Menu

Blog

Επιχειρηματική ευφυΐα για την πλατφόρμα Shopify

Η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών επέτρεψε στο ηλεκτρονικό εμπόριο να γίνει ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους στις μέρες μας. Και δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι αγοραστές είναι διαδικτυακοί, η πρόκληση για τους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης είναι να διασφαλίσουν ότι παρέχουν τα αναμενόμενα προϊόντα, εμπειρίες και υπηρεσίες.

Ωστόσο, για να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά αυτή η πρόκληση, κατέστη πρωταρχική η συγχώνευση της επιχειρηματικής ευφυΐας με το ηλεκτρονικό εμπόριο, διότι θα επέτρεπε στους λιανοπωλητές να έχουν σαφή εικόνα για ολόκληρο το οικοσύστημα του κλάδου, από την αγορά και τους πελάτες έως τα προϊόντα και τις κατηγορίες, την άφιξη στο μάρκετινγκ και ούτω καθεξής.

Η ανάλυση BI αλλάζει τα δεδομένα για το ηλεκτρονικό εμπόριο, επιτρέποντας στους online λιανοπωλητές να:

  • Κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών
  • Βελτιστοποίηση της εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών
  • Λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων
  • Πρόβλεψη μελλοντικών τάσεων

Ακολουθήστε με σε αυτό το σύντομο ιστολόγιο, όπου θα μοιραστώ μαζί σας γιατί κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να έχει ένα εργαλείο BI, με ένα παράδειγμα μιας πλατφόρμας Business Intelligence για το ηλεκτρονικό εμπόριο και θα δούμε πώς λειτουργεί.

Γιατί Επιχειρηματική Ευφυΐα:

Οι ιδιοκτήτες ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου δεν υποφέρουν από έλλειψη δεδομένων ή αναλύσεων. Η μεγαλύτερη πρόκληση γι’ αυτούς είναι να αποφασίσουν σε ποιες μετρήσεις θα επικεντρωθούν προκειμένου να βελτιώσουν τις επιδόσεις και τις αποφάσεις τους. Τα δεδομένα στις μέρες μας έρχονται σε αφθονία, είτε σχετίζονται με τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, τους πελάτες… κ.λπ.

Όλα αυτά τα δεδομένα καθιστούν τη διαδικασία συλλογής, μελέτης και ανάλυσης σχεδόν αδύνατη. Επειδή είναι πάρα πολλές, προέρχονται από διαφορετικές πηγές και δεν ξέρετε ποιες από αυτές είναι επείγουσες ή σε ποιες πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή. Εν συντομία, το ταμπλό σας θα είναι μια εμπόλεμη ζώνη.

Η πλατφόρμα BI για το ηλεκτρονικό εμπόριο:

Το Conversific είναι μια πλατφόρμα επιχειρηματικής ευφυΐας που βοηθά τους ιδιοκτήτες ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου να ξεκλειδώσουν τα κρυμμένα έσοδα στα δεδομένα τους και να ενισχύσουν την απόδοση του καταστήματός τους παρέχοντας αξιοποιήσιμες επιχειρηματικές πληροφορίες.

Παρέχει λύσεις BI όπως:

  • Εμφάνιση δεδομένων με βάση το ηλεκτρονικό εμπόριο σε ένα επιχειρηματικό ταμπλό
  • Μετατροπή των συλλεγόμενων πληροφοριών από μεγάλα δεδομένα σε ολοκληρωμένα δεδομένα
  • Παροχή έξυπνων πληροφοριών σχετικά με προϊόντα, κατηγορίες, κανάλια μάρκετινγκ και πελάτες.

Υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες που διευκολύνουν τη συλλογή δεδομένων και αναλύσεων σχετικά με τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Αλλά το θέμα με το Conversific είναι ότι σας δίνει αξιοποιήσιμες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα και να τα μετατρέψετε σε βελτιστοποίηση, από τα τελικά έσοδα.

Πώς λειτουργεί;

Με απλά λόγια, η Conversific συλλέγει όλα τα σημαντικά δεδομένα και τους KPIs του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα αποθηκεύει, τα αναλύει και τα παραδίδει ως χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές για το ηλεκτρονικό εμπόριο, ώστε οι έμποροι λιανικής πώλησης να μπορούν να βελτιστοποιήσουν ανάλογα τα διαδικτυακά τους καταστήματα.

Οι πληροφορίες για το ταμπλό της Conversific καλύπτουν τους 4 παράγοντες επιτυχίας της ανάπτυξης:

  • Βελτιστοποίηση προϊόντων: για να μάθετε ποια προϊόντα είναι τα καλύτερα στο κατάστημά σας και ποια χρειάζονται βελτιώσεις.

Βελτιστοποίηση κατηγοριών: για να μάθετε ποια κατηγορία αποδίδει καλύτερα από τις άλλες. Βελτιστοποίηση μάρκετινγκ: για να προσδιορίσετε ποιο κανάλι μάρκετινγκ φέρνει το καλύτερο ποσοστό μετατροπής ή ποια λέξη-κλειδί πρέπει να χρησιμοποιηθεί στις καμπάνιες σας.

Βελτιστοποίηση πελατών: για να ανακαλύψετε ποιοι είναι οι καλύτεροι πελάτες στο κατάστημά σας και να γνωρίσετε το επίπεδο αφοσίωσής τους, καθώς και για να εντοπίσετε εκείνους που δεν αγόρασαν ξανά από εσάς πρόσφατα.

Μετά την εγκατάσταση, πρέπει απλώς να ενεργοποιήσετε το Google Analytics και τη σύνδεση Google Search Console. Αμέσως μόλις συνδεθείτε, θα δείτε μια ολοκληρωμένη προβολή των αναφορών και των πινάκων ελέγχου σας.

Η επιχειρηματική ευφυΐα επιτρέπει τη λήψη γρήγορων και τεκμηριωμένων αποφάσεων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με δεδομένα και αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που μειώνει τους κινδύνους και καθιστά τις αποφάσεις σας καλά μελετημένες και εφαρμόσιμες. Όσο πιο βαθιά είναι τα δεδομένα που έχετε, τόσο περισσότερο θα πρέπει να σκάψετε σε αυτά για να ξεκλειδώσετε περισσότερα έσοδα, πιστέψτε με, πίσω από τα δεδομένα υπάρχουν περιουσίες και είναι όλες δικές σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το κυνηγήσετε, θα μειώσει τα έξοδα που δημιουργούνται από τις εικασίες και θα ευθυγραμμίσει τις πληροφορίες για τη δημιουργία αποτελεσματικής και βιώσιμης επιχειρηματικής διαδικασίας.

Σχετικά με τον συγγραφέα:

Ο Szilard Vajda είναι ειδικός στα eCommerce Web Analytics και ιδρυτής της Conversific. Παλαιότερα ήταν COO σε μια εταιρεία που ειδικευόταν στην κατασκευή ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου και στην παροχή SEO για ηλεκτρονικά καταστήματα. Χάρη σε αυτή την εμπειρία, απέκτησε από πρώτο χέρι γνώσεις βελτιστοποίησης της απόδοσης των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου για την αύξηση των πωλήσεων. Ο κύριος στόχος του είναι να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου να ανεβάσουν την επιχείρησή τους στο επόμενο επίπεδο. Ως εκ τούτου, αποφάσισε να δημιουργήσει το νούμερο 1 λογισμικό επιχειρηματικής ευφυΐας για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο δεν είναι απλώς ένα απλό λογισμικό αναφοράς, αλλά σαν ένας αναλυτής ιστού που μπορεί να δώσει χρήσιμες συμβουλές για το τι μπορείτε να κάνετε με τα δεδομένα σας για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες