργαλείο τροφοδοσίας—είναι ο συνεργάτης σας στη διατήρηση της συμμόρφωσης με τη Google και τη βελτιστοποίηση των πωλήσεων.
Ξεκινήστε την προετοιμασία για τις ενημερώσεις του Google Shopping 2026 σήμερα:
- Δοκιμάστε δωρεάν την ενσωμάτωση τροφοδοσίας Google Shopping του Koongo και εξερευνήστε όλες τις λειτουργίες της πλατφόρμας.
- Κλείστε μια συνάντηση με έναν από τους ειδικούς μας σε τροφοδοσίες ηλεκτρονικού εμπορίου για να αξιολογήσετε την τρέχουσα ρύθμισή σας και να σχεδιάσετε τη στρατηγική σας για το 2026.
Ετοιμαστείτε να πουλήσετε περισσότερο, να ξοδέψετε εξυπνότερα και να παραμείνετε συμμορφωμένοι με το Koongo.
Continue reading →