Menu

Ιστολόγιο

Η Kaufland επεκτείνεται στη Γαλλία: πουλήστε τα προϊόντα σας σε όλη τη χώρα

Καλά νέα από το Kaufland Global Marketplace. Η νέα πλατφόρμα αγορών Kaufland στη Γαλλία είναι σε λειτουργία! Εξασφαλίστε την ειδική σας προσφορά!

Οι πωλητές που πωλούν μέσω του Kaufland Global Marketplace μπορούν πλέον να πωλούν σε έξι χώρες της Ευρώπης με μία μόνο εγγραφή και δυνητικά να προσεγγίσουν έως και 117 εκατομμύρια – σύντομα ακόμη και 139 εκατομμύρια – διαδικτυακούς πελάτες. Η έβδομη διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών, το Kaufland.it στην Ιταλία, θα ακολουθήσει στα τέλη του καλοκαιριού.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Διαχείριση feeds για εποχιακές καμπάνιες: σχεδιασμός εκ των προτέρων

Οι εποχιακές καμπάνιες όπως η Black Friday, η Cyber Monday, τα Χριστούγεννα και η επιστροφή στο σχολείο αντιπροσωπεύουν μερικές από τις πιο έντονες περιόδους υψηλής επισκεψιμότητας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, περιόδους που μπορούν να κάνουν ή να καταστρέψουν τους ετήσιους στόχους απόδοσής σας. Κατά τη διάρκεια αυτών των σύντομων εκρήξεων, οι online αγοραστές έχουν υψηλά κίνητρα, τα budgets αυξάνονται και οι αναζητήσεις εκτινάσσονται. Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, ακόμη και μικρά τεχνικά προβλήματα ή χαμένες προθεσμίες μπορούν να οδηγήσουν σε χαμένες προβολές, σπατάλη διαφημιστικών δαπανών και απώλεια εσόδων.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Σφάλματα τροφοδοσίας Zalando: πώς να διορθώσετε και να εξασφαλίσετε πλήρη έγκριση προϊόντων

Η πώληση στο Zalando αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για τις μάρκες μόδας και lifestyle να αποκτήσουν προβολή σε μία από τις κορυφαίες διαδικτυακές αγορές της Ευρώπης. Με πάνω από 50 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες σε περισσότερες από 25 χώρες, το Zalando προσφέρει ισχυρή εμβέλεια και έκθεση της μάρκας. Ωστόσο, αυτή η ευκαιρία συνοδεύεται από αυστηρά τεχνικά και περιεχομενικά πρότυπα που πρέπει να πληρούν οι έμποροι για να διασφαλίσουν ότι οι καταχωρίσεις προϊόντων εγκρίνονται, δημοσιεύονται και εμφανίζονται στους πελάτες.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Προετοιμασία για τις ενημερώσεις του Google CSS και τη συμμόρφωση των τροφοδοσιών αγορών το 2026

Καθώς η Google ετοιμάζεται να εφαρμόσει σημαντικές ενημερώσεις στις Υπηρεσίες Σύγκρισης Αγορών (CSS) και στις απαιτήσεις τροφοδοσίας του Google Shopping το 2026, οι έμποροι ηλεκτρονικού εμπορίου αντιμετωπίζουν ένα νέο επίπεδο πολυπλοκότητας. Αυστηρότερα πρότυπα δεδομένων, υποχρεωτικές ενσωματώσεις πολιτικών και ενισχυμένοι έλεγχοι συμμόρφωσης θα επαναπροσδιορίσουν σύντομα τον τρόπο δομής και έγκρισης των καταχωρίσεων προϊόντων. Η αποτυχία προσαρμογής θα μπορούσε να σημαίνει απορριφθείσες καταχωρίσεις, υψηλότερο κόστος διαφήμισης ή απώλεια ορατότητας στις αγορές της ΕΕ. Σε αυτόν τον οδηγό, θα αναλύσουμε τις βασικές αλλαγές, τους κινδύνους της αδράνειας και πώς το Koongo σας βοηθά να παραμείνετε συμμορφωμένοι, ανταγωνιστικοί και πλήρως βελτιστοποιημένοι, πολύ πριν από την προθεσμία.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Να πουλάτε στο Amazon ή στη δική σας ιστοσελίδα; Πλεονεκτήματα, μειονεκτήματα Καλύτερη στρατηγική

Τι καλύπτει αυτό το άρθρο

  1. Πωλήσεις στο Amazon – πώς λειτουργεί, τα οφέλη της ενσωματωμένης επισκεψιμότητας και της εφοδιαστικής FBA, και τα πραγματικά κόστη που πρέπει να γνωρίζετε.
  2. Πωλήσεις στη δική σας ιστοσελίδα – επιλογές πλατφόρμας, τα οφέλη της ιδιοκτησίας και των δεδομένων πελατών, και οι προκλήσεις της αυτοδιαχείρισης της επιχείρησής σας.
  3. Στρατηγική σύγκριση – συμπεριλαμβανομένων υβριδικών προσεγγίσεων και πώς εργαλεία όπως το Koongo μπορούν να μεγιστοποιήσουν την επιτυχία και στα δύο.

Στο τέλος, θα κατανοήσετε ποιο κανάλι ευθυγραμμίζεται με τους στόχους σας και πώς το Koongo μπορεί να απλοποιήσει τη λειτουργία τους μαζί.

(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →


Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες