Menu

Ιστολόγιο

Πώς να πουλήσετε στο billiger.de — την αξιόπιστη πύλη σύγκρισης τιμών της Γερμανίας

Στο ανταγωνιστικό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου της Γερμανίας, οι μηχανές σύγκρισης τιμών είναι απαραίτητα εργαλεία τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους πωλητές. Επιτρέπουν στους αγοραστές να εξερευνήσουν και να συγκρίνουν χιλιάδες προσφορές από διάφορα καταστήματα σε ένα μέρος. Μία από τις πιο επιδραστικές πλατφόρμες σε αυτόν τον χώρο είναι το billiger.de, ένα αξιόπιστο όνομα με ευρεία εμβέλεια και ισχυρή αξιοπιστία επωνυμίας σε όλη τη γερμανόφωνη αγορά.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Η Kaufland ξεκινά στην Ιταλία: προσεγγίστε νέους πελάτες στην Ευρώπη

Καλά νέα από την Kaufland Global Marketplace. Η νέα πλατφόρμα αγορών Kaufland στην Ιταλία είναι πλέον ενεργή! Εξασφαλίστε την ειδική σας προσφορά!


Οι πωλητές που πωλούν στην Kaufland Global Marketplace μπορούν πλέον να πωλούν σε επτά ευρωπαϊκές χώρες με μία μόνο εγγραφή, προσεγγίζοντας δυνητικά έως και 139 εκατομμύρια διαδικτυακούς πελάτες.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Η Kaufland επεκτείνεται στη Γαλλία: πουλήστε τα προϊόντα σας σε όλη τη χώρα

Καλά νέα από το Kaufland Global Marketplace. Η νέα πλατφόρμα αγορών Kaufland στη Γαλλία είναι σε λειτουργία! Εξασφαλίστε την ειδική σας προσφορά!

Οι πωλητές που πωλούν μέσω του Kaufland Global Marketplace μπορούν πλέον να πωλούν σε έξι χώρες της Ευρώπης με μία μόνο εγγραφή και δυνητικά να προσεγγίσουν έως και 117 εκατομμύρια – σύντομα ακόμη και 139 εκατομμύρια – διαδικτυακούς πελάτες. Η έβδομη διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών, το Kaufland.it στην Ιταλία, θα ακολουθήσει στα τέλη του καλοκαιριού.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Διαχείριση feeds για εποχιακές καμπάνιες: σχεδιασμός εκ των προτέρων

Οι εποχιακές καμπάνιες όπως η Black Friday, η Cyber Monday, τα Χριστούγεννα και η επιστροφή στο σχολείο αντιπροσωπεύουν μερικές από τις πιο έντονες περιόδους υψηλής επισκεψιμότητας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, περιόδους που μπορούν να κάνουν ή να καταστρέψουν τους ετήσιους στόχους απόδοσής σας. Κατά τη διάρκεια αυτών των σύντομων εκρήξεων, οι online αγοραστές έχουν υψηλά κίνητρα, τα budgets αυξάνονται και οι αναζητήσεις εκτινάσσονται. Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, ακόμη και μικρά τεχνικά προβλήματα ή χαμένες προθεσμίες μπορούν να οδηγήσουν σε χαμένες προβολές, σπατάλη διαφημιστικών δαπανών και απώλεια εσόδων.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Σφάλματα τροφοδοσίας Zalando: πώς να διορθώσετε και να εξασφαλίσετε πλήρη έγκριση προϊόντων

Η πώληση στο Zalando αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τις μάρκες μόδας και lifestyle να αποκτήσουν προβολή σε μία από τις κορυφαίες διαδικτυακές αγορές της Ευρώπης. Με πάνω από 50 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες σε περισσότερες από 25 χώρες, το Zalando προσφέρει ισχυρή εμβέλεια και έκθεση της μάρκας. Ωστόσο, αυτή η ευκαιρία συνοδεύεται από αυστηρά τεχνικά και περιεχομενικά πρότυπα που πρέπει να πληρούν οι έμποροι για να διασφαλίσουν ότι οι καταχωρίσεις προϊόντων εγκρίνονται, δημοσιεύονται και εμφανίζονται στους πελάτες.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες