Menu

Blog

Πώς να πουλήσετε στο Rakuten

Η Rakuten, ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου και διαδικτυακής λιανικής πώλησης με έδρα το Τόκιο, ιδρύθηκε από τον Hiroshi Mikitani το 1997. Η Rakuten, που στα ιαπωνικά σημαίνει “αισιοδοξία”, είναι μια εταιρεία με τεχνολογικό DNA και έχει ως στόχο να κατακτήσει τον κόσμο ενδυναμώνοντας τους ανθρώπους και τα εμπορικά σήματα μέσω της καινοτομίας και της τεχνολογίας. Είναι σημαντικό να πουλάτε στη Rakuten επειδή είναι μια εταιρεία που θέλει να προσφέρει μια πολύ ευχάριστη εμπειρία στους χρήστες της. Η Rakuten πιστεύει ότι οι ηλεκτρονικές αγορές πρέπει να είναι επίσης ψυχαγωγία και διασκέδαση για τους καταναλωτές.

Διαθέτει σχεδόν 1,3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 70 επιχειρήσεις, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, το ψηφιακό περιεχόμενο, οι επικοινωνίες και το fintech. Η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων Viber, ο διανομέας ηλεκτρονικών βιβλίων Kobo, καθώς και ο φορέας κινητής τηλεφωνίας Rakuten Mobile αποτελούν μέρος του ομίλου επικοινωνιών τους. Η Rakuten θέλει να συνδεθεί με τους ανθρώπους, γι’ αυτό και δραστηριοποιείται σε χορηγίες για να αναγνωριστεί σε όλο τον κόσμο. Η συνεργασία της με την FC Barcelona είναι πολύ γνωστή και συμβάλλει στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η εταιρεία Rakuten είναι η μεγαλύτερη αγορά στην Ιαπωνία, με σχεδόν 20000 υπαλλήλους και 44000 πωλητές παγκοσμίως, ενώ δραστηριοποιείται επίσης σε περισσότερες από 30 χώρες και περιοχές.

Ποια είναι τα οφέλη της πώλησης στη Rakuten;

Αν χρειάζεστε μια πλατφόρμα που μπορεί να προσφέρει πολύ γρήγορη ανάπτυξη στην εταιρεία σας, τότε θα πρέπει να συνεργαστείτε με τη Rakuten. Η Rakuten έχει γίνει η πρώτη επιλογή πολλών εμπορικών σημάτων επειδή μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη για γρήγορη ανάπτυξη, όπως:

  • Δίκτυο: Το Rakuten συνεργάζεται με έναν μεγάλο αριθμό εμπορικών σημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου, οργανισμών μάρκετινγκ, προγραμμάτων επιβράβευσης πιστότητας, logistics και πολλά άλλα, γεγονός που το καθιστά ένα επιτυχημένο περιβάλλον για έναν έμπορο.
  • Προσαρμογή: Έχετε τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τη βιτρίνα του καταστήματός σας ώστε να ταιριάζει με την ιστοσελίδα σας.
  • Απλώνουμε το χέρι μας: Rakuten ενισχύει την εμβέλεια αυξάνοντας το ποσοστό των πωλήσεών σας

Πράγματα που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία εγγραφής

Θα πρέπει να καταχωρίσετε την εταιρεία σας είτε στην Ιαπωνία είτε στις ΗΠΑ, αν θέλετε να πουλάτε σε αυτές τις αγορές της Rakuten.

Πράγματα που χρειάζεστε για να πουλήσετε στο Rakuten

  • Η επωνυμία της επιχείρησής σας
  • Ένα αναγνωριστικό κατασκευής
  • Ο ιστότοπός σας πρέπει να συμμορφώνεται με τους κανόνες του GDPR
  • Ώρα. Η έγκριση διαρκεί περίπου μία εβδομάδα.
  • Τα προϊόντα σας πρέπει να έχουν γραμμωτούς κώδικες (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε UPC, EAN, JAN, ISBN)
  • feeds προϊόντων για να ανεβάζετε τα προϊόντα σας μέσω FTP στη Rakuten

Τι μπορώ να πουλήσω στη Rakuten;

Η Rakuten σας επιτρέπει να πουλάτε ένα ευρύ φάσμα ειδών στην πλατφόρμα της. Μπορείτε να πουλήσετε τα πάντα, από αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα, το σπίτι και το αυτοκίνητο μέχρι ηλεκτρονικά προϊόντα, προϊόντα ομορφιάς, είδη ένδυσης, αλλά και είδη γραφείου.

Διαφορές μεταξύ Rakuten και Amazon

Βρίσκετε ομοιότητες μεταξύ της Rakuten και της Amazon; Ναι, υπάρχουν. Αν και υπάρχουν και κάποιες διαφορές.

Ενώ η Amazon φροντίζει για την εξυπηρέτηση πελατών, τα αποθέματα και την πλατφόρμα πωλήσεων για τον πελάτη, η Rakuten δεν το κάνει. Οι έμποροι πρέπει να ασχοληθούν με την απογραφή και την εξυπηρέτηση πελατών, ενώ η Rakuten παρέχει μια πλατφόρμα αγορών και υποστήριξη της πύλης πληρωμών.

Άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη Rakuten

  • Η Rakuten προσφέρει επίσης επιστροφή μετρητών (συνήθως 5%) για να ενισχύσει την αφοσίωση της πελατειακής βάσης.
  • Η Rakuten διαθέτει ένα πρόγραμμα πόντων επιβράβευσης που ονομάζεται ‘Super Points Reward Programme.
  • Λόγω των προτύπων GDPR που ισχύουν από το 2018, η Rakuten δεν είναι διαθέσιμη για τους πελάτες που ζουν στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο (συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου).

Τέλη στη Rakuten

Εάν επιθυμείτε να πουλήσετε στο Rakuten, θα πρέπει να πληρώσετε τέλη. Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τύποι τελών για έναν πωλητή στη Rakuten:

  • Ατομική χρέωση καταχώρισης από 0,15 € για κάθε στοιχείο
  • Μηνιαία χρέωση λογαριασμού από €39 ανά μήνα
  • Αμοιβή βάσει κατηγορίας. Ανάλογα με το είδος του αντικειμένου που πουλάτε έχετε μια προμήθεια μεταξύ 6% και 12%.

Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό να διαβάσετε προσεκτικά τι μπορεί να χρειαστεί να πληρώσετε πριν ξεκινήσετε μια συνεργασία με τον γίγαντα Rakuten.

Γιατί είναι επωφελής η πώληση στη Rakuten με την Koongo;

Η Koongo συνεργάζεται με 3 υποκαταστήματα του ομίλου Rakuten: Rakuten, Rakuten Marketing και Rakuten France. Ως εκ τούτου, το Koongo μπορεί να σας βοηθήσει εάν πουλάτε τα προϊόντα σας στις αγορές της Rakuten.

Το Koongo συνδέει το κατάστημά σας με την αγορά Rakuten χρησιμοποιώντας μια απλή τροφοδοσία προϊόντων CSV ή TXT. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να μεταφορτώσετε τα προϊόντα σας από το κατάστημά σας στον κατάλογο Rakuten και να ενημερώνετε τις πληροφορίες αποθέματος σε τακτική βάση. Ως εκ τούτου, δεν κινδυνεύετε να βρεθείτε εκτός αποθέματος στην αγορά και οι πληροφορίες ενημερώνονται πάντα με ασυναγώνιστη συχνότητα ενημέρωσης.

Προηγμένα χαρακτηριστικά του Koongo

  • Προηγμένα χαρακτηριστικά φιλτραρίσματος: Μπορείτε να φιλτράρετε σχεδόν τα πάντα για να εξάγετε μόνο ό,τι χρειάζεστε. Από τα χαρακτηριστικά του προϊόντος έως συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Με το Koongo, όλα τα δεδομένα των χαρακτηριστικών σας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για προχωρημένους σκοπούς φιλτραρίσματος.
  • Χαρακτηριστικά χαρτογράφησης κατηγοριών: Μπορείτε να αντιστοιχίσετε τις υπάρχουσες κατηγορίες σας με αυτές που παρέχονται από την αγορά Rakuten.
  • Χαρακτηριστικά μετασχηματισμού: Το εργαλείο μετατροπής νομίσματος και συναλλαγματικής ισοτιμίας, τα εκτεταμένα εργαλεία υπό όρους, η προηγμένη έκδοση χαρακτηριστικών και η χρήση κανονικών εκφράσεων για την αυτόματη αναβάθμιση των τιμών των προϊόντων ή την έκδοση των χαρακτηριστικών θα βελτιώσουν σίγουρα την ποιότητα της τροφοδοσίας των δεδομένων σας.
  • Η σύνδεση API διατηρεί ενημερωμένες όλες τις πληροφορίες του καταλόγου σας και οι τιμές των προϊόντων θα είναι προσαρμοσμένες. Διαχειρίζεται επίσης τις παραγγελίες αυτόματα και χωρίς κόπο από το κατάστημά σας ή τις πλατφόρμες Koongo.

Όπως ίσως γνωρίζετε, το Koongo προσφέρει πλήρη υποστήριξη για περισσότερες από 500 αγορές και κανάλια πωλήσεων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Rakuten. Δεν θα μετανιώσετε που δώσατε μια ευκαιρία στο Koongo. Υποστηρίζει πλήρως οποιαδήποτε υπάρχουσα πλατφόρμα από Shopify, Magento, Prestashop, CCV Shop, Woocommerce, BigCommerce, Lightspeed και πολλά άλλα μέχρι οποιαδήποτε προσαρμοσμένη πλατφόρμα 3ου μέρους. Το μόνο που χρειάζεται είναι να εγγραφείτε για να ελέγξετε πώς το Koongo είναι σε θέση να ενισχύσει τις πωλήσεις σας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος αν συνεργαστείτε με την Koongo, επειδή διατίθεται δωρεάν δοκιμαστική περίοδος 30 ημερών .

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε το εγχειρίδιο ενσωμάτωσης της Rakuten ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@koongo.com. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωση της Rakuten.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες