Menu

Blog

Πώς να πουλήσετε στο Zalando Connected Retail

Το Zalando είναι ένας κορυφαίος διαδικτυακός λιανοπωλητής μόδας που ιδρύθηκε το 2008 ως διαδικτυακό κατάστημα παπουτσιών στο Βερολίνο. Μέχρι το 2010, είχε γίνει ηγέτης της αγοράς στα online παπούτσια και είχε προσθέσει στην πλατφόρμα της ένα ευρύ φάσμα ειδών μόδας. Σήμερα, το Zalando είναι μια κορυφαία πλατφόρμα για τη μόδα και τον τρόπο ζωής που παραδίδει σε πελάτες σε 23 ευρωπαϊκές χώρες. Το κατάστημα μόδας διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από περισσότερες από 5.800 μάρκες. Η Zalando ανέφερε πάνω από 7,4B επισκέψεις και περισσότερους από 48 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες το 2022.

Σε αυτό το άρθρο, θα σας εξηγήσουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε να πουλάτε στο Zalando Connected Retail.

Ποιες είναι οι επιλογές σας για συνεργασία με το Zalando;

Η Zalando προσφέρει τρία προγράμματα:

  1. Zalando Connected Retail – Τα φυσικά καταστήματα συνδέονται με την πλατφόρμα Zalando για να πωλούν μόδα απευθείας στους καταναλωτές. Αυτό χρησιμοποιείται μόνο για πωλήσεις στη χώρα προέλευσης του καταστήματος. Το Koongo υποστηρίζει αυτή την επιλογή.
  2. Πρόγραμμα συνεργατών Zalando – Οι συνεργάτες συνδέονται με την πλατφόρμα Zalando για να πωλούν απευθείας στους καταναλωτές. Το Koongo υποστηρίζει επίσης το πρόγραμμα συνεργατών Zalando.
  3. Χονδρικό εμπόριο – Η Zalando αγοράζει από προμηθευτές, αποθηκεύει σε αποθήκες και πωλεί σε πελάτες. Το Koongo δεν υποστηρίζει αυτή την επιλογή.

Τι είναι το Connected Retail;

Η σύνδεση ηλεκτρονικών και φυσικών καταστημάτων λιανικής πώλησης είναι σημαντική εδώ και πολύ καιρό στον κλάδο της μόδας. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κοροναϊού, η ζήτηση αυξήθηκε ακόμη περισσότερο. Το Connected Retail είναι ένα πρόγραμμα που δίνει τη δυνατότητα στα καταστήματα τούβλου να εξυπηρετούν τους πελάτες στην πλατφόρμα Zalando.

Το Connected Retail βοηθά τους συνεργάτες του Zalando να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στον τομέα της μόδας, προωθώντας τις παραγγελίες των πελατών στα καταστήματά τους. Τα συμμετέχοντα καταστήματα αποστέλλουν τα είδη που καθορίζονται στην παραγγελία και καταγράφουν τα αντίστοιχα έσοδα και κέρδη.

Σήμερα, το Connected Retail είναι διαθέσιμο σε 13 χώρες για όλους τους λιανοπωλητές και τις μάρκες που διαθέτουν ένα ή περισσότερα φυσικά καταστήματα.

  • Γερμανία
  • Ολλανδία
  • Πολωνία
  • Σουηδία
  • Ισπανία
  • Φινλανδία
  • Νορβηγία
  • Δανία
  • Αυστρία
  • Γαλλία
  • Βέλγιο
  • Ελβετία
  • Ιταλία

Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνει σχεδόν 7.000 ενεργά καταστήματα που πωλούν σε εκατομμύρια πελάτες του Zalando online.

Ποια είναι τα κύρια οφέλη για τις μάρκες και τους λιανοπωλητές;

Σύμφωνα με τη Zalando, ορισμένα από τα καταστήματα με τις καλύτερες επιδόσεις αυξάνουν την παραγωγικότητά τους έως και 60% ανά τετραγωνικό μέτρο. Επιπλέον, ο αριθμός των παραγγελιών για τους συμμετέχοντες συνεργάτες λιανικής συνεχίζει να αυξάνεται σημαντικά, κατά μέσο όρο πάνω από 20 παραγγελίες ανά κατάστημα την ημέρα.

Το μοντέλο δεν ενέχει κινδύνους για τα συμμετέχοντα καταστήματα, καθώς όλα τα κόστη είναι μεταβλητά. Η προμήθεια καταβάλλεται μόνο για ολοκληρωμένες και μη επιστρεφόμενες συναλλαγές. Τα καταστήματα ελέγχουν πλήρως τις τιμές των ειδών, τη χωρητικότητα (δηλαδή τον αριθμό των παραγγελιών ανά ημέρα) και την επιλογή μόδας που πωλείται στο Zalando ανά πάσα στιγμή. Όλα τα ψηφιακά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου, της εξυπηρέτησης πελατών, των λειτουργιών πληρωμών, της πλατφόρμας και της υποδομής, αναλαμβάνονται από τη Zalando. Εάν χρειαστεί, οι συνεργάτες μπορούν επίσης να κάνουν κράτηση για πρόσθετο μάρκετινγκ μέσω της μονάδας μάρκετινγκ 360 μοιρών ZMS (Zalando Marketing Services) του Zalando.

Το Zalando σπάει τα εμπόδια μεταξύ των ηλεκτρονικών και των φυσικών καταστημάτων λιανικής πώλησης, επειδή βλέπει μεγάλες ευκαιρίες για τα καταστήματα, τους καταναλωτές και το ίδιο το Zalando.

Τα κύρια οφέλη του Zalando για τους λιανοπωλητές είναι:

  • Διαδικτυακή παρουσία
  • Ευρύτερη πελατειακή βάση
  • Κερδοφόρα ανάπτυξη
  • Ταχύτερη εναλλαγή αποθεμάτων
  • Μειωμένος κίνδυνος
  • Επιχειρησιακή συνέχεια
  • Ψηφιακή εξέλιξη

Απαιτήσεις για να ενταχθείτε στο Connected Retail

Η ένταξη των συνεργατών καταστημάτων στην πλατφόρμα Zalando μέσω του Connected Retail είναι απλή. Οι πωλητές που επιθυμούν να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν την αγορά Zalando πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Πρέπει να έχουν καταχωρίσει την επιχείρησή τους.
  • Να διαθέτουν τα προϊόντα τους σε ψηφιακή μορφή σε μία τουλάχιστον από τις ακόλουθες κατηγορίες (ένδυση, υπόδηση, αθλητικά είδη και εξοπλισμός ή αξεσουάρ).
  • Προσφέρει δωρεάν παράδοση και δωρεάν επιστροφές με πολιτική επιστροφής 100 ημερών.

Ο πωλητής πρέπει επίσης να παρέχει τακτικά ενημερώσεις τιμών και αποθεμάτων – π.χ. μέσω του αρχείου προϊόντων CSV Zalando Rest API upload.

Το Koongo μπορεί εύκολα να χειριστεί αυτή την απαίτηση με μια αυτόματη υποβολή τροφοδοσίας Zalando Inventory. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο ενσωμάτωσης του Zalando.

Τι πρέπει να κάνω;

Οι ρόλοι είναι σαφώς καθορισμένοι στο πρόγραμμα Connected Retail.

Φροντίζετε για τα εξής:

  • Εντολές συσκευασίας και αποστολής
  • Κόστος παράδοσης
  • Χειρισμός επιστροφών
  • Επιτροπή

Ο ρόλος της Zalando είναι να φροντίζει για τα εξής:

  • Μάρκετινγκ και κυκλοφορία
  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Πληρωμή
  • Έλεγχος απάτης και κίνδυνος
  • Σύστημα διαχείρισης παραγγελιών
  • Ενσωμάτωση και διαχείριση λογαριασμού

Ποιο είναι το κόστος πώλησης στο Connected Retail;

Όλες οι δαπάνες είναι μεταβλητές. Η προμήθεια καταβάλλεται μόνο για ολοκληρωμένες και μη επιστρεφόμενες συναλλαγές. Τα καταστήματα καθορίζουν τις τιμές των προϊόντων τους. Το σύστημα προμηθειών του Zalando κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 5% και 25% ανάλογα με την κατηγορία προϊόντος και την τιμή.

Πώς να ενταχθείτε στο Connected Retail

Για να ξεκινήσετε, τα καταστήματα περνούν από μια απλή διαδικασία onboarding. Επιτρέπει στην πλατφόρμα Zalando να βλέπει τα επίπεδα αποθεμάτων των καταστημάτων. Μόλις συνδεθούν, οι πωλητές μπορούν να συνδεθούν στο εργαλείο Connected Retail μέσω ενός τυπικού προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο για να βλέπουν τις παραγγελίες από τους πελάτες της Zalando. Το προσωπικό του καταστήματος παραλαμβάνει και συσκευάζει την παραγγελία και το σύστημα ενημερώνει αυτόματα τον μεταφορέα και εκτυπώνει τα έγγραφα παράδοσης. Στη συνέχεια, το προσωπικό του καταστήματος απλώς παραδίδει το επισημασμένο δέμα στον μεταφορέα, ο οποίος το παραδίδει στον πελάτη. Ο πελάτης μπορεί είτε να κρατήσει την παραγγελία του είτε να την επιστρέψει μέσω του μεταφορέα.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιστρέψουν το δέμα εντός του καταστήματος του εμπόρου. Η επεξεργασία των παραγγελιών είναι απλή και δεν απαιτεί τεχνικές γνώσεις. Στο κατάστημα, οι συναλλαγές καταχωρούνται στο σύστημα Point-of-Sale, όπως ακριβώς και μια τυπική συναλλαγή στο κατάστημά σας.

Ο αυτόματος συγχρονισμός παραγγελιών του Koongo το καθιστά εύκολο

Για να κάνει τα πράγματα ακόμα πιο απλά, η Koongo έχει υλοποιήσει τη σύνδεση συγχρονισμού παραγγελιών Zalando. Αυτό επιτρέπει την αυτόματη εισαγωγή των παραγγελιών σας από το Zalando στο κατάστημά σας μέσα σε λίγα λεπτά μετά τη δημιουργία τους. Στη συνέχεια, μπορείτε να διεκπεραιώνετε τις παραγγελίες Zalando όπως και τις κανονικές σας παραγγελίες. Οι παραγγελίες μπορούν να εισαχθούν στο πληροφοριακό σας σύστημα ή να αποσταλούν στους συνεργάτες σας στα logistics. Η αυτόματη διαχείριση παραγγελιών του Koongo μειώνει τον φόρτο εργασίας σας και σας εξοικονομεί χρόνο.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο συγχρονισμού παραγγελιών Zalando.

Θέλετε να συμμετάσχετε;

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στην πλατφόρμα Zalando με το/τα κατάστημά/τα σας μέσω του Connected Retail, επικοινωνήστε με το connected.retail@zalando.de.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Koongo. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωση του Zalando Retail.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες