Η πώληση στο Zalando αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τις μάρκες μόδας και lifestyle να αποκτήσουν προβολή σε μία από τις κορυφαίες διαδικτυακές αγορές της Ευρώπης. Με πάνω από 50 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες σε περισσότερες από 25 χώρες, το Zalando προσφέρει ισχυρή εμβέλεια και έκθεση της μάρκας. Ωστόσο, αυτή η ευκαιρία συνοδεύεται από αυστηρά τεχνικά και περιεχομενικά πρότυπα που πρέπει να πληρούν οι έμποροι για να διασφαλίσουν ότι οι καταχωρίσεις προϊόντων εγκρίνονται, δημοσιεύονται και εμφανίζονται στους πελάτες.
Το Zalando επιβάλλει αυστηρά δομημένες απαιτήσεις δεδομένων μέσω του Προγράμματος Συνεργατών του, βασιζόμενο σε τυποποιημένες τροφοδοσίες προϊόντων που υποβάλλονται μέσω API ή εργαλείων ενσωμάτωσης. Κάθε προϊόν πρέπει να περιλαμβάνει μια μεγάλη λίστα χαρακτηριστικών όπως χρώμα, υλικό, μέγεθος, εποχή και άλλα — πολλά από τα οποία πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τις ελεγχόμενες λίστες λεξιλογίου του Zalando. Αν ακόμη και ένα χαρακτηριστικό είναι λανθασμένα μορφοποιημένο ή μη συμβατό, το προϊόν μπορεί να απορριφθεί ή να αγνοηθεί σιωπηρά από το σύστημα.
Γιατί αυτό έχει σημασία
Τα λανθασμένα ή ελλιπή δεδομένα προϊόντων έχουν άμεσες συνέπειες:
- Τα μη εγκεκριμένα προϊόντα δεν θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης ή στις λίστες κατηγοριών.
- Τα προϊόντα μπορεί να κρύβονται στα φίλτρα λόγω ελλιπών δεδομένων παραλλαγών.
- Η απόδοση μειώνεται, καθώς το σύστημα εμπορίας του Zalando δεν μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικά τις ελλιπείς καταχωρίσεις.
- Η ορατότητα των προϊόντων υποφέρει, ειδικά για τις κατηγορίες μόδας που βασίζονται στην εποχική συνάφεια, τις κατάλληλες εικόνες και τα καλά δομημένα δεδομένα παραλλαγών.
Αυτά τα προβλήματα συσσωρεύονται γρήγορα: ακόμη και λίγες απορρίψεις μπορούν να οδηγήσουν σε χαμένα έσοδα, υποαπόδοση καμπανιών και χαμένο χρόνο σε κύκλους διόρθωσης σφαλμάτων.
Τι θα μάθετε
Αυτό το άρθρο αναλύει τα πιο συνηθισμένα σφάλματα τροφοδοσίας που σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά που αντιμετωπίζουν οι έμποροι όταν πωλούν στο Zalando. Θα μάθετε:
- Ποια συγκεκριμένα πεδία επισημαίνονται πιο συχνά κατά την επικύρωση.
- Πραγματικά παραδείγματα του τι πάει στραβά — και γιατί.
- Πρακτικές, δοκιμασμένες λύσεις για τη διόρθωση αυτών των προβλημάτων πριν επηρεάσουν την επιχείρησή σας.

Τα πιο συνηθισμένα σφάλματα χαρακτηριστικών τροφοδοσίας του Zalando
Χρώμα και λεπτομέρεια χρώματος
Συνηθισμένα λάθη:
Το Zalando χρησιμοποιεί δύο πεδία: χρώμα και λεπτομέρεια χρώματος. Οι έμποροι συχνά συμπληρώνουν αυτά τα πεδία με μη τυποποιημένες ή υπερβολικά δημιουργικές τιμές όπως:
- Κόκκινο του Ηλιοβασιλέματος
- Μπλε της Θαλασσινής Αύρας
- Γκρι Ξεπλυμένης Πέτρας
Αυτές οι καταχωρίσεις δεν ταιριάζουν με τη λίστα αποδεκτών τιμών του Zalando. Ένα άλλο συχνό πρόβλημα είναι ο συνδυασμός πολλαπλών χρωμάτων ή η επανάληψη τιμών και στα δύο πεδία.
Πώς να το διορθώσετε:
- Χρησιμοποιήστε τις επίσημες λίστες τιμών Χρώματος και Λεπτομέρειας Χρώματος του Zalando.
- Εισάγετε το βασικό χρώμα στο πεδίο χρώματος (π.χ., κόκκινο) και μια πιο συγκεκριμένη απόχρωση ή νύξη στο πεδίο λεπτομέρειας χρώματος (π.χ., κόκκινο κρασιού).
- Αποφύγετε όρους μάρκας, δημιουργικές ονομασίες ή εσωτερικούς κωδικούς στυλ.
- Διατηρήστε τις τιμές συνεπείς σε όλες τις παραλλαγές προϊόντων.
Η χρήση τυποποιημένων τιμών χρώματος βελτιώνει την ορατότητα σε φίλτρα όπως “Κόκκινα Φορέματα” ή “Μπλε Αθλητικά Παπούτσια,” αυξάνοντας άμεσα τα ποσοστά κλικ.
Μέγεθος και δομή παραλλαγών
Συνηθισμένα λάθη:
Το Zalando βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε σωστά δομημένα δεδομένα παραλλαγών. Συνηθισμένα λάθη περιλαμβάνουν:
- Ελλιπή ή ασυνεπή αναγνωριστικά ομάδας παραλλαγών.
- Διπλά EAN που έχουν ανατεθεί σε πολλαπλές παραλλαγές.
- Χρήση μη τυποποιημένου κειμένου όπως Μεσαίο – εφαρμόζει μικρό στο πεδίο μεγέθους.
Αυτά τα προβλήματα οδηγούν σε κακή ομαδοποίηση προϊόντων, σφάλματα τροφοδοσίας ή απορρίψεις.
Πώς να το διορθώσετε:
- Αναθέστε ένα κοινό αναγνωριστικό ομάδας παραλλαγών σε όλα τα σχετικά είδη (π.χ., το ίδιο προϊόν σε διαφορετικά μεγέθη ή χρώματα).
- Χρησιμοποιήστε τυποποιημένες, ειδικές για κάθε κατηγορία ετικέτες μεγέθους (π.χ., M, EU 38, UK 10) — σύμφωνα με τον πίνακα μεγεθών του Zalando.
- Βεβαιωθείτε ότι κάθε παραλλαγή έχει ένα μοναδικό EAN.
- Ευθυγραμμίστε το σύστημα μεγεθών με την περιοχή όπου θα πωλείται το προϊόν.
Η σωστή δόμηση των παραλλαγών βοηθά στην ομαδοποίηση των ειδών στα φίλτρα και βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη.
Υλικό και σύνθεση
Συνηθισμένα λάθη:
Τα λανθασμένα δεδομένα υλικού είναι ένας από τους κύριους λόγους απόρριψης προϊόντων. Τυπικά λάθη περιλαμβάνουν:
- Ασαφείς εισαγωγές όπως μικτά υφάσματα ή μείγμα βαμβακιού.
- Περιγραφές τύπου μάρκετινγκ όπως πολυτελές μαλακό πλεκτό.
- Ελλιπή ή λανθασμένα ποσοστά υλικών.
Πώς να το διορθώσετε:
- Αναφέρετε καθαρά τη σύνθεση του υφάσματος χρησιμοποιώντας μορφή ποσοστού: 80% βαμβάκι, 20% πολυεστέρας.
- Συμπεριλάβετε υλικά επένδυσης όταν ισχύει (π.χ., Επένδυση: 100% πολυεστέρας).
- Χρησιμοποιήστε μόνο αποδεκτούς όρους από τη Λίστα Τιμών Υλικών του Zalando.
- Αποφύγετε κείμενο γεμίσματος, υποκειμενικές περιγραφές ή ελλιπείς πληροφορίες.
Τα ακριβή δεδομένα υλικών όχι μόνο πληρούν τα πρότυπα του Zalando, αλλά βοηθούν επίσης στη συμμόρφωση σε ρυθμιζόμενες αγορές όπως η Γερμανία ή η Γαλλία.
Εποχή και ηλικιακή ομάδα
Συνηθισμένα λάθη:
Τα προϊόντα που υποβάλλονται με ξεπερασμένα ή ελλιπή εποχιακά δεδομένα συχνά υποβαθμίζονται στις λίστες. Σφάλματα επίσης προκύπτουν όταν τα δημογραφικά δεδομένα — όπως η ηλικιακή ομάδα ή η ομάδα-στόχος — λείπουν ή δεν ταιριάζουν.
Παραδείγματα συνηθισμένων προβλημάτων:
- Χρήση μη συμβατών καταχωρίσεων όπως Όλο το Έτος ή Καλοκαίρι 2022.
- Παράλειψη της ηλικιακής ομάδας για παιδικά ή βρεφικά είδη.
- Ανάθεση ασύμβατων δημογραφικών τιμών (π.χ., Άνδρες και Κορίτσια για το ίδιο προϊόν).
Πώς να το διορθώσετε:
- Χρησιμοποιήστε τις επίσημες εποχιακές τιμές του Zalando, όπως Άνοιξη/Καλοκαίρι ή Φθινόπωρο/Χειμώνας.
- Πάντα να ορίζετε τόσο την ηλικιακή ομάδα (π.χ., ενήλικες, παιδιά, βρέφη) όσο και την ομάδα-στόχο (π.χ., άνδρες, γυναίκες, unisex).
- Διασφαλίστε τη συνέπεια μεταξύ του τύπου προϊόντος και των δημογραφικών πεδίων.
- Ελέγχετε τακτικά τις λίστες τιμών του Zalando για να παραμένετε ενημερωμένοι με τις αποδεκτές καταχωρίσεις.
Τα σωστά συμπληρωμένα δημογραφικά και εποχιακά δεδομένα αυξάνουν την επιλεξιμότητα για προωθήσεις και βελτιώνουν την τοποθέτηση σε εποχιακές καμπάνιες.
Προβλήματα γλώσσας και μορφοποίησης
Συνηθισμένα λάθη:
Όταν πωλείτε σε πολλές χώρες, τα σφάλματα τοπικοποίησης είναι συνηθισμένα. Αυτά περιλαμβάνουν:
- Χρήση λάθος γλώσσας (π.χ., γερμανικό περιεχόμενο σε ολλανδική τροφοδοσία).
- HTML ή ειδικοί χαρακτήρες όπως emojis στις περιγραφές.
- Υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων ή έντονης μορφοποίησης.
Αυτοί οι τύποι μορφοποίησης μπορεί να οδηγήσουν σε απόρριψη ή κακή ποιότητα καταχώρισης.
Πώς να το διορθώσετε:
- Τοπικοποιήστε πλήρως το περιεχόμενο του προϊόντος στη γλώσσα και τη μορφή της χώρας-στόχου.
- Αποφύγετε οποιεσδήποτε ετικέτες HTML, emojis ή μορφοποίηση στο κείμενο.
- Χρησιμοποιήστε μορφοποίηση πρότασης για τίτλους και περιγραφές.
- Διατηρήστε τα ονόματα καθαρά, επαγγελματικά και χωρίς συνθήματα μάρκας ή κωδικούς μορφοποίησης.
Το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη και βοηθά τα συστήματα του Zalando να κατηγοριοποιούν και να προωθούν σωστά τα προϊόντα σας.
Απαιτήσεις εικόνας
Συνηθισμένα λάθη:
Το Zalando έχει αυστηρά οπτικά πρότυπα για να διασφαλίσει ότι οι εικόνες των προϊόντων είναι καθαρές, συνεπείς και υψηλής ποιότητας. Συνηθισμένες παραβιάσεις περιλαμβάνουν:
- Εικόνες με υδατογράφημα ή καλυμμένες με λογότυπο.
- Χαμηλή ανάλυση (κάτω από 800x1200px).
- Πολυάσχολα ή μη ουδέτερα φόντα (π.χ., έπιπλα, σκιές, αξεσουάρ).
Αυτά τα προβλήματα συχνά οδηγούν σε απορρίψεις ή έλλειψη προωθητικής ορατότητας.
Πώς να το διορθώσετε:
- Χρησιμοποιήστε εικόνες με ουδέτερο, συμπαγές φόντο — κατά προτίμηση λευκό.
- Βεβαιωθείτε ότι όλες οι εικόνες προϊόντων πληρούν ή υπερβαίνουν το ελάχιστο όριο ανάλυσης του Zalando (800x1200px, συνιστάται 1000x1333px).
- Αποφύγετε να συμπεριλάβετε κείμενο, υδατογραφήματα ή λογότυπα μάρκας στις εικόνες.
- Υποβάλετε τουλάχιστον μία καθαρή εικόνα με μπροστινή όψη ανά προϊόν. Εικόνες lifestyle μπορούν να προστεθούν ως δευτερεύουσες εικόνες εάν επιτρέπεται από την κατηγορία.
Οι εικόνες που συμμορφώνονται πλήρως όχι μόνο εξασφαλίζουν την έγκριση αλλά αυξάνουν επίσης τις πιθανότητές σας να προβληθείτε σε καμπάνιες ή συντακτικές τοποθετήσεις.

Πώς να αποτρέψετε και να διορθώσετε σφάλματα τροφοδοσίας Zalando
Η διατήρηση δεδομένων προϊόντων υψηλής ποιότητας δεν είναι προαιρετική—είναι επιχειρηματική αναγκαιότητα για την πώληση στο Zalando. Ακολουθούν τρόποι για την προληπτική αποτροπή σφαλμάτων και την επίλυση προβλημάτων πριν επηρεάσουν την απόδοση της καταχώρισής σας.
Επικυρώστε με βάση το μοντέλο δεδομένων συνεργατών του Zalando
Βεβαιωθείτε ότι η τροφοδοσία σας συμμορφώνεται αυστηρά με τις επίσημες προδιαγραφές του Zalando, οι οποίες καθορίζουν υποχρεωτικά και προαιρετικά χαρακτηριστικά ανά κατηγορία προϊόντος. Πάντα να ανατρέχετε στην πιο πρόσφατη τεκμηρίωση που παρέχεται κατά την εγγραφή ή μέσω της πύλης συνεργατών σας.
Χρησιμοποιήστε τις προκαθορισμένες λίστες τιμών του Zalando
Για να αποφύγετε αναντιστοιχίες χαρακτηριστικών:
- Χρησιμοποιήστε μόνο τιμές από τις επίσημες λίστες του Zalando για χρώμα, υλικό, εποχή, ηλικιακή ομάδα, ομάδα-στόχο και άλλα.
- Αποφύγετε δημιουργικές ή επώνυμες ετικέτες. Μείνετε στους ακριβείς όρους που παρέχει το Zalando.
- Ενημερώνετε τακτικά τη λογική της τροφοδοσίας σας για να αντικατοπτρίζει τυχόν ενημερώσεις στα σύνολα τιμών.
Διασταυρώστε τα χαρακτηριστικά ανά κατηγορία προϊόντος
Κάθε κατηγορία προϊόντος (π.χ., μόδα, υποδήματα, αξεσουάρ, ομορφιά) έχει τις δικές της μοναδικές απαιτήσεις χαρακτηριστικών. Για παράδειγμα:
- Τα παπούτσια απαιτούν κλίμακα μεγέθους και ύψος τακουνιού.
- Οι τσάντες μπορεί να χρειάζονται χωρητικότητα ή τύπο λουριού.
- Τα ρούχα απαιτούν εποχή, υλικό και τύπο εφαρμογής.
Η χρήση λάθος συνόλου χαρακτηριστικών για λάθος κατηγορία οδηγεί σε σφάλματα επικύρωσης ή αόρατες καταχωρίσεις.
Δοκιμάστε την τροφοδοσία σας πριν την πλήρη υποβολή καταλόγου
Μην ρισκάρετε να στείλετε ολόκληρο τον κατάλογό σας χωρίς δοκιμή:
- Υποβάλετε μια μικρή παρτίδα προϊόντων (10–20 SKUs) που αντικατοπτρίζουν τα τυπικά σας είδη.
- Παρακολουθήστε για προβλήματα επικύρωσης, απορρίψεις ή μη αναμενόμενη μορφοποίηση.
- Διορθώστε τα προβλήματα σε αυτή τη μικρότερη παρτίδα πριν επεκταθείτε στην πλήρη τροφοδοσία.
Αυτή η διαδικασία εξοικονομεί χρόνο, προστατεύει τη φήμη του λογαριασμού σας και αποφεύγει τη μαζική απόρριψη.

Συμβουλές για να εξασφαλίσετε 100% έγκριση τροφοδοσίας
Η έγκριση δεν εξαρτάται μόνο από την αποφυγή σφαλμάτων αλλά και από τη βελτιστοποίηση της τροφοδοσίας σας για τα συστήματα του Zalando.
Κανονικοποιήστε τις τιμές των χαρακτηριστικών
Εάν τα δεδομένα προέλευσής σας περιλαμβάνουν ασυνεπείς ή μη συμμορφούμενες τιμές:
- Χρησιμοποιήστε λογική αντιστοίχισης για να μετατρέψετε τις εσωτερικές ετικέτες σε εγκεκριμένες μορφές από τη Zalando.
- Τυποποιήστε χρώματα, υλικά, εποχές και δημογραφικά πεδία.
- Διατηρήστε έναν πίνακα αντιστοίχισης ή ένα σύνολο κανόνων για να ενημερώνετε τον κατάλογό σας καθώς εξελίσσεται η Zalando.
Αυτό μειώνει τη χειροκίνητη εργασία και διασφαλίζει τη μακροπρόθεσμη συμμόρφωση.
Διαχωρίστε τα συστήματα μεγεθών ανά δημογραφικά στοιχεία και περιοχή
Οι μορφές μεγεθών πρέπει να είναι συνεπείς:
- Χρησιμοποιήστε μεγέθη ανάλογα με το φύλο και την ηλικία: ανδρικά, γυναικεία, παιδικά “, βρεφικά”.
- Ευθυγραμμίστε τις ετικέτες μεγεθών με την αποδεκτή μορφή της Zalando: μεγέθη EU, UK, US ανάλογα με τη χώρα.
- Μη συνδυάζετε μεγέθη ή χρησιμοποιείτε διαφημιστικές φράσεις όπως “εφαρμόζει μεγάλο” στο πεδίο μεγέθους.
Ο σωστός διαχωρισμός των δεδομένων μεγέθους διασφαλίζει ότι τα προϊόντα σας εμφανίζονται στα σωστά φίλτρα αναζήτησης.
Μεταφράστε και προσαρμόστε όλο το περιεχόμενο
Εάν πουλάτε διασυνοριακά:
- Μεταφράστε τους τίτλους και τις περιγραφές των προϊόντων στην επίσημη γλώσσα της αγοράς-στόχου της Zalando.
- Χρησιμοποιήστε κατάλληλη τοπική προσαρμογή για μέγεθος, νόμισμα και εποχιακή ορολογία.
- Αποφύγετε τη χρήση HTML, emojis και ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ—η Zalando απαιτεί καθαρή, επαγγελματική μορφοποίηση.
Το προσαρμοσμένο περιεχόμενο βοηθά τις καταχωρίσεις να αποδίδουν καλύτερα και αποτρέπει τις απορρίψεις λόγω παραβιάσεων μορφής.
Ευθυγραμμίστε την εποχικότητα με το χρονοδιάγραμμα της συλλογής
Η εποχιακή σήμανση πρέπει να ταιριάζει με τις ενεργές καμπάνιες της Zalando:
- Χρησιμοποιήστε ετικέτες όπως “Άνοιξη/Καλοκαίρι” ή “Φθινόπωρο/Χειμώνας” για νέες εποχιακές κυκλοφορίες.
- Αναθέστε την κατάσταση “Ποτέ Εκτός Αποθέματος” (NOS) μόνο σε βασικά, συνεχιζόμενα προϊόντα.
- Διατηρήστε ενημερωμένες τις εποχιακές πληροφορίες για κάθε κύκλο ανανέωσης προϊόντων.
Η σωστή επισήμανση βελτιώνει την επιλεξιμότητα της καμπάνιας και διασφαλίζει ότι τα προϊόντα σας παραμένουν σχετικά.
Παρακολουθήστε το Κέντρο Εμπόρων Zalando για ανατροφοδότηση
Η πύλη εμπόρων του Zalando παρέχει ζωτικής σημασίας διαγνωστικά:
- Παρακολουθήστε κωδικούς σφαλμάτων που σχετίζονται με αναντιστοιχίες χαρακτηριστικών, ελλείπουσες εικόνες ή προβλήματα παραλλαγών.
- Ελέγχετε εβδομαδιαία τις απορρίψεις και τις μη εγκρίσεις προϊόντων.
- Χρησιμοποιήστε τα αρχεία καταγραφής για να βελτιώσετε τη δομή της τροφοδοσίας και να αποφύγετε την επανάληψη προβλημάτων.
Η έγκαιρη ανταπόκριση στην ανατροφοδότηση διατηρεί τον κατάλογό σας ενεργό και βελτιστοποιημένο.

Αυτοματισμός εργαλεία για εξυπνότερη διαχείριση τροφοδοσίας
Η χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων μπορεί να φτάσει μόνο μέχρι ένα σημείο. Ο αυτοματισμός διασφαλίζει ότι ανταποκρίνεστε αποτελεσματικά στην αυξανόμενη πολυπλοκότητα και κλίμακα του Zalando.
Αυτοματοποιήστε την αντιστοίχιση χαρακτηριστικών και τον καθαρισμό δεδομένων
Τα εργαλεία αυτοματισμού μπορούν να:
- Μετατρέπουν εσωτερικά δεδομένα προϊόντων σε πεδία συμβατά με το Zalando.
- Εφαρμόζουν προεπιλεγμένες τιμές σε ελλείποντα πεδία με βάση τον τύπο προϊόντος.
- Αφαιρούν απαγορευμένους χαρακτήρες ή προβλήματα μορφοποίησης.
Αυτό ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο και επιταχύνει την προετοιμασία της τροφοδοσίας σε μεγάλους καταλόγους.
Λάβετε επικύρωση τροφοδοσίας σε πραγματικό χρόνο και ειδοποιήσεις
Οι αυτοματοποιημένες πλατφόρμες παρέχουν ζωντανά διαγνωστικά:
- Επισημαίνουν άμεσα ελλείποντα δεδομένα, διπλότυπα EAN, προβλήματα εικόνων ή μη εγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
- Ειδοποιούν την ομάδα σας για επείγοντα προβλήματα πριν το Zalando απορρίψει την τροφοδοσία.
- Προγραμματίζουν αυτόματη επανεπικύρωση μετά από κάθε ενημέρωση καταλόγου.
Αυτό βοηθά στη διατήρηση της συνέπειας και διασφαλίζει ότι είστε πάντα έτοιμοι για τις τελευταίες ενημερώσεις του Zalando.
Χρησιμοποιήστε πλατφόρμες ενσωμάτωσης για απλοποίηση της ροής εργασίας
Οι πλατφόρμες διαχείρισης τροφοδοσίας όπως το Koongo μπορούν να:
- Συγχρονίζουν τροφοδοσίες απευθείας με το Zalando.
- Διαχειρίζονται την αντιστοίχιση χαρακτηριστικών σε πολλές χώρες και κατηγορίες.
- Αυτοματοποιούν τη διαχείριση σφαλμάτων και τον έλεγχο εκδόσεων.
Χωρίς να τα ονομάζουμε εμφατικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτά τα εργαλεία μειώνουν σημαντικά το φόρτο εργασίας και βελτιώνουν την ποιότητα των καταχωρίσεων.
Το Zalando προσφέρει απίστευτη εμβέλεια, αλλά η επιτυχία στην πλατφόρμα ξεκινά με καθαρές, συμβατές και βελτιστοποιημένες τροφοδοσίες προϊόντων.
- Τα περισσότερα σφάλματα προϊόντων μπορούν να αποφευχθούν με εκ των προτέρων επικύρωση και σωστή δομή δεδομένων.
- Χρησιμοποιήστε τις οδηγίες του Zalando, τις λίστες τιμών και τους κανόνες ανά κατηγορία για να παραμείνετε συμβατοί.
- Τα εργαλεία αυτοματισμού μειώνουν τα χειροκίνητα σφάλματα, εξοικονομούν χρόνο και σας βοηθούν να κλιμακώσετε με αυτοπεποίθηση.
Επενδύοντας στην ακρίβεια της τροφοδοσίας και τη συνεχή συμμόρφωση, η μάρκα σας ξεχωρίζει στο Zalando—και τα προϊόντα σας αποκτούν την προβολή και τις πωλήσεις που τους αξίζουν.
Continue reading →