Menu

Ιστολόγιο

Προετοιμασία για τις ενημερώσεις του Google CSS και τη συμμόρφωση των τροφοδοσιών αγορών το 2026

Καθώς η Google ετοιμάζεται να εφαρμόσει σημαντικές ενημερώσεις στις Υπηρεσίες Σύγκρισης Αγορών (CSS) και στις απαιτήσεις τροφοδοσίας του Google Shopping το 2026, οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζουν ένα νέο επίπεδο πολυπλοκότητας. Αυστηρότερα πρότυπα δεδομένων, υποχρεωτικές ενσωματώσεις πολιτικών και ενισχυμένοι έλεγχοι συμμόρφωσης θα επαναπροσδιορίσουν σύντομα τον τρόπο δομής και έγκρισης των καταχωρίσεων προϊόντων. Η αποτυχία προσαρμογής θα μπορούσε να σημαίνει απορριφθείσες καταχωρίσεις, υψηλότερο κόστος διαφήμισης ή απώλεια ορατότητας στις αγορές της ΕΕ. Σε αυτόν τον οδηγό, θα αναλύσουμε τις βασικές αλλαγές, τους κινδύνους της αδράνειας και πώς το Koongo σας βοηθά να παραμείνετε συμμορφωμένοι, ανταγωνιστικοί και πλήρως βελτιστοποιημένοι, πολύ πριν από την προθεσμία.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Να πουλάτε στο Amazon ή στη δική σας ιστοσελίδα; Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα Καλύτερη στρατηγική

Τι καλύπτει αυτό το άρθρο

  1. Πωλήσεις στο Amazon – πώς λειτουργεί, τα οφέλη της ενσωματωμένης επισκεψιμότητας και της εφοδιαστικής FBA, και τα πραγματικά κόστη που πρέπει να γνωρίζετε.
  2. Πωλήσεις στη δική σας ιστοσελίδα – επιλογές πλατφόρμας, τα οφέλη της ιδιοκτησίας και των δεδομένων πελατών, και οι προκλήσεις της αυτοδιαχείρισης της επιχείρησής σας.
  3. Στρατηγική σύγκριση – συμπεριλαμβανομένων υβριδικών προσεγγίσεων και πώς εργαλεία όπως το Koongo μπορούν να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία και στα δύο.

Στο τέλος, θα κατανοήσετε ποιο κανάλι ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας και πώς το Koongo μπορεί να απλοποιήσει τη λειτουργία τους μαζί.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Γιατί να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις Bing για το ηλεκτρονικό εμπόριο: το υποτιμημένο κανάλι PPC

Σε αυτό το άρθρο, θα εξερευνήσουμε:

  • Ποιος χρησιμοποιεί το Bing — δημογραφικά στοιχεία, συμπεριφορές και αγοραστική δύναμη.
  • Γιατί είναι ένα έξυπνο κανάλι για το ηλεκτρονικό εμπόριο — CPC, ποσοστά μετατροπής, ανταγωνισμός.
  • Πώς να ξεκινήσετε και να βελτιστοποιήσετε καμπάνιες Bing με σύγχρονες τεχνικές PPC.
  • Πώς το Koongo ενισχύει τη στρατηγική σας στις διαφημίσεις Bing, από τη διαχείριση τροφοδοσίας έως την παρακολούθηση απόδοσης.

Μέχρι το τέλος, θα κατανοήσετε γιατί οι διαφημίσεις Bing, σε συνδυασμό με το Koongo, προσφέρουν μια μοναδική και έξυπνη διαδρομή προς τη βιώσιμη ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ας εμβαθύνουμε.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Παρακολουθήστε την εγγραφή του διαδικτυακού σεμιναρίου της Kaufland: Επεκταθείτε στη Γαλλία & την Ιταλία! Λάβετε 3 μήνες χωρίς μηνιαία βασική χρέωση

Ανακαλύψτε συναρπαστικές ευκαιρίες στη Γαλλία και την Ιταλία—τις 3η και 4η μεγαλύτερες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης. Στο πρώτο μέρος του διαδικτυακού σεμιναρίου, η Kaufland Global Marketplace αναδεικνύει τις δυνατότητες αυτών των νέων αγορών και τα οφέλη της επέκτασης της εμβέλειας των πωλήσεών σας.

Στη συνέχεια, η Koongo σας δείχνει πώς να συνδέσετε το κατάστημά σας και να ενσωματωθείτε απρόσκοπτα με την Kaufland χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες List Offers και Create New Products.

Είτε ξεκινάτε μόλις τώρα είτε είστε έτοιμοι να επεκταθείτε, αυτή η συνεδρία προσφέρει πρακτική καθοδήγηση και γνώσεις για να σας βοηθήσει να επιτύχετε διεθνώς.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Οι 10 Κορυφαίες Κατηγορίες με τις Υψηλότερες Πωλήσεις στο Allegro και Πώς να Επιτύχετε σε Αυτές

Το Allegro, που ιδρύθηκε το 1999, έχει εξελιχθεί στην κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Πολωνίας και σε σημαντικό παίκτη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Με περισσότερους από 21 εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν έξι εκατομμυρίων από διεθνείς αγορές, το Allegro προσφέρει μια τεράστια και ποικιλόμορφη πελατειακή βάση για τους πωλητές.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες