Menu

Blog

7 συμβουλές για τους πωλητές που ξεκινούν με τη Rakuten

Η Rakuten είναι μία από τις πιο ισχυρές, παγκοσμίως αναγνωρισμένες διαδικτυακές αγορές. Με περισσότερους από 40.000 διαδικτυακούς λιανοπωλητές να πωλούν πάνω από ένα δισεκατομμύριο διαφορετικά είδη στις διάφορες ιστοσελίδες της Rakuten, δεν είναι περίεργο που όλο και περισσότεροι πωλητές επιθυμούν να καταχωρίσουν τα προϊόντα τους σε έναν τέτοιο τεράστιο γίγαντα του διαδικτυακού λιανεμπορίου.

Με ένα τόσο μεγάλο εύρος πωλητών και προϊόντων, πώς μπορείτε να ανταγωνιστείτε και να διασφαλίσετε ότι οι καταχωρήσεις σας στο Rakuten θα είναι καλύτερες από τις υπόλοιπες; Τι πρέπει να κάνουν οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο για να διασφαλίσουν ότι αξιοποιούν στο έπακρο τις καταχωρίσεις τους στη Rakuten; Λοιπόν, σας παρουσιάζουμε μερικές συμβουλές!

Σχετικά με τη Rakuten

Η Rakuten.com, πρώην Buy.com, συνεχίζει την αποστολή της να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία αγορών σε πάνω από 18 εκατομμύρια πελάτες και να προσφέρει μια ευρεία επιλογή αγαθών και εμπόρων. Η Rakuten.com είναι μια πραγματική αγορά που δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους λιανικής να οικοδομήσουν ατομικές σχέσεις και να κάνουν το κάτι παραπάνω για τους πελάτες τους. Σε αντίθεση με τη συντριπτική πλειονότητα των απρόσωπων, συναλλακτικών αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου που πωλούν επίσης απευθείας στους καταναλωτές, η Rakuten.com επικεντρώνεται στην οικοδόμηση σχέσεων με εμπόρους και καταναλωτές, διαφοροποιούμενη με βάση την εμπειρία και όχι μόνο την τιμή.

Η Rakuten.com εστιάζει στην παροχή περισσότερων από μια απλή συναλλακτική εμπειρία στους καταναλωτές, αντί να δημιουργεί συνδέσεις μεταξύ εμπόρων και αγοραστών μέσω των αγορών “ανακάλυψης”, του περιεχομένου βίντεο και των κριτικών. Η Rakuten.com πιστεύει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο πρέπει να είναι ψυχαγωγικό και διασκεδαστικό για τους πελάτες.

7 συμβουλές

Ακολουθούν συμβουλές σχετικά με τις πληροφορίες που πρέπει να συμπεριλάβετε σε ορισμένα από τα πεδία του πρωτογενούς φακέλου.

  • Όνομα προϊόντος: Συνιστούμε να συμπεριλάβετε τον τύπο του προϊόντος σε αυτό το πεδίο. Για παράδειγμα, θα πρέπει να καλείται μια μονάδα GPS: “Garmin Nuvi 285WT Auto GPS” και όχι “Garmin Nuvi 285WT”. Αυτό διευκολύνει τους εκδότες να βρουν το προϊόν με μια αναζήτηση.
  • Αριθμός SKU: Χρησιμοποιήστε έναν αριθμό SKU που είναι μοναδικός για το προϊόν. Μην χρησιμοποιείτε τον ίδιο αριθμό SKU για κάθε προϊόν.
  • Μακρύς Περιγραφή προϊόντος: Αν και δεν είναι υποχρεωτικό πεδίο, σας ενθαρρύνουμε να το χρησιμοποιήσετε. Όσο περισσότερες πληροφορίες έχουν οι εκδότες για τα προϊόντα σας, τόσο περισσότερες πληροφορίες μπορούν να μεταβιβάσουν στους καταναλωτές και τόσο καλύτερα μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα σας.
  • Τιμή πώλησης: Αν υπάρχει έκπτωση σε ένα είδος, πληκτρολογήστε την έκπτωση στο πεδίο Τιμή πώλησης και αφήστε την τιμή στο πεδίο Λιανική τιμή χωρίς προεξόφληση. Αυτό επιτρέπει στους εκδότες κουπονιών που αντλούν την τιμή λιανικής και την τιμή πώλησης να εμφανίζουν στους χρήστες το ποσό της εξοικονόμησης. Συχνά, οι διαφημιζόμενοι αλλάζουν τη λιανική τιμή σε τιμή πώλησης, μη εμφανίζοντας έτσι καμία έκπτωση. Σε αυτό το σενάριο, ο ιστότοπος ενός εκδότη μπορεί να υποδεικνύει: “Εξοικονομήστε 0% σε αυτό το προϊόν!”
  • Λέξη-κλειδί: Αν και δεν είναι υποχρεωτικό πεδίο, σας συνιστούμε να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά, επειδή επιτρέπει στους εκδότες να κάνουν αναζήτηση στα δεδομένα των προϊόντων, ώστε οι επισκέπτες των ιστότοπων τους να μπορούν εύκολα να εντοπίσουν τα προϊόντα σας.
  • Καθολικός κωδικός προϊόντος: επειδή οι κωδικοί UPC γίνονται όλο και πιο σημαντικοί για τους εκδότες που εργάζονται στον χώρο των κινητών τηλεφώνων.
  • Αναγνωριστικό κλάσης / Χαρακτηριστικά: Δεν απαιτείται να υποβάλετε αρχείο χαρακτηριστικών, αλλά σας ενθαρρύνουμε να το κάνετε. Οι λεπτομερείς, εξειδικευμένες πληροφορίες που μπορείτε να συμπεριλάβετε σε αυτά τα πεδία είναι ανεκτίμητες για τους εκδότες που επικεντρώνονται σε αυτούς τους τομείς (π.χ. ένδυση, μουσική ή κινηματογράφος).

Η Rakuten υποστηρίζεται από την Koongo!

Φυσικά, η Rakuten υποστηρίζεται πλήρως από το Koongo!

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες